Aby zapewnić najwyższą jakość usług i wygodne korzystanie z serwisu, używamy informacji zapisanych w przeglądarce za pomocą plików cookies (pol.: ciasteczek). Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies. W każdej chwili możesz je zablokować korzystając z ustawień swojej przeglądarki internetowej.
Dodaj ogłoszenie

Specjalista ds.wsparcia klienta

Dodaj takie ogłoszenie!
  • Data dodania 18/06/2019
  • Lokalizacja
  • Ogłaszane przez Firma/Agencja
  • Rodzaj pracy Pełny etat
  • Rodzaj umowy Inne

obido.pl to największa platforma klientów rynku pierwotnego i najbardziej innowacyjny projekt w polskiej branży nieruchomości. Pomogliśmy kilkudziesięciu tysiącom Polaków znaleźć idealne mieszkanie, utrzymując aż 97% wskaźnik zadowolenia klientów.

Praca w pełnym wymiarze godzin, w siedzibie firmy (Kraków, ul. Podedworze 33). Praca zdalna jest wykluczona.

Nie wymagamy znajomości branży nieruchomości.

Do Twoich obowiązków będzie należało:
  • Przygotowywanie ofert dla użytkowników portalu przy użyciu najnowocześniejszych narzędzi

  • Utrzymywanie bardzo dobrych relacji z użytkownikami portalu obido.pl

  • Opiekę nad klientami, rozwiązywanie ich problemów, odpowiedzią na pytania – telefonicznie i za pomocą chatu

  • Tworzenie nowych narzędzi i standardów dot. kontaktu z klientem

Poszukujemy osoby, którą cechuje:
  • empatia; pomaganie użytkownikom sprawi Ci po prostu przyjemność

  • responsywna osobowość; potrafisz swobodnie przeprowadzić rozmowę, ale jej nie zdominować

  • umiejętność zarządzania swoim czasem; co masz zrobić dziś, zrobiłaś/eś już wczoraj

  • bycie bystrym obserwatorem; tam gdzie można zrobić coś jeszcze lepiej – widzisz to i wychodzisz z inicjatywą

Gwarantujemy:
  • dużo odpowiedzialności i realny wpływ na rozwój biznesu od samego
    początku

  • elastyczność godzin pracy

  • dobrą kawę codziennie bez limitu

  • podejście “don’t stress – do your best”

  • bezpłatną kartę wejściową do 4000 obiektów sportowych

CV należy przesłać na adres justyna.lachowska@obido.pl


Dołącz plik (maksymalnie 2MB)
Przesyłanie
[Usuń]
Klikając "Wyślij", wyrażasz zgodę na nasze Zasady korzystania i Politykę prywatności oraz zgadzasz się na otrzymywanie naszych newsletterów i ofert promocyjnych.
Dodaj do Zachowanych
Porady Bezpieczeństwa - Twoje bezpieczeństwo jest dla nas ważne, zachęcamy do zachowania czujności. Dowiedz się więcej Zgłoś ogłoszenie
Kraków
Proponowane
Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
Specjalista ds. obsługi Klienta
Thulium dostarcza wiodące narzędzie do wielokanałowej komunikacji z klientem. System zapewnia obsługę e-mail, telefonu, czatu i messengera.Ze względu na dynamiczny rozwój naszej chmurowej platformy poszukujemy osoby do Działu Obsługi Klienta Thulium. Szukamy kogoś, kto będzie posiadać bardzo dobre umiejętności komunikacyjne oraz będzie otwarty na wiedzę techniczną - no i oczywiście poczucie humoru ...
Agent nieruchomości/ doradca klient, wysokie zarobki  z Krakow, zobacz zdjęcie
Agent nieruchomości/ doradca klient, wysokie zarobki
Jesteś osobą pracowitą, ambitną , lubisz pracę z klientem? Szukasz miejsca z dobrą energią i cenisz sobie pracę w zgranym zespole?Biuro Nieruchomości METROPOLIA posiadające III oddziały poszukuje kandydatów na stanowisko: Pośrednik w Obrocie Nieruchomościami / Doradca Klienta WYMAGANIA - Doświadczenie w sprzedaży lub handlu, mile widziana praktyka na stanowisku agenta /doradcy ds nieruchomości ...
Specjalista ds. obsługi Klienta infolinii Flixbus z Krakow, zobacz zdjęcie
Specjalista ds. obsługi Klienta infolinii Flixbus
Armatis-LC jest francuską firmą specjalizującą się w zarządzaniu relacjami z Klientem na odległość, działającą w Europie i Afryce Północnej. W ciągu ostatnich 25 lat działalności zdobyliśmy uznanie Klientów z różnych branż.W związku z naszym dynamicznym rozwojem poszukujemy nowych współpracowników.Dołącz do naszego międzynarodowego zespołu i zostań Specjalistą ds. obsługi Klienta – infolinia.Czym ...
konsultanta edukacyjnego ds. szkoleń i warsztatów - obsługa klientów z Krakow, zobacz zdjęcie
konsultanta edukacyjnego ds. szkoleń i warsztatów - obsługa klientów
Kim jesteśmy? Krokus to przede wszystkim zgrany zespół pasjonatów sprzedaży. Jesteśmy ludźmi z misją tworzenia rozwiązań w ramach systemów wspierających młodzież przed sięganiem po używki, informowania o negatywnych skutkach zjawiska cyberbullingu czy budowania zintegrowanych planów pomocowych dla Szkół z zakresu przeciwdziałania przemocy. W szkołach realizujemy nasze autorskie programy, ...
Asystent ds. Obsługi klienta z Krakow, zobacz zdjęcie
Asystent ds. Obsługi klienta
Firma specjalizująca się w sprzedaży akcesoriów sportowych oraz odżywek dla sportowców zatrudni na stanowisko:Asystent ds. Obsługi klientaPodstawowe obowiązki:• Obróbka zamówień sklepu internetowego / allegro w zewnętrznym systemie IAI,• Bieżący kontakt z klientami: LiveChat, Massenger, Telefon, Mail (przychodzące) • Obsługa posprzedażowa,• Osoba pracująca na tym stanowisku nie zajmuje się bezpośr ...
Support Specialist w edrone z Krakow, zobacz zdjęcie
Support Specialist w edrone
edrone szuka Support Specialisty do zespołu Customer CareJakie wyzwania przygotowaliśmy dla Ciebie?:pomożesz nam odpowiadać na te najtrudniejsze, “niecierpiące zwłoki” pytania klientówbędziesz przyjmować zgłoszenia błędu w systemie i “stać na głowie” aby jak najszybciej ten problem rozwiązaćbędziesz miał/ miała kontakt z największymi eCommercami w Polsce i za granicąbędziesz miał/ miała możliwość ...
Customer Support Specialist - Specjalista ds. obsługi klienta
Opis stanowiska:Pracując na stanowisku Specjalisty ds. wsparcia klienta będziesz głównie odpowiedzialny za wsparcie użytkowników końcowych naszej aplikacji poprzez nasz system zgłoszeniowy oraz forum. Na tym stanowisku oczekujemy też utrzymywania pozytywnych relacji z klientami oraz pozostałymi zespołami w obrębie naszej organizacji.Oczekiwania:Ogólna wiedza z zakresu IT oraz zorientowanie na dost ...
Więcej ogłoszeń