Aby zapewnić najwyższą jakość usług i wygodne korzystanie z serwisu, używamy informacji zapisanych w przeglądarce za pomocą plików cookies (pol.: ciasteczek). Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies. W każdej chwili możesz je zablokować korzystając z ustawień swojej przeglądarki internetowej.
Dodaj ogłoszenie

naprawa pomp wtryskowych bosch vp44 vp30 isuzu

Dodaj takie ogłoszenie!

OFERTA DOTYCZY SPRZEDAŻY I PROFESJONALNEJ NAPRAWY STEROWNIKÓW PSG5 POMP WTRYSKOWYCH BOSCH VP44 i VP30 ORAZ STEROWNIKÓW ISUZU i ABS

P.U.H OMEGA UL. Brzozowa 57, 27-530 Ożarów tel. 510667029

PRZED NAPRAWĄ KAŻDY STEROWNIK SPRAWDZANY JEST ZA POMOCĄ PODŁĄCZENIA BEZPOŚREDNIO POD WTYCZKĘ PINOWĄ SPECJALISTYCZNYM SPRZĘTEM DIAGNOSTYCZNYM. PO NAPRAWIE BŁĘDY W PAMIĘCI STEROWNIKA SĄ KASOWANE

USZKODZENIE ELEKTRONIKI STEROWNIKA TO GŁÓWNA USTERKA W TYCH POMPACH, A DOKŁADNIEJ PSUJE SIĘ STEROWANIE ZAWOREM REGULACJI DAWKI PALIWA ( TYM MIĘDZY PRZEWODAMI WYSOKIEGO CIŚNIENIA W GŁOWICY POMPY ). W WYNIKU TEGO USZKODZENIA PALIWO NA WTRYSKACH NIE MA ODPOWIEDNIEGO CIŚNIENIA, BĄDŹ NIE JEST PODAWANE WCALE

KOSZT NAPRAWY STEROWNIKA TO 300 ZŁ

NA WYKONANĄ NAPRAWĘ UDZIELAMY 12 MIESIĘCZNEJ GWARANCJI

WYSTAWIAMY RACHUNEK NA WYKONANĄ USŁUGĘ

WYSYŁKA W CIĄGU JEDNEGO DNIA

JEŚLI W AUCIE WYSTĘPUJE KTÓRYŚ Z NIŻEJ OPISANYCH OBJAWÓW LUB BŁĘDÓW ŚWIADCZY TO ŻE W 95 % ULEGŁ USZKODZENIU STEROWNIK POMPY

OBJAWY USZKODZONEGO STEROWNIKA POMPY TO :

PO ZGASZENIU AUTO NIE CHCE ODPALIĆ

SILNIK CIĘŻKO ODPALIŁ I NIE REAGUJE NA PEDAŁ GAZU LUB ZNIKOMO

SILNIK ZGASŁ PODCZAS PRACY I JUŻ NIE ZAPALIŁ

SILNIK NIERÓWNO PRACUJE

SILNIK DYMI

SILNIK GAŚNIE PO ROZGRZANIU LUB PRZERYWA

SILNIK NIE OSIĄGA PEŁNEJ MOCY

PO ZDIAGNOZOWANIU AUTA KOMPUTEREM MOGĄ SIĘ POJAWIĆ NASTĘPUJĄCE BŁĘDY :

OPEL, SAAB

P1630 ZAWÓR DAWKI

P1631 STEROWNIK POMPY

P1335 CZUJNIK OBROTÓW POŁOŻENIA WAŁU KORBOWEGO

P0725 CZUJNIK OBROTÓW POŁOŻENIA WAŁU KORBOWEGO

P1345 CZUJNIK OBROTÓW, SYGNAŁ Z POŁOŻENIA WAŁKA POMPY

P1220 CZAS WTRYSKU, KĄT WTRYSKU, POCZĄTEK TŁOCZENIA

P1650 SZEREGOWA SZYNA CAN, KOMUNIKACJA

P1651 SZEREGOWA SZYNA CAN, KOMUNIKACJA

P1560 NAPIĘCIE ZASILANIA PRZEKROCZENIE

P1600 STEROWNIK USZKODZENIE PROGRAMU

P0190 USTERKA MECHANICZNA W SYSTEMIE PALIWA

P1660 ZA MOCNE WEJŚCIE OBWODU SOLENOIDU ODCIĘCIA PALIWA

P0251 WIRNIK KRZYWKA POMPY WTRYSKOWEJ USTERKA, USTERKA ZAWORU SPV DAWKI, REGULACJA MOMENTU WTRYSKU, CISNIENIA PALIWA

AUDI, VOLKSWAGEN, SKODA

01318 KOMPUTER STERUJĄCY POMPY WTRYSKOWEJ

J-399 KOMPUTER STERUJĄCY POMPY WTRYSKOWEJ

0526 BRAK KOMUNIKACJI Z MODUŁEM POMPY

01268 NASTAWNIK DAWKI PALIWA, OBJĘTOŚCI, QUANTITY ADJUSTER

0550 BŁĄD KĄTA WYPRZEDZENIA WTRYSKU, CZAS WTRYSKU, POCZĄTKU TŁOCZENIA

00628 KONTROLA RÓŻNA BIEŻĄCA, KONTROLA WIELKOŚCI NASTAWCZYCH

01376 SYGNAŁ OBROTÓW POMPY WTRYSKOWEJ

N146 NASTAWNIK DAWKI, OBJĘTOŚCI USZKODZENIE

FORD

P1664 STEROWNIK POMPY WTRYSKOWEJ USZKODZENIE

P1564 MODUŁ POMPY WTRYSKOWEJ ŻĄDANIE OGRANICZENIA DAWKI PALIWA

P0149 BŁĄD WYPRZEDZENIA KĄTA WTRYSKU

P0167 BŁĄD UKŁADU REGULACJI POCZĄTKU TŁOCZENIA

P1563 MODUŁ POMPY WTRYSKOWEJ USZKODZENIE, ZATRZYMANIE SILNIKA

P1665 USTERKA STEROWNIKA POMPY WTRYSKOWEJ, KOMUNIKACJA

P1666 CZUJNIK WAŁU KORBOWEGO POMPA

0335 CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁU KORBOWEGO

NISSAN

P1690 STEROWNIK POMPY USZKODZONY

P1600 STEROWNIK POMPY USZKODZONY

P1251 MAGNETYCZNY ZAWÓR REGULACJI DAWKI, SYGNAŁ NIEZROZUMIAŁY

P1241 REGULACJA POCZĄTKU WTRYSKU, KĄTA WTRYSKU, CZASU WTRYSKU

BMW

73 NIEPRAWIDŁOWY WYNIK PORÓWNANIA PRĘDKOŚCI OBROTOWEJ SILNIKA I POMPY

72 NASTAWNIK POCZĄTKU WTRYSKU, CZASU WTRYSKU, KĄTA WTRYSKU