Aby zapewnić najwyższą jakość usług i wygodne korzystanie z serwisu, używamy informacji zapisanych w przeglądarce za pomocą plików cookies (pol.: ciasteczek). Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies. W każdej chwili możesz je zablokować korzystając z ustawień swojej przeglądarki internetowej.
Dodaj ogłoszenie
Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
Specjalista ds. sprzedaży nieruchomości - Targówek, Białołęka
Maxon Nieruchomości jest jedną z najdłużej i najprężniej działających firm na warszawskim rynku nieruchomości. Od 1989 roku specjalizujemy się w obrocie nieruchomościami mieszkaniowymii komercyjnymi, zarówno na rynku pierwotnym, jak i wtórnym. Nasz zespół liczy już ponad 150 osób, pracujących w wyspecjalizowanych zespołach. Dbamy o naszych klientów, zatrudniając tylko najlepszych specjalistów. ...
Recepcjonistka/ pracownik administracji z Zoliborz, zobacz zdjęcie
Recepcjonistka/ pracownik administracji
Poradnia psychologiczna Sensity, mieszcząca się na Żoliborzu (przy stacji metra) zatrudni osobę na stanowisko recepcjonistki. Szukamy osoby, która dobrze czuje się w obsłudze klienta, jest asertywna, komunikatywna, radosna i serdeczna. Ważna dla nas jest również umiejętność pracy pod presją czasu oraz jednoczesnego skupienia na kilku rzeczach. Bywają u nas bowiem dni bardzo spokojne, ale byw ...
KIEROWNIK BIURA ZARZĄDU z Zoliborz, zobacz zdjęcie
KIEROWNIK BIURA ZARZĄDU
KIEROWNIK BIURA ZARZĄDU Warszawa, mazowieckie Centrum Terapii Autyzmu SOTIS Poszukuje osoby do pracy na stanowisko: KIEROWNIK BIURA ZARZĄDU Miejsce pracy: WARSZAWA Opis stanowiska: - obsługa zarządu firmy, - koordynowanie pracy biura zarządu, - monitorowanie i nadzór nad obszarami prawno-administracyjnymi, w szczególności prawo oświatowe, - nadzór nad dokumentacją ...
Recepcjonistka DUKA
Opis stanowiska:koordynacja i prowadzenie sekretariatu, nadzór nad pracą recepcji,prowadzenie kalendarzy spotkań,organizacja i obsługa spotkań biznesowych, dbanie o wizerunek firmy,wykonywanie bieżących zadań zlecanych przez przełożonego. Wymagania:wykształcenie min. średnie (w trakcie studiów),doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku mile widzianeznajomość języka angielskiego w stopniu podsta ...
Asystenka zarządu / sekretarka w pracowni architektonicznej
Pracownia architektoniczna Latergrupa Architekci poszukuje osoby na stanowisko asystentki zarządu/sekretarki. Mile widziana znajomość obsługi sprzętów biurowych oraz pakietu office.CV prosimy przesyłać na adres: praca@latergrupa.pl
Praca szuka człowieka na recepcji, Żoliborz z Zoliborz, zobacz zdjęcie
Praca szuka człowieka na recepcji, Żoliborz
Witajcie,do rozwijającego się ośrodka terapeutycznego szukamy osoby, która poprowadzi recepcję i zajmie się promowaniem firmy. Potrzebujemy kogoś zaangażowanego, solidnego i punktualnego, dobrze zorganizowanego i komunikatywnego. Wymagamy znajomości pakietu office, poruszania się po mediach społecznościowych, obsługi urządzeń biurowych. Mile widziane umiejętność rysowania (tworzenie ilustracji do ...
Executive Assistant z Zoliborz, zobacz zdjęcie
Executive Assistant
We are looking for an Executive Assistant to support Executive Manager in our team in Warsaw. You will manage business-related administrative tasks. Executive Assistant Responsibilities: Supporting basic commercial and operational activities to get 360 understanding of the businessAct as a point of contact for customers, provide Customer Service (answering e-mails with client’ ...
Więcej ogłoszeń

Asystentka Doradcy- wsparcie administracyjne

Dodaj takie ogłoszenie!
  • Data dodania 23/04/2019
  • Lokalizacja
  • Ogłaszane przez Osoba prywatna
  • Rodzaj pracy Pełny etat
  • Rodzaj umowy Umowa zlecenie

Poszukuję wsparcia administracyjnego 
W związku z tym, że praca mnoży się nieubłaganie szukam asystentki/wsparcie klienta.

➡️ CO BĘDZIESZ ROBIŁA:
- Obsługiwała portfel bieżących klientów,
- Odpowiadała na maile- kontakt z klientami,
- zarządzała swoim czasem pracy, wpisywała zadania w tabelę - pilnowała porządku
- wykonywała telefony do potencjalnych klientów


➡️ CZEGO WYMAGAM:
- umiejętności komunikacyjnych i dobrej dykcji,
- samodyscypliny, samodzielności, pracy zgodnie z ustalonym planem,
- terminowości w działaniach,
- proaktywności, pomysłowości, inicjatywy
- szczerości i współpracy,
- chęci do pracy i zaangażowania,
- umiejętności analitycznego i logicznego myślenia i rozwiązywania problemów.

➡️ Musisz znać obsługę komputera i urządzeń biurowych


➡️CO OTRZYMASZ?

- możliwość poznania rynku Ubezpieczeń od podstaw,
- Nauczysz się przygotowywać rozwiązania dla klientów,
- Czeka Cię ciągła nauka i nie będziesz się nudzić 


➡️ JAK DOŁĄCZYĆ DO ZESPOŁU?
Swoje CV prześlij mi na adres: dziankowska.edyta@aviva.com.pl
i napisz mi na maila odpowiedzi w punktach do 10 zdań

1️⃣️ czy umiesz wyżej wymienione rzeczy i szukasz pracy,
2️⃣️ czy szukasz stażu, praktyki, żeby się nauczyć tego, co wypisałam,
3️⃣️ dlaczego pasujesz do mojego zespołu,
4️⃣ ️dlaczego miałabym wybrać Ciebie,
5️⃣️ co do tej pory osiągnąłeś, jakie masz doświadczenia, które pasują do tej pracy, czym możesz się pochwalić,
6️⃣️ wymień w punktach czym ja się zajmuję - co Ci się wydaje, że robię 
7️⃣ ️w jakich dniach i godzinach możesz pracować,
8️⃣️ czego potrzebujesz do pracy,
9️⃣️ jakiego wynagrodzenia oczekujesz?