Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
Specjalista ds kadr i płac
Specjalista ds. kadr i płac Zadaniem osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie obsługa klientów, a w szczególności:• Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, akt personalnych oraz obsługa kadrowo-płacowa pracowników, zleceniobiorców• Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac• Sporządzanie dokumentów rozliczeniowych i zgłoszeniowych w Płatniku• Naliczanie urlopów, rozliczanie nieobecności ...
Księgowa do biura rachunkowego
Poszukuję do biura rachunkowego osoby z min. 2 letnim doświadczeniem w samodzielnym prowadzeniu księgowości spółek.

Asystent(ka) w biurze rachunkowym 

Dodaj takie ogłoszenie!
  • Data dodania30/06/2020
  • Lokalizacja
  • Ogłaszane przezFirma/Agencja
  • Rodzaj pracyPół etatu
  • Rodzaj umowyUmowa zlecenie

Jesteśmy młodym, rozwijającym się biurem rachunkowym.

Zatrudnimy osobę jako asystenta (kę) księgowości ze znajomością podstaw księgowości. Dodatkowym atutem będzie znajomość kadr i płac oraz wykształcenie kierunkowe lub w trakcie (finanse i rachunkowość)

Szukamy osoby do pracy zdalnej na 1/4 etatu, na początek na umowę zlecenie.


Oczekiwania:

  • bardzo dobra znajomość programu Comarch Optima i umiejętność konfiguracji programu i dodatkowych modułów
  • znajomość przepisów podatkowych oraz zasad rachunkowości, umiejętności księgowe podstawowe (kpir, KH, + Excel - koniecznie)
  • minimalne doświadczenie w zajmowaniu się wnioskami do Urzędów Pracy (głównie w sprawie dofinansowań szkoleń) ale też dotacji i dofinansowań ze środków unijnych, rządowych itp
  • uczciwe, dokładne i pozytywne podejście do pracy :)


Obowiązki

  • nadzór nad konfiguracją oprogramowania i wdrażaniem narzędzi informatycznych
  • skrupulatne uzupełnianie, przygotowywanie i rozliczanie umów szkoleniowych
  • szkolenia - tel kontakt z kandydatami, odpowiadanie na maile, wysyłanie ofert i informacji dot szkoleń
  • przygotowywanie wniosków, procedur, check list, pism pomagających w bieżącej pracy
  • kontakt z Urzędami Skarbowymi, ZUSem: przygotowywanie i składanie deklaracji, korekt, pism i wniosków.
  • przygotowywanie umów, dokumentów dla klientów, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów - praca administracyjna
  • archiwizacja dokumentów finansowo-księgowych, kadrowych

Prosimy o przesyłanie CV na adres tax24info@gmail.com z dopisaną klauzulą o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych, wraz z oczekiwanym wynagrodzeniem netto za godzinę.
Joanna(Zobacz więcej ogłoszeń)Użytkownik od 05-2008