Aby zapewnić najwyższą jakość usług i wygodne korzystanie z serwisu, używamy informacji zapisanych w przeglądarce za pomocą plików cookies (pol.: ciasteczek). Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies. W każdej chwili możesz je zablokować korzystając z ustawień swojej przeglądarki internetowej.
Dodaj ogłoszenie
Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
Specjalista ds. utrzymania Klienta - 18 zł brutto/h + prowizje z Krakow, zobacz zdjęcie
Specjalista ds. utrzymania Klienta - 18 zł brutto/h + prowizje
Armatis-LC jest francuską firmą specjalizującą się w zarządzaniu relacjami z Klientem na odległość, działającą w Europie i Afryce Północnej. W ciągu ostatnich 25 lat działalności zdobyliśmy uznanie Klientów z różnych branż. W związku z naszym dynamicznym rozwojem oraz rozbudową projektu telewizji cyfrowej poszukujemy nowych współpracowników.Dołącz do naszego międzynarodowego zespołu i zostań: Spec ...
Opiekuna Klienta w dziale sprzedaży szkoleń
Opis oferty pracy: Krokus Pracownia Szkoleniowa działa na rynku usług edukacyjnych i szkoleniowych od 9 lat. Prowadzimy szkolenia dla Jednostek Samorządu Terytorialnego ( Urzędów Miast i Gmin i Gminny Ośrodków Pomocy Społecznej ) oraz warsztaty profilaktyczno – edukacyjne dla Placówek Oświatowych w tym szkół podstawowych gimnazjum i ponadgimnazjalnych. Poszukujemy osób, które chciałyby zosta ...
Specjalista ds. obsługi Klienta
Thulium dostarcza wiodące narzędzie do wielokanałowej komunikacji z klientem. System zapewnia obsługę e-mail, telefonu, czatu i messengera.Ze względu na dynamiczny rozwój naszej chmurowej platformy poszukujemy osoby do Działu Obsługi Klienta Thulium. Szukamy kogoś, kto będzie posiadać bardzo dobre umiejętności komunikacyjne oraz będzie otwarty na wiedzę techniczną - no i oczywiście poczucie humoru ...
Koordynator ds. projektów i przetargów z Krakow, zobacz zdjęcie
Koordynator ds. projektów i przetargów
Małopolskie Centrum Profilaktyki poszukuje Koordynatora ds. projektów i przetargów do działu Zamówień Publicznych ( organizujemy ogólnopolskie konferencje, szkolenia, warsztaty, eventy);Co będziesz robić?-koordynować i monitorować działania związane z projektem, w tym: utrzymywać dobrą relację z klientem, pilnować terminów i harmonogramów, nadzorować pracę podwykonawców, sporządzać dokumentację po ...
Atrakcyjna praca w rodzinnej firmie szkoleniowej działającej na terenie całego kraju.  z Krakow, zobacz zdjęcie
Atrakcyjna praca w rodzinnej firmie szkoleniowej działającej na terenie całego kraju.
Firma Centrum Działań Profilaktycznych zajmuje się organizacją szkoleń 2011 roku. Aktualnie w związku z rozwojem firmy poszukujemy osób na stanowisko: specjalista ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:• nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami •pozyskiwanie nowych Klientów • aktualizowanie bazy danych • wsparcie administracyjne• dbanie o właściwy wizerunek firmy oraz wygląd recepc ...
Customer Support Specialist - Specjalista ds. obsługi klienta
Opis stanowiska:Pracując na stanowisku Specjalisty ds. wsparcia klienta będziesz głównie odpowiedzialny za wsparcie użytkowników końcowych naszej aplikacji poprzez nasz system zgłoszeniowy oraz forum. Na tym stanowisku oczekujemy też utrzymywania pozytywnych relacji z klientami oraz pozostałymi zespołami w obrębie naszej organizacji.Oczekiwania:Ogólna wiedza z zakresu IT oraz zorientowanie na dost ...
Specjalista ds. Weryfikacji rozmów z j.Chorwackim/Słowackim/Czeskim 1/2 etatu z Krakow, zobacz zdjęcie
Specjalista ds. Weryfikacji rozmów z j.Chorwackim/Słowackim/Czeskim 1/2 etatu
Znasz język chorwacki/słowacki/czeski?Szukasz środowiska, w którym rozwiniesz swój potencjał - nie tylko językowy?Cenisz sobie dbałość o szczegóły w tym, co robisz na co dzień a samodzielna pracy przy komputerze należy do Twoich ulubionych? Świetnie się składa! Aktualnie powiększamy nasz dział jakości i poszukujemy osób na stanowisko: Specjalista ds. weryfikacji rozmów - ½ etatu z językiem chorw ...
Więcej ogłoszeń

