Aby zapewnić najwyższą jakość usług i wygodne korzystanie z serwisu, używamy informacji zapisanych w przeglądarce za pomocą plików cookies (pol.: ciasteczek). Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies. W każdej chwili możesz je zablokować korzystając z ustawień swojej przeglądarki internetowej.
Dodaj ogłoszenie
Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
KIEROWNIK BIURA ZARZĄDU z Zoliborz, zobacz zdjęcie
KIEROWNIK BIURA ZARZĄDU
KIEROWNIK BIURA ZARZĄDU Warszawa, mazowieckie Centrum Terapii Autyzmu SOTIS Poszukuje osoby do pracy na stanowisko: KIEROWNIK BIURA ZARZĄDU Miejsce pracy: WARSZAWA Opis stanowiska: - obsługa zarządu firmy, - koordynowanie pracy biura zarządu, - monitorowanie i nadzór nad obszarami prawno-administracyjnymi, w szczególności prawo oświatowe, - nadzór nad dokumentacją ...
Recepcjonistka DUKA
Opis stanowiska:koordynacja i prowadzenie sekretariatu, nadzór nad pracą recepcji,prowadzenie kalendarzy spotkań,organizacja i obsługa spotkań biznesowych, dbanie o wizerunek firmy,wykonywanie bieżących zadań zlecanych przez przełożonego. Wymagania:wykształcenie min. średnie (w trakcie studiów),doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku mile widzianeznajomość języka angielskiego w stopniu podsta ...
Specjalista ds. sprzedaży nieruchomości - Targówek, Białołęka
Maxon Nieruchomości jest jedną z najdłużej i najprężniej działających firm na warszawskim rynku nieruchomości. Od 1989 roku specjalizujemy się w obrocie nieruchomościami mieszkaniowymii komercyjnymi, zarówno na rynku pierwotnym, jak i wtórnym. Nasz zespół liczy już ponad 150 osób, pracujących w wyspecjalizowanych zespołach. Dbamy o naszych klientów, zatrudniając tylko najlepszych specjalistów. ...
Asystent/-ka do Spraw Administracji
WYMAGANIA· znajomość pakietu MS Office· bardzo dobra znajomość języka angielskiego (j. niemiecki mile widziany)· łatwość nawiązywania kontaktów, otwartość na ludzi· zaangażowanie i kreatywność.ZAKRES OBOWIĄZKÓW· bieżąca kontrola maili oraz kontakt z klientami· współpraca z grafikiem· archiwizacja faktur· prowadzenie rejestru danych klientów· organizacja ...
Asystenka zarządu / sekretarka w pracowni architektonicznej
Pracownia architektoniczna Latergrupa Architekci poszukuje osoby na stanowisko asystentki zarządu/sekretarki. Mile widziana znajomość obsługi sprzętów biurowych oraz pakietu office.CV prosimy przesyłać na adres: praca@latergrupa.pl
Praca szuka człowieka na recepcji, Żoliborz z Zoliborz, zobacz zdjęcie
Praca szuka człowieka na recepcji, Żoliborz
Witajcie,do rozwijającego się ośrodka terapeutycznego szukamy osoby, która poprowadzi recepcję i zajmie się promowaniem firmy. Potrzebujemy kogoś zaangażowanego, solidnego i punktualnego, dobrze zorganizowanego i komunikatywnego. Wymagamy znajomości pakietu office, poruszania się po mediach społecznościowych, obsługi urządzeń biurowych. Mile widziane umiejętność rysowania (tworzenie ilustracji do ...
Admin Assistant z Zoliborz, zobacz zdjęcie
Admin Assistant
We are looking for an Executive Assistant to support Executive Manager in our team in Warsaw. You will manage business-related administrative tasks. Executive Assistant Responsibilities: Supporting basic commercial and operational activities to get 360 understanding of the businessAct as a point of contact for customers, provide Customer Service (answering e-mails with client’ ...
Więcej ogłoszeń

Koordynator projektów unijnych

Dodaj takie ogłoszenie!
  • Data dodania 07/05/2019
  • Lokalizacja
  • Ogłaszane przez Firma/Agencja
  • Rodzaj pracy Pełny etat
  • Rodzaj umowy Inne

Stanowisko: Koordynator projektów unijnych

Nasze wartości: orientacja na rezultaty, współodpowiedzialność, pełne wykorzystanie talentów

Nasza atmosfera: rodzinna, dzielimy się dobrymi praktykami, ale uczymy się wzajemnie na porażkach

Nasze liczby: 50 osób w firmie, 15 w dziale unijnym

Nasza duma: I miejsce w rankingu Gazety Finansowej (obroty, produkty, trenerzy, klienci), II miejsce w rankingu popularności wśród uczestników, II miejsce w konkursie „Liczą się efekty”

Nasz plan: Firma pierwszego wyboru dla pracowników branży i klientów

Nasza przestrzeń: 600 m2 na Starym Żoliborzu w domu z (podobno) pięknym ogrodem

Nasze priorytety w zarządzaniu projektami unijnymi: bezpieczeństwo, komfort pracy koordynatora, finanse

Zadania:

1. Zarządzanie projektami dofinansowanymi z Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnie z wytycznymi, w tym przede wszystkim:

a. zarządzanie realizacją projektu od strony merytorycznej i finansowej

b. realizacja projektu zgodnie z harmonogramem i budżetem

c. nadzór nad zgodnością projektu z wnioskiem o dofinansowanie oraz zasadami realizacji projektów,

d. przygotowywanie wniosków o płatność w merytorycznej z wykorzystaniem systemu SL2014,

e. przygotowywanie i archiwizacja dokumentacji projektowej,

f. prowadzenie baz danych projektu,

g. bieżący monitoring i kontrola projektu.

Wymagania:

1. Doświadczenie w samodzielnym kierowaniu projektami unijnymi.

2. Umiejętności analizy dokumentów oraz wytycznych.

3. Samodzielność i konsekwencja w działaniu.

4. Otwartość na dzielenie się wiedzą i doświadczeniem ze współpracownikami.

5. Otwartość na współpracę z zespołem i klientami.

6. Sumienność i odpowiedzialność za wykonywane zadania.

Co oferujemy:

1. Atrakcyjne wynagrodzenie.

2. Szkolenia.

3. Możliwość rozwoju w innych obszarach biznesu.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 923 ze zm."

Zgłoszenia (CV oraz wykaz zrealizowanych projektów wraz z podaniem zajmowanego stanowiska i opisem wykonywanych zadań), zawierające powyższa klauzulę prosimy przesyłać na adres: rekrutacja@projektgamma.pl z dopiskiem w temacie „Nr ref 14/UE/05/2019”.