Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
Pracownia Projektowa z Wrocławia poszukuje osoby do pracy na stanowisko biurowo - administracyjne
Oferujemy:pracę wymagającą zaangażowania.możliwość rozwoju.Podstawowe obowiązki:oprawa dokumentacji technicznej;monitorowanie zapytań przetargowych;sporządzanie ofert przetargowych;nadawanie korespondencji papierowej;prowadzenie kalendarza spotkań;zaopatrzenie biura w artykuły biurowe oraz spożywcze;załatwianie spraw poza biurem (odbiór dokumentacji, zawożenie wniosków, pobieranie zasobów geodezyj ...
Szukamy samodzielnej kadrowej
Samodzielny specjalista ds. kadr i płacFirma branży personalnej zatrudni kadrową na samodzielnym stanowisku. Miejsce pracy: Wrocław, KrzykiOczekujemy od kandydatów:Min. 2-letniego doświadczenie zawodowego na stanowisku związanym z samodzielną obsługą w zakresie kadr i płac, Ugruntowanej wiedzy z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznychPraktycznej znajomości zasad naliczania wynagrodzeń z tytu ...
Kierownik obiektów Wrocław (firma sprzątająca) PRACA DODATKOWA
POSZUKUJEMY KOORDYNATORA OPERACYJNEGO - praca dodatkowa w godzinach popołudniowych Fresh Office zatrudni osobę, która we Wrocławiu będzie odpowiedzialna za koordynowanie pracy osób sprzątających, budowanie relacji z obecnymi klientami oraz dbanie o kwestie organizacyjne. OPIS STANOWISKA, czyli jaki zakres odpowiedzialności przewidujemy? Bieżący kontakt i współpraca z klientemRekrutacja personelu ...
Pracownik biurowy w wymiarze 1/2 etatu
Poszukiwany kandydat na stanowisko: Pracownik biurowy w wymiarze 1/2 etatu Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za: - prowadzenie dokumentacji biurowej (fakturowanie, dokumenty sprzedażowe, przyjęcia towarów, protokoły itp) - obsługa zamówień klientów (kompletowanie towarów pod zamówienie odbiorcy zgodnie z ustanowionymi procedurami) - kontakt z klientami, odbi ...
Asystentka administracyjno techniczna / Asystent administracyjno - techniczny
MSJ Sp zo.o. z siedzibą we Wrocławiu poszukuje osoby na stanowisko:Asystentki administracyjno - technicznej / Asystenta administracyjno - technicznegoZakres obowiązków:- kompleksowe przygotowanie i prezentacja ofert nieruchomości przeznaczonych do najmu,- nawiązywanie kontaktów z klientami poszukującymi nieruchomości do najmu,- prezentowanie oferty firmy podczas spotkań z klientami w biurze oraz n ...
Koordynator ds organizacyjnych praca dorywcza
Do prężnie rozwijającej się firmy poszukujemy pracownika na stanowisko: Koordynator ds. organizacyjnych Zakres obowiązkówmonitorowanie sytuacji w placówkach związanej z rozpowszechnianiem się wirusa covid19wizyty w placówkach w celu uzupełnienia środków dezynfekującychstały kontakt z kierownikami i menadżeramiraportowaniem swoich działań Oczekiwania:czynne prawo jazdy kat B komunikatywność rze ...
Assistant Transport Planner - Trucking Dispatcher  z Wrocław, zobacz zdjęcie
Assistant Transport Planner - Trucking Dispatcher
Milton to młoda i dynamiczna oraz szybko rozwijająca się firma transportu drogowego, obsługująca nowoczesną flota w Europie, Azji Zachodniej oraz Afryce Północnej.Firma założona w 2018 roku,ktora oferuje Naszym klientom innowacyjne, efektywne kosztowo i terminowe rozwiązania transportowe.Nasz sukces wynika z ciężkiej pracy i zaangażowania Naszych pracowników, którzy mogą liczyć na wsparcie kadry z ...
Więcej ogłoszeń

Praca w biurze nieruchomości 

Dodaj takie ogłoszenie!
  • Data dodania09/09/2020
  • Ogłaszane przezOsoba prywatna
  • Rodzaj pracyPełny etat
  • Rodzaj umowyUmowa zlecenie

Biuro Nieruchomości HOME PARTNER poszukuje pracownika na stanowisko

Asystentki-a pośrednika- Specjalisty ds. najmu / Doradcy Klienta

Poszukujemy osoby uczciwej, zaradnej i asertywnej, nie bojącej się wyzwań, potrafiącej samodzielnie zorganizować swój czas pracy. Priorytetem jest dla nas nawiązanie długofalowej relacji zbudowanej na lojalności i wzajemnym zaufaniu. Poszukujemy zarówno osób z doświadczeniem w branży, jak i początkujących.

GŁÓWNE ZADANIA:

· realizacja zadań administracyjno-biurowych i organizacyjnych

· aktywne poszukiwanie najemców

· tworzenie ofert w serwisach branżowych oraz serwisach społecznościowych

· prezentacje w terenie i podpisywanie umów z najemcami

· kontakt ze spółdzielniami mieszkaniowymi, administratorami

OFERUJEMY:

· na początek zatrudnienie w oparciu o umowę-zlecenie (podstawowe wynagrodzenie plus wynagrodzenie prowizyjne)

· samodzielne stanowisko pracy

· przyjazną atmosferę pracy

· służbowy telefon oraz laptop

· pomoc przy wdrażaniu do pracy oraz w bieżących sprawach

OCZEKUJEMY:

· dyspozycyjności i pracowitości

· prawa jazdy, własnego środka transportu,

· komunikatywnej znajomości języka angielskiego

· zdolności interpersonalnych i organizacyjnych,

· wysokiej kultury osobistej

· samodzielności w działaniu

· doświadczenie w branży nieruchomości będzie dodatkowym atutem


Oferty ze zdjęciem prosimy składać drogą mailową na adres biuro@home-partner.com.pl


Zapraszamy do współpracy


W przesyłanym CV prosimy o umieszczenie klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Home Partner Monika Łabęska - Cioch, w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego zgodnie z Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 kwietnia 2016r."