Back Office Specialist – Finnish/Swedish Speaker  

Dodaj takie ogłoszenie!
  • Data dodania22/11/2021
  • Ogłaszane przezFirma/Agencja
  • Rodzaj pracyPełny etat
  • Rodzaj umowyInne
Możesz złożyć cv również bezpośrednio na naszej stronie: career.homeglobal.com/cp/j/14738/a/3/back-office-specialist-finnish-swedish-speaker

We appreciate commitment and develop our employees in the organization’s structure. We are seeking creative people, who are passionate towards their duties while being goal-oriented.

Job description:

  • Effectively manage e-mail customer’s queries to ensure excellent service standards;
  • Provide services information and resolve any emerging problems that our clients might face with accuracy and efficiency;
  • Assist with placement of orders, refunds or exchanges;
  • Identify and assess customer’s needs to achieve satisfaction;
  • Communicate in positive manner with team members and business partners;

Requirements:

  • Fluency to native level in Finnish or Swedish;
  • Must have excellent written communications skills;
  • Call Centre experience will be an asset;
  • Experience working with direct consumers in B2C environment as a plus;
  • Positive attitude and energy;
  • Robust multitasking skills;

What will you gain:

• Possibility of initial training and all further cooperation remotely;
• Possibility to carry out tasks stationary (the choice is yours) in a modern office building located in the very center of Warsaw;
• Possibility of using the company's apartment in case you would like to visit the office;
• Hourly salary from the first day of training and bonuses - depending on your results;
• From the first day you will be in the onboarding process - together we will strive to make you the best at what you do;
• Non-corporate atmosphere - we speak to each other by name, there is no dress code and we apply an open door policy (your TL is always available for you);
• We cooperate with people focused on partnership who like to exchange their experiences;
• Work - life balance - we know that we can't just live to work, so we do not expect over time, and your schedule is influenced by you;
• Entertainment such as ping pong, football tournaments, board games, creative workshops, and much more;
• Co-financing for the Multisport card and private medical care for you and your relatives;

If you are energetic and professional Finnish or Swedish speaker we’d love to hear from you!

After you get here, we’ll provide all trainings and a casual fun work environment.



Możesz złożyć cv również bezpośrednio na naszej stronie: career.homeglobal.com/cp/j/14738/a/3/back-office-specialist-finnish-swedish-speaker
Dołącz plik(maksymalnie 2MB)
Przesyłanie
[Usuń]
Klikając "Wyślij", wyrażasz zgodę na nasze Zasady korzystania i Politykę prywatności oraz zgadzasz się na otrzymywanie naszych newsletterów i ofert promocyjnych.
Dodaj do Zachowanych
 Porady Bezpieczeństwa - Twoje bezpieczeństwo jest dla nas ważne, zachęcamy do zachowania czujności. Dowiedz się więcejZgłoś ogłoszenie
Śródmieście
Proponowane
Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
Zmień pracę w Call Center na rozwojową pracę w Digital Marketingu w Witbee z Śródmieście, zobacz zdjęcie
Zmień pracę w Call Center na rozwojową pracę w Digital Marketingu w Witbee
Junior digital marketing specialistNie znasz się na digital marketingu? Nie szkodzi :) Nie wymagamy doświadczenia, wszystkiego Cię nauczymy. Szukamy osób na początku drogi zawodowej lub nawet chcących się przebranżowić.Naszym celem jest Twoja szybka integracja z całym zespołem Witbee. Przygotowaliśmy program onboardingu, który otworzy dla Ciebie szybszą ścieżkę poznania działów Witbee.Marketing - ...
obsługa sekretariatu w szkole  językowej Harrison School z Śródmieście, zobacz zdjęcie
obsługa sekretariatu w szkole językowej Harrison School
Specjalista ds. marketingu/social media/obsługi klienta w szkole językowejwww.harrison.pl Główne zadania realizowane na stanowisku: Kontakt z klientem, bieżąca obsługa sekretariatu szkoły językowej, Nasze oczekiwania: Doświadczenie na podobnym stanowisku (minimum rok),Dobrej znajomości pakietu MS Office,Dynamiki i samodzielności działania,Kreatywności i ...
Recepcjonista/ka w Centrum Medycznym - Śródmieście i Ursynów
Centrum Medyczne Babka Medica to niepubliczna placówka w Warszawie, która w centrum swoich zainteresowań stawia zdrowie kobiety, dziecka, rodziny.Obecnie do naszego zespołu poszukujemy pracownika Działu obsługi pacjenta.Opis stanowiska:rejestracja oraz kompleksowa obsługa pacjentów;udzielanie pełnych,rzetelnych informacji na temat świadczonych usług medycznych;wprowadzanie danych do systemu komput ...
Konsultant telefoniczny ds. generowania leadów w j. niemieckim
Budujemy zespół ambitnych, zorientowanych na rozwój osób, które wesprą nas we współtworzeniu akcji telemarketingowej o zasięgu międzynarodowym.W ciągu kilkunastu lat obecności na rynku mieliśmy przyjemność operować w wielu branżach: od ubezpieczeniowej po obszar wydawniczy, nieruchomości oraz wiele innych.Obecnie pragniemy przenieść nasze doświadczenie na rynki zagraniczne.W tym celu poszukujemy:S ...
Praca zdalna- Konsultant Telefoniczny dla znanej sieci z Śródmieście, zobacz zdjęcie
Praca zdalna- Konsultant Telefoniczny dla znanej sieci
Chciałbyś/Chciałabyś pracować zdalnie, ale w Twoim mieście nie ma firmy, która oferuje taką możliwość? Aplikuj do nas, ponieważ my zapewniamy:W pełni zdalną pracęSzkolenie wstępne, prowadzone przez wykwalifikowanych trenerów, którzy przygotują Cię do podjęcia pracy (również zdalnie)Niezbędny sprzęt (dostarczymy go do Ciebie kurierem)Wsparcie na każdym etapie wdrożenia w nowe obowiązki.Ponadto ofer ...
Praca zdalna - obsługa klienta social media, e-mail, telefon  z Śródmieście, zobacz zdjęcie
Praca zdalna - obsługa klienta social media, e-mail, telefon
Poszukujemy osób z doświadczeniem w call center/ obsłudze Klienta do zespołu zajmującego się obsługą zapytań mailowych, social media, telefon. Praca zdalna dla branży mediowejWymagania:- doświadczenie w call center / obsłudze klienta - bezbłędna znajomość j.polskiego, szybkie pisanie na klawiaturze - zainteresowanie nowymi technologiami - dyspozycyjność - posiadanie szybkiego i stabilnego łącza in ...
3 000 - 12 000 zł/mies. brutto / Specjalista ds. kontaktu z klientem / FinTech / Podstawa + Prowizja
Firma operująca od 6 lat w sektorze produktów FinTech oraz klasycznych rozwiązań finansowych dla małych i średnich przedsiębiorstw poszukuje kandydatów na stanowisko:Specjalista ds. nawiązania kontaktu z klientemWynagrodzenie: 3 000 - 12 000 zł/mies. bruttoDo Twoich obowiązków należało będzie nawiązanie kontaktu z klientem drogą telefoniczną. Będziesz miał do zaoferowania pełną gamę rozwiązań fina ...
Więcej ogłoszeń