Aby zapewnić najwyższą jakość usług i wygodne korzystanie z serwisu, używamy informacji zapisanych w przeglądarce za pomocą plików cookies (pol.: ciasteczek). Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies. W każdej chwili możesz je zablokować korzystając z ustawień swojej przeglądarki internetowej.
Dodaj ogłoszenie
Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
1999 Suzuki GSX-R z Radom, zobacz zdjęcie
1999 Suzuki GSX-R
5 800 zł
Witam posiadam na sprzedaż suzuki gsxr 600 popularny srad z 99 roku. Motocykl bardzo dobrze utrzymany. Przeglad i ubezpieczenie do kwietnia 2020 roku, zapraszam do kontaktu telefonicznego chetnie odpowiem na wszystkie pytania, pozdrawiam Mateusz
2008 Suzuki Bandit 1250 CC, sprowadzony z niemiec, stan bdb, radom z Radom, zobacz zdjęcie
2008 Suzuki Bandit 1250 CC, sprowadzony z niemiec, stan bdb, radom
16 000 zł
SUZUKI BANDITjapońskirok produkcji: 2008przebieg: 18000 kmmoc: 98pskolor: srebrny metalikosłony silnikabezwypadkowysprowadzony z niemiec na własny uzytekkupiony za gotówke1 właściciel w niemczechopony michelin stan bdbwydech akrapovichpełna dokumentacjaksiążka serwisowazarejestrowanystan techniczny i wizualny bdbgarażowanybardzo rzadko używany przeze mnie26-600 Radomtel: (0)503448 707

2005 Yamaha WR

10 500 zł
Dodaj takie ogłoszenie!
  • Data dodania 14/05/2019
  • Lokalizacja
  • Na sprzedaż przez Właściciel
  • Marka Yamaha
  • Model WR
  • Pojemność silnika (w cc) 450
  • Rok 2005
  • Kilometry 1
Przedmiotem sprzedaży jest mój prywatny motocykl. Yamaha WR 450 z 2005 roku, ostatni rok produkcji modelu w stalowej ramie. Yamaha w tym sezonie przejechała ok. 100 km i była wykorzystywana w 90% do miniturystyki (max. 100 km od miejsca zamieszkania). Motocykl posiadam od 2011 roku, czyli jest już ze mną 8 lat. Przez ten okres motocykl używany był właściwie głównie na trasach polno-leśnych Radom-Warka, Radom–Kozienice/Dęblin, czyli na weekendowe - 1-dniowe wypady w stronę Wisły. Yamaha nigdy nie jeździła na kołach szosowych supermoto, do jazdy po szosie mam inne motocykle, nigdy również nie woziłem jej na tory motocrossowe. Jest to motocykl klasy enduro competition i też maksymalnie w takim zakresie był używany, zazwyczaj była to jazda po polach i prywatnych lasach, okolice Wisły. Motocykl sprzedaję, ponieważ dużo częściej ostatnimi czasy jeżdżę Cagivą w12 350, co właściwie oddaje mój sposób jazdy i rodzaj motocykla enduro, jakiego rzeczywiście potrzebuję. Pomimo długiego okresu posiadania motocykli miewał sezony, w których był ledwie kilkukrotnie odpalony, a resztę sezonu przestał w garażu ze względu na brak czasu. Yamaha jest całkowicie odblokowana, tzn. są dodatkowe otwory w airboksie, rollgaz, przelotowy tłumik z YZF, mapa zapłonu z YZF, zdjęty EGR (tak, ten egzemplarz w oryginale miał montowany EGR :). Ze względu na tak długi okres użytkowania wiele rzeczy zostało dopasowanych konkretnie pod siebie. Tylny, oryginalny błotnik ze światłem został zamieniony na błotnik z YZF, tłumik także. Tłumik w ostatnim okresie zyskał nowe wypełnienie. Kierownica jest akcesoryjna i jest na podwyższeniu. Zdemontowane zostały kierunkowskazy, uchwyt pod tablicę rejestracyjną oraz zegary. Zamontowany był akcesoryjny licznik TRAIL TECH VAPOR RAPTOR 700, niestety jakieś czas temu zgubiłem wyświetlacz w terenie, została elektryka po nim. Prawy dekielek celowo przepolerowny żeby go nie lakierować. Akumulator jest żelowy LP na gwarancji. Opony ok. 80%. RAMA: Idealnie prosta, nigdy NIE spawana, nigdy NIE była prostowana. Ograniczniki całe i oryginalne. Dla mojego własnego, dobrego samopoczucia estetycznego, została 2 lata temu wypiaskowana i pomalowana proszkowo. Wymieniane było łożysko główki ramy na stożkowe All bals. SILNIK i osprzęt: Skrzynia w idealnym stanie, kompresja nienaganna. Nowy rozrusznik. Gaźnik świeżo po ultradźwiękach wymaga jeszcze niewielkiej regulacji, na tę chwilę układ to 170/48/100. Płytka przepustnicy w dobrym stanie, nowe, wymienialne kółko na wózku. Przez cały okres mojego użytkownika wymienione zostały tylko dwa tryby w skrzyni biegów (nadgorliwie, są do wglądu i są w bdb. stanie) asekuracyjnie wszystkie łożyska dołu silnika, łącznie oczywiście z łożyskami wału. Asekuracyjnie przy okazji tych robót wymieniliśmy łańcuszek rozrządu i pierścienie tłoka (tak, tylko pierścienie, proszę sobie darować mądrości pseudo mechaników, sam dużo grzebię przy swoich motocyklach). Jak do tej pory niewymieniana była korba ani tłok, części te sprawdzane były podczas rozbierania silnika ze względu na "remont" skrzyni i absolutnie nie wymagały wymiany. Wszystkie części silnikowe są oryginalne, OEM Yamaha, włącznie z łańcuszkiem rozrządu, który okazał się tańszy niż np. did. Zawory są wciąż oryginalne, tytanowe. Przez pierwszy okres użytkowania lany był Castrol 10w50, aktualnie od kilku lat tylko i wyłącznie valvoline synpower 4T 10w50. Motocykl ma bdb kompresję. Zdjęcia niepodkręcane w żaden sposób. ZAWIESZENIE: Obydwie przednie lagi są proste i około 2 lat wstecz miały wymieniane uszczelnienie i olej. Tylny amortyzator nigdy nie sprawiał żadnych kłopotów, dlatego przez cały okres użytkowania nie dotknąłem się do niego palcem. W wahaczu i kołysce amortyzatora wymienione były wszystkie łożyska igiełkowe i uszczelniacze.