Aby zapewnić najwyższą jakość usług i wygodne korzystanie z serwisu, używamy informacji zapisanych w przeglądarce za pomocą plików cookies (pol.: ciasteczek). Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies. W każdej chwili możesz je zablokować korzystając z ustawień swojej przeglądarki internetowej.
Dodaj ogłoszenie
Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
Nest Bank - Bankier ds. Telesprzedaży - praca w back office z Ursynow, zobacz zdjęcie
Nest Bank - Bankier ds. Telesprzedaży - praca w back office
Instytut Bankowości Detalicznej i Korporacyjnej z siedzibą w Warszawie Ogólnopolski Operator Bankowy zajmujący się zarządzaniem placówkami bankowymi, zarządzaniem call center oraz outsourcingiem procesów bankowych w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje do oddziału Nest Bank Bankiera ds. Telesprzedaży - Bankowość DetalicznaDopuszczalna praca na część etatuOpis stanowiska: aktywne pozyskiwanie ...
Specjalista d/s telemarketingu z Ursynow, zobacz zdjęcie
Specjalista d/s telemarketingu
NaturalCrop Poland Sp.z o.o. z siedzibą na Ursynowie jest firmą działającą w branży specjalistycznych nawozów i biostymulatorów do profesjonalnego rolnictwa i hobbystycznego ogrodnictwa. Poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. telemarketingu Czym będziesz się zajmować? - telefonicznym i e-mailowym kontaktem z Klientami- wspieraniem działu marketingu w bieżących zadaniach - obsł ...
Specjalista ds. obsługi Klienta  z Ursynow, zobacz zdjęcie
Specjalista ds. obsługi Klienta
DPKL Doradztwo Personalne (nr licencji 8709) dla swojego Klienta – firmy cateringowej poszukuje kandydata/ki na stanowisko Specjalista ds. obsługi Klienta.Miejsce pracy: Warszawa – Ursynów (Pyry/Jeziorki Północne)Czas pracy: Grafik układany jest w ramach otwarcia biura tj. pon-pt 6-20, sob 8-16, niedz 14-20.W miesiącu zazwyczaj wypadają dwie soboty i jedna niedziela. Są różne zmiany np. 6.00-14.15 ...
Praca call center- przyjmowanie zamówień dla restauracji
Restauracja sushi poszukuje pracownika na stanowisko: konsultant Klienta (call center) Oferujemy: - umowę zlecenie -wynagrodzenie w kwocie 15 zł brutto za 1H - możliwość rozwoju swoich umiejętności i awansu Wymagania: - znajomość komputera - wysoka kultura osobista oraz komunikatywność - umiejętność szybkiego uczenia się i zaangażowanie Obowiązki: telefoniczna obsługa klientów polegająca ...
Handlowiec kas fiskalnych i systemów sprzedaży z Ursynow, zobacz zdjęcie
Handlowiec kas fiskalnych i systemów sprzedaży
Praca polega na sprzedaży kas fiskalnych i systemów sprzedaży.W godzinach poniedziałek- piątek 9-17. Siedziba Małej Łąki 9 lok U1, 02-793 Warszawa Wymagania: -Doświadczenie w zakresie sprzedaży-Budowanie dobrych relacji z klientami i partnerami-Współtworzenie i realizacja strategii sprzedaży -Odpowiedzialność i zaangażowanie w powierzone obowiązki -Umiejętność budowania dobrych relacji inte ...
PRACA W DZIALE BADAŃ JAKOŚCI OBSŁUGI W BRANŻY MOTORYZACYJNEJ
Oferujemy: - stabilna pracę, - stałe szkolenia - pracę w młodym, kilkuosobowym zespole, - stała praca od poniedziałku do piątku, Wymagania: - dobra komunikatywność, - wysoka kultura osobista, elokwencja, - obsługa komputera - atutem będzie dobra znajomość programu Excell - wykształcenie min. średnie - mile widziani studenci lub absolwenci - wymagane prawo j ...
Więcej ogłoszeń

Poszukiwany recepcjonista do salonu/akademii fryzjerskiej

Dodaj takie ogłoszenie!
  • Data dodania 17/04/2019
  • Lokalizacja
  • Ogłaszane przez Osoba prywatna
  • Rodzaj pracy Pół etatu
  • Rodzaj umowy Umowa o pracę
Prestiżowa pracownia fryzjerska oraz akademia szkoleniowa w Warszawie poszukuje osoby na stanowisko: Pracownik administracyjny.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku, będzie odpowiedzialna za:
• Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura (obsługa kancelaryjna, korespondencji, połączeń telefonicznych przychodzących i wychodzących, poczty elektronicznej, obsługa zamówień)
• Obsługa Klientów
• Wsparcie przełożonego w działaniach marketingowych, oraz administracyjnych
• Dbanie o wygląd placówek
Oczekujemy:
• Komunikatywności oraz wysokiej kultury osobistej
• Dobrej obsługi pakietu MS Office
• Znajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację
• Kreatywności oraz inicjatywy w działaniu
• Bardzo dobrej organizacji pracy, sumienności w wykonywaniu powierzonych zadań
Oferujemy:
• Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej, nastawionej na dalszy rozwój
• Możliwość rozwoju zawodowego i nauki
• Miłą atmosferę pracy w zgranym Zespole
• Wsparcie przełożonych
• Możliwość realizacji własnych pomysłów oraz koncepcji
Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie aplikacji na adres:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku, będzie odpowiedzialna za:
• Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura (obsługa kancelaryjna, korespondencji, połączeń telefonicznych przychodzących i wychodzących, poczty elektronicznej, obsługa zamówień)
• Obsługa Klientów
• Wsparcie przełożonego w działaniach marketingowych, oraz administracyjnych
• Prowadzenie social media
• Dbanie o wygląd placówek
Oczekujemy:
• Komunikatywności oraz wysokiej kultury osobistej
• Bardzo dobrej obsługi pakietu MS Office
• Znajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację
• Kreatywności oraz inicjatywy w działaniu
• Bardzo dobrej organizacji pracy, sumienności w wykonywaniu powierzonych zadań
Oferujemy:
• Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej, nastawionej na dalszy rozwój
• Możliwość rozwoju zawodowego i nauki
• Miłą atmosferę pracy w zgranym Zespole
• Wsparcie przełożonych
• Możliwość realizacji własnych pomysłów oraz koncepcji
Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie aplikacji na adres: gnatyshyn.beauty@gmail.com oraz o dołączenie klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych. Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.


Olga (Zobacz więcej ogłoszeń) Użytkownik od 08-2013
Proponowane