Aby zapewnić najwyższą jakość usług i wygodne korzystanie z serwisu, używamy informacji zapisanych w przeglądarce za pomocą plików cookies (pol.: ciasteczek). Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies. W każdej chwili możesz je zablokować korzystając z ustawień swojej przeglądarki internetowej.
Dodaj ogłoszenie
Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
Pracownik Obsługi Klienta - Monnari - Warszawa
Target PRO od lat cieszy się zaufaniem najbardziej rozpoznawalnych, światowych marek. Tworzymy i zarządzamy strukturami sprzedaży i obsługi klienta takich firm jak: Unilever, Żywiec Zdrój, Danone, KraftHeinz, Algida, Wawel, mBank, Monnari.Marka Monnari istnieje na polskim rynku od 1998 roku. Jest dużą i stabilną firmą, będącą liderem w segmencie eleganckiej i markowej odzieży. Zatrudnia blisko 140 ...
Sprzedawaj i zarabiaj kilka tysięcy miesięcznie! - Stała baza klientów z Srodmiescie, zobacz zdjęcie
Sprzedawaj i zarabiaj kilka tysięcy miesięcznie! - Stała baza klientów
Zależy Ci na stabilizacji, ale i elastycznym podejściu do pracy?Cenisz sobie pozytywną atmosferę i możliwość współpracy w młodym i zgranym zespole?Mamy dla Ciebie ofertę specjalną.Kandydat powinien być:kreatywny, zmotywowany i otwarty na nowe wyzwaniapozytywnie nastawiony i posiadający umiejętność zarażania innych swoim entuzjazmemkomunikatywny oraz posiadać łatwość nawiązywania kontaktówSprawdź s ...
Platform Technical Support | 1500 euro netto + prowizje
Dla naszego partnera, międzynarodowego domu maklerskiego, w związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osoby na stanowisko:Platform Technical SupportOpis stanowiska:- praca w międzynarodowym biurze w Larnace na Cyprze,- wsparcie techniczne i profesjonalna obsługa nowych klientów,- budowanie długotrwałych relacji z klientem,- dbanie o pozytywny wizerunek firmy. Wymagania:- doświadczenie w kontakcie ...
Lider w Dziale Audytu Jakości rozmów z Srodmiescie, zobacz zdjęcie
Lider w Dziale Audytu Jakości rozmów
Poszukujemy kandydatów na stanowisko LIDERA ds. Audytu w Dziale Controlingu Customer Service do realizacji i koordynacji projektu audytu jakości prowadzonych wielokanałowych interakcji z klientami. Dołącz do prestiżowego, eksperckiego projektu oceny jakości prowadzonych rozmów telefonicznych oraz interakcji z klientami kanałem call, e-mail, chat. OD KANDYDATÓW OCZEKUJ ...
specjalista ds. obsługi klienta (bez sprzedaży)-18 PLN/h, centrum Warszawy z Srodmiescie, zobacz zdjęcie
specjalista ds. obsługi klienta (bez sprzedaży)-18 PLN/h, centrum Warszawy
Skończyłeś studia i masz już dość utrzymywania się za pieniądze rodziców? Szukasz swojej pierwszej poważnej pracy? A może masz już pierwsze doświadczenie i chciałbyś zdobywać kolejne?Teraz masz szansę zdobyć stanowisko z perspektywami na dalszy rozwój zawodowy, a do tego dobre pieniądze na start.Dla naszego Klienta, wiodącej firmy z zakresu zarządzania ryzykiem oraz pośrednictwie ubezpieczeniowym ...
Firma Kinderfoto szuka aktywnych ludzi do pracy w call center z Srodmiescie, zobacz zdjęcie
Firma Kinderfoto szuka aktywnych ludzi do pracy w call center
Firma Kinderfoto (www.kinderfoto.pl) szuka aktywnych ludzi, do pracy w call center. Gwarantujemy ciekawą prace, w młodym zespole. • Jesteś osobą komunikatywną i lubisz współpracować z ludźmi. • Obsługa komputera nie stanowi dla Ciebie problemu. • Posiadasz poprawną dykcję i lubisz rozmawiać przez telefon. • Chcesz zdobywać nowe umiejętności. • Masz pierwsze doświadczenie w o ...
Płatny staż w Pepe Housing, Wsparcie sprzedaży, marketing z Srodmiescie, zobacz zdjęcie
Płatny staż w Pepe Housing, Wsparcie sprzedaży, marketing
Jeśli:- mówisz po polsku i angielsku- jesteś studentem, lub właśnie ukończyłeś studia- jesteś zmotywowany i chętny do pracy- gotowy na przygodę w startupieBędziesz miał szanse:- dołączyć do doświadczonego, międzynarodowego zespołu- pracować w jednym z najszybciej rozwijającym się startupie w Polsce- nauczyć się podstawowych umiejętność przydatnych w wsparciu sprzedaży, obsłudze klienta i marketing ...
Więcej ogłoszeń

Team Leader - Call Center

Dodaj takie ogłoszenie!
  • Data dodania 08/04/2019
  • Lokalizacja
  • Ogłaszane przez Firma/Agencja
  • Rodzaj pracy Pełny etat
  • Rodzaj umowy Inne
Możesz złożyć cv również bezpośrednio na naszej stronie: career.homeglobal.com/cp/j/7878/a/3/team-leader-call-center

W związku z dynamicznym rozwojem pionu odpowiadającego za obsługę klienta i sprzedaż poszukujemy osoby na stanowisko:

Kierownik Zespołu - Call Center

Lokalizacja: Warszawa

Szukasz ciekawych wyzwań zawodowych?

Jesteś osobą która ceni sobie dobrą atmosferę współpracy?

Motywuje Cię praca nad rozwojowym projektem i duża niezależność w tworzeniu własnych rozwiązań?

Dobrze czujesz się w międzynarodowych zespołach?

Aplikuj!

Opis stanowiska:

    • Zarządzanie telefonicznym zespołem sprzedaży i obsługi klienta
    • Prowadzenie coachingów i szkoleń z współpracownikami, monitorowanie wyników pracy podległego zespołu
    • Współpraca z działem szkoleń przy wdrożeniu nowych współpracowników,
    • Realizacja KPI
    • Wsparcie zespołu w realizacji wyznaczonych celów sprzedażowych i obsługowych
    • Kontrola i raportowanie pracy działu
    • Tworzenie własnych rozwiązań mających na celu poprawę efektywności pracy zespołu
    • Zadania realizowane w elastycznym grafiku

      Wymagania:

        • Bardzo dobra znajomość języka polskiego i angielskiego
        • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem call center/contact center
        • Doświadczenie w pracy na celach ilościowych i jakościowych
        • Mile widziane doświadczenie w sprzedaży
        • Wysoki poziom umiejętności coachingowych i interpersonalnych
        • Wysoki poziom umiejętności analitycznych
        • Profesjonalizm i odpowiedzialność za powierzone zadania

          Oferujemy:

            • Atrakcyjne, stabilne warunki współpracy oraz system premiowy
            • Możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o międzynarodowym zasięgu
            • System benefitów
            • Możliwość rozwoju oraz awansu w strukturach firmy


            Możesz złożyć cv również bezpośrednio na naszej stronie: career.homeglobal.com/cp/j/7878/a/3/team-leader-call-center