Aby zapewnić najwyższą jakość usług i wygodne korzystanie z serwisu, używamy informacji zapisanych w przeglądarce za pomocą plików cookies (pol.: ciasteczek). Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies. W każdej chwili możesz je zablokować korzystając z ustawień swojej przeglądarki internetowej.
Dodaj ogłoszenie

Bluza młodziezowa,pomarańczowa,b.fajna

40 zł
Dodaj takie ogłoszenie!
Sprzedam bluzę w rozmiarze XL smokestory.pl
mało używana, kupiona za 180zł.Ciepła,wygodna z aplikacją na przodzie.Kolor pomarańczowy intensywny, na zdjęciu jest bledszy.
tel 511359789
Klikając "Wyślij", wyrażasz zgodę na nasze Zasady korzystania i Politykę prywatności oraz zgadzasz się na otrzymywanie naszych newsletterów i ofert promocyjnych.
Dodaj do Zachowanych
Porady Bezpieczeństwa - Twoje bezpieczeństwo jest dla nas ważne, zachęcamy do zachowania czujności. Dowiedz się więcej Zgłoś ogłoszenie
Śródmieście, Warszawa, Polska
Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
Bluzy i kurtki jeans-moro -RALPH LAUREN-ARMANI-NIKE-J&JONES-D&G-DIESLEL+ koszulki polo,t-shirty z Srodmiescie, zobacz zdjęcie
Bluzy i kurtki jeans-moro -RALPH LAUREN-ARMANI-NIKE-J&JONES-D&G-DIESLEL+ koszulki polo,t-shirty
60 zł
1.Bluza jeans-L- 60zł2.Kurtka JACK &JONES- M/L-100zł3.Bluza moro-L-60zł4.Bluzy D&G i DIESEL-60zł/szt5.Bluza ARMANI -Lka-100zł6.Czapka z daszkiem ARMANI-50zł7.Bluza NIKE -L-60zł/szt8.Inne kurtki,marynarki i płaszcze -M i L-w cenach 30-50zł/szt9.Kurtka/marynarka MEXX-Lka-60złUżywane.
Abercrombie&Fitch bluza męska z kapturem r.L szara z Srodmiescie, zobacz zdjęcie
Abercrombie&Fitch bluza męska z kapturem r.L szara
97 zł
Firmy nie trzeba przedstawiać,bardzo znana i lubiana.Bluza w kolorze szarym,ale nie w takim "wyblakłym"- piewrsze zdjęcie najlepiej oddaje kolor,typ kangurka - można schować ręce w kieszeni z przodu,Bluza posiada kaptur wykończony od środka dodatkową warstwą materiału w jaśniejszym kolorze.Dzięki temu kaptur ładnie układa sie na plecach i jest ciepły.Rękawy i dół bluzy wykończone są grubym ściągac ...
BLUZA  firmy  TATUUM z Srodmiescie, zobacz zdjęcie
BLUZA firmy TATUUM
15 zł
Bluza firmy TATUUM rozmiar S/M (100cm w klatce piersiowej, rękaw 62cm),100% bawełna, bardzo dobry gatunek, stan idealny praktycznie nieużywana. Odbiór w Centrum.
Męska bluza dżinsowa House, rozmiar XL  z Srodmiescie, zobacz zdjęcie
Męska bluza dżinsowa House, rozmiar XL
50 zł
Dżinsowa bluza Denim House. Na zamek, z kołnierzykiem, dwoma naszywanymi kieszeniami z przodu. Rękawy zapinane na napy. Wymiary: Długość całkowita – ok. 69 zł Długość rękawa (od górnego wszycia) – ok. 69 cm Długość rękawa (od pachy) – ok. 55 cm Szerokość – ok. 59 cm. Do odebrania na Powiślu. Możliwość wysyłki – cennik Poczty Polskiej.
Bluza jak koszula polo DEPUTA MADRE M z Srodmiescie, zobacz zdjęcie
Bluza jak koszula polo DEPUTA MADRE M
30 zł
Bluza jak koszula polo DEPUTA MADRE M Witam. Mam do sprzedania lub wymiany raczej cienką buzę firmy DEPUTA MADRE z długim rękawem. - kolor: pasy w kolorze bieli, szarości i ciemnego brązu - z tyłu jakby zamszowy wypukły nadruk - fason polo (super zatrzaski: perła i czerwień) - bardzo miękki i przyjemny materiał - stan idealny - z metki rozmiar M Wymiary rzeczywiste: ramiona 44 cm pachy około 4 ...
Sprzedam kurtki, bluzy , koszule ,swetry  z Srodmiescie, zobacz zdjęcie
Sprzedam kurtki, bluzy , koszule ,swetry
Proszę o kontakt
Witam sprzedam różnego rodzaju ciuchy w razie pytan,pisać lub dzwonić;)Lonsdale, Smoke Story Group , bejsbolówki ITP: Swetry ,Koszulki
Sprzedam bluzę GUESS z Srodmiescie, zobacz zdjęcie
Sprzedam bluzę GUESS
125 zł
Sprzedam nową nie używaną bluzę GUESS.Dostałem w prezencie od dziewczyny ale niestety nie w moim rozmiarze
Więcej ogłoszeń