Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
stanowisko asystenta/asystentki księgowej
Biuro Rachunkowe mieszczące się na terenie Bemowa (Warszawa) poszukuje osoby do pracy na stanowisku asystenta/asystentki księgowej. Doświadczenie w pracy mile widziane. Osoby zainteresowane pracą proszę o przesyłanie CV wraz z listem motywacyjnym oraz podanie oczekiwań finansowych i możliwego terminu podjęcia pracy. Od kandydatów oczekujemy:- znajomości obsługi komputera oraz pakietu MS ...

DODATKOWA PRACA NA BEMOWIE DLA OSOBY ZARTRUDNIONEJ W BIURZE KSIĘGOWYM 

Dodaj takie ogłoszenie!
  • Data dodania18/09/2020
  • Lokalizacja
  • Ogłaszane przezOsoba prywatna
  • Rodzaj pracyDorywcza/Tymczasowa
  • Rodzaj umowyUmowa zlecenie

Poszukuję osoby z doświadczeniem w pracy w księgowości, do pomocy przy prostych pracach biurowych, zbliżonych do prac księgowo-rachunkowych w Gabinecie Lekarskim na warszawskim Bemowie przy ul. Powstańców Śląskich.

Poszukuję osoby pracującej aktualnie w biurze księgowym, ze znajomością również kadr i płac.

Praca dodatkowa, np. dwa lub trzy razy w tygodniu w zależności od możliwości czasowych osoby współpracującej. Godziny pracy mogą być do uzgodnienia. Mogę dostosować się do wybranych dni tygodnia w których ktoś, kto chciałby mi pomóc, może pracować. Jestem pod tym względem elastyczny.

Oferuję wynagrodzenie w wysokości: 18 zł netto za godzinę „na rękę”, czyli 24 zł brutto, które chcę osobie współpracującej wypłacać każdorazowo po zakończeniu pracy. Praca na umowę – zlecenie.

W przypadku rozliczenie na fakturę oferuję wynagrodzenie 23 zł + VAT zgodny z przepisami.

Szukam osoby spokojnej, dokładnej, sumiennej, która będzie w stanie skrupulatnie wesprzeć księgowość w gabinecie.

Potrzebuję pomocy przy:

· wystawianie faktur za usługi naszego gabinetu na rzecz jej pacjentów i firm współpracujących,

· comiesięczne kompletowanie dokumentów dla naszego biura księgowego,

· wewnętrzne księgowanie dokumentów typu nasze wydatki, koszty itp.,

· kontrola poprawności rozliczeń pracy biurowej naszych recepcjonistek,

· wystawianie i kontrola umów dla lekarzy, faktur oraz rozliczeń,

· przygotowywanie różnego typu zestawień dla urzędów,

· wsparcie procesu obiegu i archiwizacji dokumentów, pomoc przy odpowiadaniu na maile przychodzące na skrzynkę przychodni.

Wymagana znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych. Dobra znajomość programu Excel. Podzielna uwaga konieczna.

Zgłoszenia proszę przesyłać mailem, kilka zdań o sobie, m.in. wiek, dotychczasowy przebieg pracy zawodowej, wraz z aktualnym zdjęciem. Wiek 35 – 55 lat.

Skontaktuję się z wybranymi osobami.

Tomasz.


Tomasz(Zobacz więcej ogłoszeń)Użytkownik od 01-2009