Aby zapewnić najwyższą jakość usług i wygodne korzystanie z serwisu, używamy informacji zapisanych w przeglądarce za pomocą plików cookies (pol.: ciasteczek). Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies. W każdej chwili możesz je zablokować korzystając z ustawień swojej przeglądarki internetowej.
Dodaj ogłoszenie
Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
Opiekuna Klienta w dziale sprzedaży szkoleń
Opis oferty pracy: Krokus Pracownia Szkoleniowa działa na rynku usług edukacyjnych i szkoleniowych od 9 lat. Prowadzimy szkolenia dla Jednostek Samorządu Terytorialnego ( Urzędów Miast i Gmin i Gminny Ośrodków Pomocy Społecznej ) oraz warsztaty profilaktyczno – edukacyjne dla Placówek Oświatowych w tym szkół podstawowych gimnazjum i ponadgimnazjalnych. Poszukujemy osób, które chciałyby zosta ...
Konsultant ds. kontaktu z klientem z Krakow, zobacz zdjęcie
Konsultant ds. kontaktu z klientem
Columbus Energy jako lider na rynku mikroinstalacji fotowoltaicznych w Polsce poszukuje nowej gwiazdy swojego Zespołu!Chcesz zdobyć fajne doświadczenie?Szukasz pracy w dobrej atmosferze?To świetnie! Szukamy właśnie Ciebie!KONSULTANT DS. KONTAKTU Z KLIENTEMCo będziesz robić?· Umawiać telefonicznie spotkania dla naszych handlowców· Planować trasę przejazdu handlowców· Aktualizować grafiki spotkańZa ...
Maturzysto praca dla Ciebie!  z Krakow, zobacz zdjęcie
Maturzysto praca dla Ciebie!
Skończyłeś szkołę i szukasz zajęcia na wakacje? Chcesz zarobić i zdobyć pierwsze doświadczenie zawodowe? Nie lubisz wstawać rano, ale cenisz smak dobrej kawy? Świetnie trafiłeś! Zaaplikuj do nas i przekonaj się, że praca nie musi być tylko pracą! Zatrudnimy osoby na stanowisko Młodszego Specjalisty ds. Obsługi Klienta.Co oferujemy?-podstawę miesięczną 2160 zł + dodatkowe prowizje do 700 zł ...
Support Specialist w edrone z Krakow, zobacz zdjęcie
Support Specialist w edrone
edrone szuka Support Specialisty do zespołu Customer CareJakie wyzwania przygotowaliśmy dla Ciebie?:pomożesz nam odpowiadać na te najtrudniejsze, “niecierpiące zwłoki” pytania klientówbędziesz przyjmować zgłoszenia błędu w systemie i “stać na głowie” aby jak najszybciej ten problem rozwiązaćbędziesz miał/ miała kontakt z największymi eCommercami w Polsce i za granicąbędziesz miał/ miała możliwość ...
Pracownik Działu Obsługi Klienta Sheraton Grand Kraków z Krakow, zobacz zdjęcie
Pracownik Działu Obsługi Klienta Sheraton Grand Kraków
Sheraton Grand Krakow to 5-gwiazdkowy hotel usytuowany w centrum miasta, nad brzegiem Wisły, u podnóży Wawelu. To pierwszy i jedyny Sheraton Grand w Polsce, wyróżniony za doskonałą lokalizację, wyjątkowy design i wysoką jakość usług.Jako globalna firma hotelarska Marriott International, oferujemy wyjątkowe możliwości rozwoju kariery zawodowej i kulturę korporacyjną, która umożliwia pracownikom odn ...
Specjalista ds. obsługi Klienta infolinii Flixbus z Krakow, zobacz zdjęcie
Specjalista ds. obsługi Klienta infolinii Flixbus
Armatis-LC jest francuską firmą specjalizującą się w zarządzaniu relacjami z Klientem na odległość, działającą w Europie i Afryce Północnej. W ciągu ostatnich 25 lat działalności zdobyliśmy uznanie Klientów z różnych branż.W związku z naszym dynamicznym rozwojem poszukujemy nowych współpracowników.Dołącz do naszego międzynarodowego zespołu i zostań Specjalistą ds. obsługi Klienta – infolinia.Czym ...
Obsługa klienta VECTRA –  21 zł/h, Multisport, Wysokie Prowizje, KKM, Codzienne Sodexo!!! z Krakow, zobacz zdjęcie
Obsługa klienta VECTRA – 21 zł/h, Multisport, Wysokie Prowizje, KKM, Codzienne Sodexo!!!
Masz już doświadczenie w sprzedaży i chcesz się dalej rozwijać? A może jesteś osobą, która szuka swojej pierwszej pracy?Chcemy dać Ci możliwość zdobywania doświadczenia w naszej firmie. Na tym stanowisku odpowiedzialny będziesz za telefoniczny kontakt z klientami firmy "VECTRA" GODZINY PRACY: OD 9:00 DO 20:00 - elastyczny grafikOferujemy:Kompleksowe szkolenieGwarantowaną podstawę oraz atrakcy ...
Więcej ogłoszeń

