Aby zapewnić najwyższą jakość usług i wygodne korzystanie z serwisu, używamy informacji zapisanych w przeglądarce za pomocą plików cookies (pol.: ciasteczek). Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies. W każdej chwili możesz je zablokować korzystając z ustawień swojej przeglądarki internetowej.
Dodaj ogłoszenie
Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
Poszukujemy do współpracy recepcjonistki
Klinika Stomatologia Bartosz Mulawa w Warszawie poszukuje osoby uśmiechniętej, komunikatywnej, dyspozycyjnej na stanowisko recepcjonistki od wrześniaWymagania:- status studenta - znajomość pakietu Office - obsługa kasy fiskalnej i terminala - obsługa programu ProDentis - punktualność - zaangażowanie i chęć do pracyObowiązki: - wykonywanie prac administracyjnych - obsługa pacjentów ...
Specjalista HR - specjalista ds. rekrutacji projektów unijnych
Stanowisko: Specjalista HR - specjalista ds. rekrutacji projektów unijnych Nasze wartości: nastawienie na rezultaty, współodpowiedzialność, pełne wykorzystanie talentów Nasza atmosfera: rodzinna, dzielimy się dobrymi praktykami, ale uczymy się wzajemnie na porażkach Nasze liczby: 50 osób w firmie, 15 w dziale unijnym Nasza duma: I miejsce w rankingu Gazety Finansowej (obroty, prod ...
Rejestrator medyczny/Specjalista ds. administracyjnych
Centrum Terapii Autyzmu SOTISspecjalizujące się w terapii i edukacji dzieci z autyzmem oraz osób z zespołem Aspergera, zajmujące się również specjalistyczną i kompleksową diagnozą dzieci pod kątem całościowych zaburzeń rozwoju (ul. Gdańska 2 lokal 10 w Warszawie) poszukuje osoby na stanowiskoRejestrator medyczny/Specjalisty ds. administracyjnych Centrum Diagnostyki Dziecięcej SOTIS-MEDDo obowiązkó ...
Pracownik do kompletacji zamówień z Zoliborz, zobacz zdjęcie
Pracownik do kompletacji zamówień
DPKL Doradztwo Personalne (nr licencji 8709) dla swojego Klienta - firmy oferującej akcesoria i części do telefonów komórkowych - poszukuje kandydata na stanowisko Pracownik do kompletacji zamówień.Miejsce pracy: Warszawa - ŻoliborzCzas pracy: poniedziałek-piątek,w godz. 9:00-17:00 lub 10:00-18:00Obowiązki:Kompletowanie zamówień i pakowanie przesyłekWypisywanie dokumentów magazynowychinne zlecone ...
Asystent/-ka do Spraw Administracji
WYMAGANIA· znajomość pakietu MS Office· bardzo dobra znajomość języka angielskiego (j. niemiecki mile widziany)· łatwość nawiązywania kontaktów, otwartość na ludzi· zaangażowanie i kreatywność.ZAKRES OBOWIĄZKÓW· bieżąca kontrola maili oraz kontakt z klientami· współpraca z grafikiem· archiwizacja faktur· prowadzenie rejestru danych klientów· organizacja ...
Asystentka biura z Zoliborz, zobacz zdjęcie
Asystentka biura
Jakie czekają na Ciebie wyzwania:- witanie gości :)- obsługa połączeń telefonicznych oraz poczty elektronicznej,- dbanie o prawidłowy przepływ korespondencji oraz dokumentacji wychodzącej i przychodzącej,- dbanie o zaopatrzenie w artykuły biurowe,- organizacja spotkań i wyjazdów służbowych,- wsparcie w zakresie obsługi administracyjnej biura,- prowadzenie kalendarza i koordynacja spotkań,- pr ...
Asystentka biura
Biuro handlowe import-eksport specjalizujące się w branży przemysłu mięsnego poszukuje osoby na stanowisko: ASYSTENTKA BIURA Miejsce pracy: Warszawa Region: mazowieckie Opis stanowiska: Organizacja biura (telefony, poczta elektroniczna) Zarządzanie obiegiem dokumentów Przygotowywanie spotkań, konferencji, podróży służbowych pracowników biura (rezerwacja hote ...
Więcej ogłoszeń

Admin Assistant

Dodaj takie ogłoszenie!
  • Data dodania 01/07/2019
  • Lokalizacja
  • Ogłaszane przez Firma/Agencja
  • Rodzaj pracy Pełny etat
  • Rodzaj umowy Umowa zlecenie

We are looking for an Admin Assistant to support our team in Warsaw. No experience is required, we are welcoming to people looking for a first job.


Responsibilities:

  • Supporting basic commercial and operational activities to get 360 understanding of the business (training provided)
  • Act as a point of contact for customers, provide Customer Service (answering e-mails with client’s request)
  • Supporting your manager with basic bookkeeping tasks.
  • Researching and conducting data to prepare documents as requested by the Manager.
  • Opening, sorting and distributing incoming emails, and other correspondence.
  • Filing and retrieving documents/invoices.
  • Helping prepare for meetings/ organizing events.
  • Making travel arrangements as requested.
  • Performing office duties that include ordering supplies.
  • Answering phones and routing calls to the correct person or taking messages.
  • Provide general administrative support.

Requirements:

  • FLUENT ENGLISH (A MUST!)
  • COMMUNICATIVE POLISH