Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
ASYSTENTKA Prezesa Zarządu z bd. językiem angielskim: 3 tys NETTO
Poszukujemy osoby z bardzo dobrym językiem angielskim na stanowisko ASYSTENTKI anglojęzycznego prezesa Spółki.Lokalizacja: przeważnie centrum miasta Wrocław Oferujemy:pracę w pełnym etacie OD ZARAZwynagrodzenie w wysokości 3000 zł NETTO (możliwość negocjacji stawki w przyszłości :)przyjemną atmosferę w pracymożliwość zawarcia umowy o pracę (po dwutygodniowym okresie próbnym na umowie zlecenia)moż ...
Asystent/ka ds. Administracji w biurze inżynierskim z Wrocław, zobacz zdjęcie
Asystent/ka ds. Administracji w biurze inżynierskim
Czym będziesz się zajmować: Administracja:• opracowanie korespondencji, • przyjmowanie, rejestrowanie i wysyłanie poczty oraz przesyłek kurierskich, • prowadzenie zestawienia dot. Poczty przychodzącej oraz wychodzącej do/z firmy.• organizacja i przygotowywanie zebrań i konferencji, • zaopatrywanie biura w materiały niezbędne do jego funkcjonowania (art. spożywcze, mat. biurowe etc.)• dystrybucja p ...
Junior office manager - praca na recepcji
Ars Estetica Klinika Medycyny Estetycznej i Laseroterapiiposzukuje osób na stanowiskoJunior Office ManagerMiejsce pracy: WrocławOpis stanowiska:Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości usług świadczonych przez Klinikę, profesjonalną bieżącą obsługę pacjenta, udzielanie podstawowych informacji na temat wykonywanych procedur medycznych oraz sumienne wykonywanie prac ad ...
Pracownik administracyjno- biurowy- praca dla studenta
Run Transport Sp. z o.o., mała firma z branży logistycznej, poszukuje osoby na stanowisko: Pracownik administracyjno-biurowy Praca polega na działalności związanej z: - obsługą administracyjną biura, - ewidencją korespondencji, - wspomaganiem działu księgowości, - wsparciem organizacyjnym i administracyjnym pozostałych pracowników firmy. Wymagamy: - bardzo dobrej obsługi komputera (paki ...
asystent(ka) właściciela / pozyskiwanie i rozliczanie dotacji unijnych z Wrocław, zobacz zdjęcie
asystent(ka) właściciela / pozyskiwanie i rozliczanie dotacji unijnych
Firma Softwizard poszukuje kandydatów na stanowisko pracownika biurowego / asystentki (asystenta) właściciela.Opis stanowiska:- pozyskiwanie i rozliczanie dotacji unijnychoprócz tego:- zarządzanie i administrowanie biurem,- zarządzanie obiegiem dokumentów, obsługa korespondencji- udział w zarządzaniu procesami sprzedażowymi i marketingowymi, zbieranie materiałów do analiz danych sprzedażowych - ws ...
Wirtualna Asystentka z Wrocław, zobacz zdjęcie
Wirtualna Asystentka
Jestem absolwentką Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu, gdzie ukończyłam kierunek Prawo w biznesie.Mam długoletnie doświadczenie w obsłudze klienta, w pracy w korporacji na stanowiskach koordynatorskich.Sposób w jaki mogę Ci pomóc :Human resourcesTworzenie ogłoszeńPublikacje na branżowych portalachSelekcja aplikacjiKontakt z kandydatamiOrganizacja spotkańUstalenia profilu KandydataScreeningów te ...
Asystent zespołu prawnego - Kancelaria Prawna ZKZ  z Wrocław, zobacz zdjęcie
Asystent zespołu prawnego - Kancelaria Prawna ZKZ
Kancelaria Prawna ZKZ Bartosz Ziemblicki, Bartłomiej Klinowski, Marzena Zdyrko – Woźniak Sp. jPoszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:asystent zespołu prawnegoMiejsce pracy: Wrocław, Kazimierza Wielkiego 67Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:• Wsparcie zespołu prowadzącego sprawy kredytów waloryzowanych walutą obcą (tzw. kredytów frankowych);• Kontakt z klientami kan ...
Więcej ogłoszeń

Student/studentka w wymiarze pół etatu do pomocy w biurze  

Dodaj takie ogłoszenie!
  • Data dodania11/02/2020
  • Ogłaszane przezFirma/Agencja
  • Rodzaj pracyPół etatu
  • Rodzaj umowyUmowa zlecenie

Stanowisko: Asystent/Asystentka

Szukamy:

Student/Studentka w wymiarze pół etatu do pomocy w biurze zajmującym się najmem powierzchni biurowej

Zakres zadań:

  1. Bieżąca obsługa biura Zarządu spółki
  2. Koordynowanie obiegu informacji oraz dokumentów pomiędzy poszczególnymi spółkami
  3. Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą zarówno tradycyjną jak i mailową, przygotowywanie odpowiedzi na pisma
  4. Obsługa telefoniczna biura
  5. Organizacja i obsługa spotkań dla Zarządu spółki oraz innych spotkań odbywających się na terenie siedziby spółki
  6. Przygotowywanie informacji, raportów na potrzeby spółki zgodnie z wymogami
  7. Bieżąca obsługa najemców, umawianie spotkań, prezentacja lokali, sporządzanie umów najmu, aneksów, przekazywanie/odbieranie lokali, prowadzenie zestawienia w programie Excel dotyczące wyliczania mediów, wystawianie faktur/korekt w systemie Optima/HansaWorld, skuteczne windykowanie dłużników, pozyskiwanie nowych klientów, dodawanie ogłoszeń na portale
  8. Ścisła współpraca z działem księgowości
  9. Współpraca z działem prawnym
  10. Dbanie o pozytywny wizerunek firmy
  11. Realizowanie innych zadań zleconych przez Zarząd oraz zgodnych z priorytetami wynikającymi z podstawowego zakresu obowiązków
  12. Pomoc współpracownikom w bieżących działaniach
  13. Zaopatrzenie firmy w artykuły biurowe oraz środki czystości
Wymagania:
Znajomość obsługi komputera i sprzętu biurowego, MS Office, wysoka kultura osobista, język polski, język angielski mile widziany

Oferujemy:
Zatrudnienie na umowę zlecenie

Zainteresowanych prosimy o przesyłanie Cv na adres: biuro@rozyckiego1c.pl