Opiekun Klienta/Koordynator do spraw dydaktycznych

Dodaj takie ogłoszenie!
  • Data dodania 04/06/2019
  • Lokalizacja
  • Ogłaszane przez Firma/Agencja
  • Rodzaj pracy Pełny etat
  • Rodzaj umowy Umowa o pracę

Speak Up to Sieć Szkół Języka Angielskiego z 17-letnim doświadczeniem - skutecznie nauczyliśmy języka angielskiego już ponad 133 tys. kursantów. Jesteśmy liderem w tym zakresie w Europie Środkowo-Wschodniej: prowadzimy 35 szkół w największych miastach w Polsce i dalej rozwijamy się realizując plan ekspansji w Polsce, a także na USA, Rosję, Ukrainę, Turcję, Wietnam, Arabię Saudyjską oraz Egipt. Stale wzbogacamy ofertę o nowe usługi i produkty, korzystając z najnowocześniejszych technologii.

OPIEKUN KLIENTA

NA STANOWISKU OPIEKUNA KLIENTA BĘDZIESZ:

1. aktywnie sprzedawał kursy językowe z pomocą różnorodnych źródeł dotarcia do potencjalnych kursantów

2. prowadził rozmowy telefoniczne, spotkania w oddziale, korespondencję mailową z klientami

3. pełnił funkcję doradcy w kwestii doboru oferty do indywidualnych potrzeb klienta

4. promował i reprezentował firmę na wydarzeniach targowych, spotkaniach zewnętrznych

5. pełnił opiekę posprzedażową

SZUKAMY OSÓB, KTÓRE:

1. mają doświadczenie w sprzedaży usług i obsłudze klienta (telemarketing, sprzedaż bezpośrednia) lub są zmotywowane do zdobycia doświadczenia w tym obszarze

2. nie zniechęcają się wielokrotnie słysząc „nie, dziękuję” w ciągu dnia pracy

3. potrafią w praktyce zastosować techniki sprzedaży

4. potrafią budować długotrwałe relacje z klientem

5. nie boją się pracować na celach sprzedażowych

6. odznaczają się wysoką kulturą osobistą i komunikatywnością

GWARANTUJEMY:

1. stabilne zatrudnienie na umowę o pracę

2. wyjątkowo atrakcyjny system premiowania: premia miesięczna + dodatkowe premie wskaźnikowe + konkursy premiowe

3. benefity pozapłacowe: duże zniżki na kursy językowe w naszych szkołach

4. pełną wyzwań pracę w młodym, zgranym zespole

5. indywidualnie ustalane cele sprzedażowe

6. proces wdrożeniowy oraz ciągłe wsparcie merytoryczne i praktyczne

Prosimy o dołączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez Learning Systems Group Sp. z o.o. zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922). Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Ci prawo do wglądu do danych, ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacji i spowoduje niezwłoczne usunięcie Twoich danych.