Pracownik biurowy / sekretarka / asystent - kancelaria notarialna 

Dodaj takie ogłoszenie!
  • Data dodania14/11/2020
  • Rodzaj pracyPełny etat

Notariusz Karolina Habaj, prowadząca Kancelarię Notarialną we Wrocławiu przy ul. Kościuszki 108A lok. 15, zatrudni pracownika biurowego (sekretarkę/asystentkę).

Zakres obowiązków:

- komunikacja z klientami (telefon, e-mail, sekretariat)

- prowadzenie korespondencji urzędowej

- prowadzenie ksiąg

- przygotowywanie dokumentów

Wymagania:

- wysoki poziom kultury osobistej i komunikatywności

- bardzo dobra znajomość obsługi komputera i innych urządzeń biurowych

- bardzo dobra organizacja pracy i samodzielność

- doświadczenie w pracy biurowej (niekoniecznie w kancelarii)

- mile widziane wykształcenie wyższe (administracja)

Oferuję:

- stabilne zatrudnienie na długi czas

- pracę w pełnym wymiarze czasu

- dostęp do zasobów merytorycznych kancelarii

- miejsce pracy w centrum miasta

CV ze zdjęciem i zgodą na przetwarzanie danych osobowych proszę przesłać na adres: kancelaria.zatrudnienie@gmail.com. Skontaktuję się z wybranymi osobami.

Dołącz plik(maksymalnie 2MB)
Przesyłanie
[Usuń]
Klikając "Wyślij", wyrażasz zgodę na nasze Zasady korzystania i Politykę prywatności oraz zgadzasz się na otrzymywanie naszych newsletterów i ofert promocyjnych.
Dodaj do Zachowanych
 Porady Bezpieczeństwa - Twoje bezpieczeństwo jest dla nas ważne, zachęcamy do zachowania czujności. Dowiedz się więcejZgłoś ogłoszenie
Wrocław
Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
Pracownik biurowy | 3000 zł netto
Poszukujemy pracowników do pracy biurowej.Liczymy na zaangażowanie, chęci do pracy i duży uśmiech na twarzy, który jest konieczny w naszej firmie!!! :)Wynagrodzenie ok. 3000 zł "na rękę". Prosimy o wysyłanie CV na e-mail.Praca od zaraz.Zapraszamy do kontaktu!
Asystent Zarządcy Nieruchomości
Zakres zadań: zarządzanie nieruchomościami mieszkalnymi, sprawy administracyjne związane z funkcjonowaniem nieruchomości, estetyka obiektów, organizacja prac porządkowych oraz technicznych, monitorowanie stanu technicznego obiektów i zgłaszanie awarii, realizacja doraźnych prac remontowych w obiektach, nadzór nad wykonawcami i kontrola wykonania, kontakt z właścicielami lokali, kont ...
Szukamy koordynatora projektu z językiem ukraińskim
Nasza firma działa w branży pośrednictwa pracy. Nasze usługi świadczymy zarówno przedsiębiorcom, którzy potrzebują pracowników, jak i osobom poszukującym pracy.Aktualnie poszukujemy:Koordynatora pracowników z j. rosyjskim/ukraińskimWymagania:biegła znajomość j. rosyjskiego/ ukraińskiego i polskiego;czynne prawo jazdy kat. B (warunek konieczny);doświadczenie w zarządzaniu grupą ludzi ( miłe widzian ...
Pracownik sekretariatu
DZZ Dudek Zapotoczny i PartnerzyKancelaria Radców Prawnych z Wrocławia zaprasza do wzięcia udziału w rekrutacji na stanowisko PRACOWNIK SEKRETARIATU Główne obowiązki: · Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej · Uzupełnianie baz danych i zestawień · Sporządzanie prostych pism · Obsługa administracyjna rozpraw sądowych · O ...
Asystent/ka ds. Biurowych
Praca na stanowisku asystentki/a ds. biurowych w niedużej firmie w okolicach hali stulecia. Spółka Arcanum Sp. z o.o. działa w branży konsultingowej, badań środowiskowych, a przede wszystkim wprowadza na rynek innowacyjne urządzenie laboratoryjne do badania gleby. Potrzebujemy wsparcia w zakresie prac biurowych.Praca dorywcza, 2 - 3 razy w tygodniu w elastyczny godzinach do ustalenia miedz ...
Sekretarka-asystenka biura z Wrocław, zobacz zdjęcie
Sekretarka-asystenka biura
Firma E-Windows producent okien i drzwi poszukuje pracownika w charakterze sekretarka-asystentka do obsługi biura w Komorowicach/Wroclaw. Opis stanowsika: -obsługa poczty wychodzącej i przychodzącej (poczta, kurierzy) -wsparcie firmy w bieżących sprawach i zadaniach ,skanowanie, archiwizowanie dokumentow -sporzadzanie ofert handlowych -kontakt telefoniczny i mailowy z klientami zagranicz ...
Pracownik biurowo - magazynowy
Obowiązki:* obsługa zamówień klientów (kompletowanie towarów pod zamówienie odbiorcy zgodnie z ustanowionymi procedurami)* prawidłowe funkcjonowanie magazynu i rozmieszczenie towarów (przyjmowanie, wydawanie towaru, nadzór nad stanami magazynowymi firmy itp.)* prowadzenie dokumentacji biurowej (fakturowanie, dokumenty sprzedażowe, przyjęcia towarów, protokoły itp)* kontakt z klientami telefoniczny ...
Więcej ogłoszeń