Team Leader Działu Obsługi Klienta

Dodaj takie ogłoszenie!
  • Data dodania 05/06/2019
  • Lokalizacja
  • Ogłaszane przez Firma/Agencja
  • Rodzaj pracy Pełny etat
  • Rodzaj umowy Umowa o pracę

Sky-Shop to platforma sklepów internetowych działająca od 2009 roku z której do tej pory skorzystało ponad 20 000 sklepów internetowych. Aktualnie dynamicznie rozwijamy się na polskim rynku e-commerce. W związku z czym poszukujemy kandydata/ki na stanowisko Team Leadera Działu Obsługi Klienta w celu utrzymywania najwyższej jakości obsługi Klienta z której słyniemy oraz dalszego rozwoju DOK.

Twoja praca bedzie polegać na:

Organizacji pracy Działu Obsługi Klienta oraz dbaniu o najwyższą jakość obsługi Klienta zgodnie z przyjętymi przez nas standardami i kulturą pracy. Będziesz odpowiedzialny/a za wsparcie konsultantów DOK w bieżącej obsłudze Klientów mailowej oraz telefonicznej oraz będziesz monitorować bieżącą komunikację z Klientami. Twoim zadaniem będzie również rozwiązywanie trudnych spraw które wymagają szczególnej analizy i zaangażowania pracowników innych działów.

Będziesz osobą która reprezentuje sprawy DOK w inny działach firmy w szczególności będziesz współpracować z Project Managerem i Product Managerem z działu IT w zakresie potrzeb i zgłoszeń Klientów oraz przepływem informacji pomiędzy działami.

Nieodzowną częścią Twojej pracy będzie zwiększanie jakości pracy DOK poprzez motywowanie i wspieranie pracowników DOK, organizowanie szkoleń z zakresu produktu oraz efektywnej obsługi Klienta, weryfikacji korespondencji mailowej oraz telefonicznej w celu poprawy jakości i utrzymywaniu standardów firmy.

Nadrzędnym celem będzie dbanie o to aby Klient był usatysfakcjonowany kontaktem z naszym Działem Obsługi Klienta.

Wymagania:

  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem
  • Doświadczenie w obsłudze Klienta B2B np: w Call Center
  • Znajomość rynku IT/E-Commerce poparta doświadczeniem
  • Focus na najwyższą jakość pracy w każdym aspekcie
  • Orientacja na zadowolenie Klienta
  • Wysokie umiejętności interpersonalne
  • Samodyscyplina i dobra organizacja własnych zadań
  • Umiejętność delegowania zadań oraz monitorowania ich realizacji
  • Umiejętność budowania zespołu i dobrych relacji

Oferujemy:

  • Pełny etat - Umowa o Pracę lub B2B
  • Premie roczne
  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie IT
  • Wygodne, klimatyzowane biuro w Krakowie
  • Niezbędne narzędzia pracy (Komputer, telefon itp)
  • Praca od poniedziałku do piątku - w weekend świety spokój :)
  • Szkolenia i konferencje
  • Pozytywna i startupowa atmosfera w firmie :)
  • Dofinansowanie do karty MultiSport
  • Prywatna Opieka Medyczna i opcjonalne ubezpieczenie grupowe
  • Samodzielność w planowaniu i organizacji pracy
  • Wypady integracyjne np: paintball, gokarty, kręgle, piwo itp.
  • Pyszną kawę, herbata, słodycze, soki, lody w lecie i inne :)
  • Chill pufa, Xbox One z grami

Prosimy o aplikowanie poprzez formularz Gumtree.