Asystent/ka Działu Finansowo-Księgowego (17zł brutto/h) 

Dodaj takie ogłoszenie!
  • Data dodania16/09/2020
  • Ogłaszane przezFirma/Agencja
  • Rodzaj pracyDorywcza/Tymczasowa
  • Rodzaj umowyUmowa zlecenie

Kancelaria Prawnicza Maciej Panfil i Partnerzy Sp. k. należy do wiodących w Polsce podmiotów specjalizujących się w obsłudze prawnej oraz dochodzeniu należności na każdym etapie. Od szesnastu lat świadczy usługi doradztwa prawnego w każdym obszarze prowadzenia działalności, reprezentując Klientów przed urzędami oraz sądami wszystkich instancji.

Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Asystenta/ki Działu Finansowo-Księgowego

Pracując na proponowanym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za wsparcie Działu Finansowo-Księgowego w zakresie m.in.:

  • wykonywania przelewów z opłatą skarbową oraz zaliczek egzekucyjnych;
  • wyszukiwania potwierdzeń transakcji finansowych;
  • wprowadzania do systemu danych na temat zrealizowanych transakcji finansowych;
  • raportowania realizowanych zadań m.in. w programie Microsoft Excel;
  • realizowania czynności administracyjnych związanych z pracą Działu Finansowo-Księgowego.

Zapewniamy:

  • pracę w miłej atmosferze oraz wsparcie ze strony doświadczonych współpracowników;
  • możliwość nauki i rozwoju w obszarze finansowo-księgowym;
  • wynagrodzenie na poziomie 17 zł brutto/godz.;
  • pracę w centrum miasta w dogodnym punkcie komunikacyjnym.

Aplikuj jeżeli:

  • jesteś dyspozycyjny/a do pracy od poniedziałku do piątku, w wymiarze min. 6h dziennie;
  • bardzo dobrze znasz i z łatwością obsługujesz Microsoft Excel;
  • jesteś studentem lub absolwentem (mile widziane na kierunku finanse i rachunkowość lub pokrewne);
  • masz już za sobą pierwsze doświadczenia zawodowe w obszarze finansowo-księgowym lub chciałbyś/chciałabyś rozpocząć karierę zawodową w tym kierunku;
  • cechuje Cię odpowiedzialność i skrupulatność;
  • potrafisz działać samodzielnie i bardzo dobrze organizować swoją pracę.

DOŁĄCZ DO NAS!

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli "Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Kancelarię Prawniczą Maciej Panfil i Partnerzy Spółka Komandytowa z siedzibą w Warszawie (02-017), Al. Jerozolimskie 123a, moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do przeprowadzenia i realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE)".


Dołącz plik(maksymalnie 2MB)
Przesyłanie
[Usuń]
Klikając "Wyślij", wyrażasz zgodę na nasze Zasady korzystania i Politykę prywatności oraz zgadzasz się na otrzymywanie naszych newsletterów i ofert promocyjnych.
Dodaj do Zachowanych
 Porady Bezpieczeństwa - Twoje bezpieczeństwo jest dla nas ważne, zachęcamy do zachowania czujności. Dowiedz się więcejZgłoś ogłoszenie
Śródmieście
Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
Zatrudnimy księgową/księgowego do firmy handlowej z Śródmieście, zobacz zdjęcie
Zatrudnimy księgową/księgowego do firmy handlowej
Jesteśmy firmą handlową działającą na rynku specjalistycznym od 27 lat i liderem w swojej branży (dystrybutor marki Garmin - sprzedaż zegarków smartwatch, urządzeń sportowych GPS i nawigacji turystycznych). Kompletny zakres działalności do obejrzenia na stronie: www.eazymut.pl. Możesz także zerknąć na nasze profile: www.facebook.com/eAzymut www.instagram.com/eazymut_pl/www.youtube.com/channel/UCKD ...
Samodzielna księgowa w biurze rachunkowym z Śródmieście, zobacz zdjęcie
Samodzielna księgowa w biurze rachunkowym
OPIS STANOWISKA:Do podstawowych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:sporządzenie rocznych sprawozdań finansowych spółeksporządzanie deklaracji VAT, CITksięgowanie faktur zagranicznych i krajowych (zakup i koszty), w tym rozliczanie importu usług, WNT;księgowanie wyciągów bankowychrozwiązywanie bieżących problemów księgowo-podatkowychznajomość zagadnień kadrowo-płacowych ...
Księgowa z doświadczeniem
Związek Zawodowy „Budowlani” zatrudni księgową z kilkuletnim doświadczeniem.Zakres obowiązków:- prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej,- prowadzenie ewidencji środków trwałych,- potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami,- sporządzanie wezwań do zapłaty, not odsetkowych,- prowadzenie kasy,- aktywny udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych według ...
BPG Polska Audyt sp. z o. o. - Specjalista ds. księgowości
BPG Polska Audyt sp. z o.o. należy do uznanej na niemieckim i polskim rynku grupy firm audytorskich i doradczych. Specjalizujemy się w świadczeniu usług badania sprawozdań finansowych, outsourcingu księgowego i kadrowo-płacowego oraz doradztwa podatkowego i biznesowego dla przedsiębiorstw. BPG jest członkiem organizacji Kreston International, która skupia firmy audytorskie i doradcze w prawi ...
księgowa do biura rachunkowego
W związku z rozwojem firmy poszukujemy osoby na stanowisko KsięgowaDo zadań zatrudnionej osoby należeć będzie:samodzielne prowadzenie księgowości klientów (KPiR, księgi rachunkowe, ryczałt),sporządzanie deklaracji podatkowych i prowadzenie dokumentacji podatkowej (CIT, VAT, PIT),uzgadnianie kont rozrachunkowych,kontakty z organami podatkowymi (US),zapewnienie zgodności dokumentacji księgowej, pro ...
ASYSTENT/KA ds. ADMINISTRACYJNO-FINANSOWYCH z Śródmieście, zobacz zdjęcie
ASYSTENT/KA ds. ADMINISTRACYJNO-FINANSOWYCH
Polskie Towarzystwo Kardiologiczne to naukowe towarzystwo medyczne, które upowszechnia wiedzę o postępach kardiologii i kardiochirurgii wśród lekarzy i innych pracowników ochrony zdrowia.Obecnie poszukujemy osoby do pracy w Pionie Finansowym PTK w charakterze ASYSTENT/ka ds. ADMINISTRACYJNO-FINANSOWYCHMiejsce pracy:Siedziba Zarządu Głównego PTK- ul. Stawki 3A lok. 3, WarszawaZakres obowiązków:*wsp ...
FIESTA ZN Sp zoo - Specjalista d/s rozliczeń i obsługi klienta z Śródmieście, zobacz zdjęcie
FIESTA ZN Sp zoo - Specjalista d/s rozliczeń i obsługi klienta
W związku z rozwojem swojej struktury Fiesta Zarządzanie Najmem Sp. z o.o. w swoim biurze w Warszawie zatrudni: Specjalistę d/s rozliczeń najmu i obsługi klienta Nr ref : SRN+BOK/WAW/2020Jeśli jesteś osobą:posiadającą doświadczenie zawodowe w Biurze Obsługi Klienta lub w Call Center swobodnie posługujesz się arkuszem kalkulacyjnym i różne rozliczenia nie są Ci obcesystematyczną, sumienną, punk ...
Więcej ogłoszeń