Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
Pracownik administracji biurowej
Firma zajmująca się handlem zagranicznym poszukuje pracownika na stanowisko:Pracownik administracji biurowejOpis stanowiska:- ½ etatu- praca biurowa, przy komputerze- przygotowanie i organizacja dokumentów- prowadzenie komunikacji mailowej (kontakt z kontrahentami w odniesieniu do kwestii administracyjnych)- pomoc przy sprawach bieżącychWymagania:- Ukończone studia wyższe ...
Obsługa sekretariatu / Sekretarka
SWWB Kancelaria Prawna s.c. we Wrocławiu poszukuje osoby do obsługi sekretariatu.Główne zadania na stanowisku:- bieżąca obsługa biura- obsługa telefoniczna i mailowa- odbiór i wysyłanie poczty oraz rejestracja poczty przychodzącej i wychodzącej- obsługa spotkań z klientami- wsparcie biurowe pracowników- dbanie o prawidłowe funkcjonowanie sekretariatu- prowadzenie kalendarzy i grafików spotkań- ko ...
Szukamy samodzielnej kadrowej
Samodzielny specjalista ds. kadr i płacFirma branży personalnej zatrudni kadrową na samodzielnym stanowisku. Miejsce pracy: Wrocław, KrzykiOczekujemy od kandydatów:Min. 2-letniego doświadczenie zawodowego na stanowisku związanym z samodzielną obsługą w zakresie kadr i płac, Ugruntowanej wiedzy z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznychPraktycznej znajomości zasad naliczania wynagrodzeń z tytu ...
Kierownik obiektów Wrocław (firma sprzątająca) PRACA DODATKOWA
POSZUKUJEMY KOORDYNATORA OPERACYJNEGO - praca dodatkowa w godzinach popołudniowych Fresh Office zatrudni osobę, która we Wrocławiu będzie odpowiedzialna za koordynowanie pracy osób sprzątających, budowanie relacji z obecnymi klientami oraz dbanie o kwestie organizacyjne. OPIS STANOWISKA, czyli jaki zakres odpowiedzialności przewidujemy? Bieżący kontakt i współpraca z klientemRekrutacja personelu ...
Pracownik biurowy w wymiarze 1/2 etatu
Poszukiwany kandydat na stanowisko: Pracownik biurowy w wymiarze 1/2 etatu Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za: - prowadzenie dokumentacji biurowej (fakturowanie, dokumenty sprzedażowe, przyjęcia towarów, protokoły itp) - obsługa zamówień klientów (kompletowanie towarów pod zamówienie odbiorcy zgodnie z ustanowionymi procedurami) - kontakt z klientami, odbi ...
Assistant Transport Planner - Trucking Dispatcher  z Wrocław, zobacz zdjęcie
Assistant Transport Planner - Trucking Dispatcher
Milton to młoda i dynamiczna oraz szybko rozwijająca się firma transportu drogowego, obsługująca nowoczesną flota w Europie, Azji Zachodniej oraz Afryce Północnej.Firma założona w 2018 roku,ktora oferuje Naszym klientom innowacyjne, efektywne kosztowo i terminowe rozwiązania transportowe.Nasz sukces wynika z ciężkiej pracy i zaangażowania Naszych pracowników, którzy mogą liczyć na wsparcie kadry z ...
Asystentka administracyjno techniczna / Asystent administracyjno - techniczny
MSJ Sp zo.o. z siedzibą we Wrocławiu poszukuje osoby na stanowisko:Asystentki administracyjno - technicznej / Asystenta administracyjno - technicznegoZakres obowiązków:- kompleksowe przygotowanie i prezentacja ofert nieruchomości przeznaczonych do najmu,- nawiązywanie kontaktów z klientami poszukującymi nieruchomości do najmu,- prezentowanie oferty firmy podczas spotkań z klientami w biurze oraz n ...
Więcej ogłoszeń

Office Coordinator (Obsługa Klienta & Administracja) 

Dodaj takie ogłoszenie!
  • Data dodania03/09/2020
  • Ogłaszane przezFirma/Agencja
  • Rodzaj pracyPełny etat
  • Rodzaj umowyUmowa zlecenie

Centrum Inkubacji i Biznesu Sp. z o.o. - zajmuje się szeroko rozumianym wsparciem dla przedsiębiorców poprzez doradztwo biznesowe, outsourcing usług administracyjnych, wynajem biur serwisowanych, sal szkoleniowych oraz zarządzaniem pierwszą wrocławską przestrzenią coworkingową IdeaPlace.

Do naszego zespołu zarządzającego przestrzenią coworkingową IdeaPlace (Pl. Solny) poszukujemy:

Office Coordinator w obszarze Obsługi Klienta & Administracji

Czym będziesz się zajmować?

→ realny wpływ na właściwe funkcjonowanie firmy;

→ prowadzenie front desku (telefoniczna, mailowa i bezpośrednia obsługa klientów);

→ koordynowanie przepływu informacji oraz korespondencji;

→ sporządzanie bieżących dokumentów i zarządzanie ich obiegiem;

→ przygotowywanie raportów, zestawień, prezentacji

→ nawiązywaniem nowych kontaktów handlowych z potencjalnymi klientami oraz podtrzymywanie kontaktów z obecnymi klientami

→ nawiązywaniem współpracy z partnerami biznesowymi w celu rozwijania przedsiębiorczości w regionie;

→ wsparcie działu finansowego firmy (wystawianie faktur, przygotowanie dokumentów dla księgowości, monitorowanie należności i zobowiązań firmy, archiwizacja dokumentów);

→ samodzielną organizacją swojego miejsca pracy;

→ budowaniem pozytywnego wizerunku firmy w kontakcie z klientami oraz wśród społeczności IdeaPlace.

Możliwości dla Ciebie:

→ poznasz inspirujących ludzi i nawiążesz ciekawe kontakty biznesowe;

→ będziesz mógł/mogła odpowiadać za rozwój Centrum Inkubacji i Biznesu poprzez pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie relacji biznesowych z obecnymi oraz wytyczanie nowych strategii;

→ będziesz mieć realny wpływ na koordynowanie pracami biura;

→ weźmiesz udział w organizowaniu wydarzeń związanych z rozwojem biznesu i technologii oraz wydarzeń kulturalnych;

→ będziesz pracować w ścisłym centrum, w znakomitej lokalizacji na Placu Solnym;

→ zyskasz możliwość samorealizacji i rozwiniesz umiejętności komunikacyjne niezbędne w życiu prywatnym i zawodowym.

Czego oczekujemy?

→ pozytywnej postawy otwartej na nowe :)

→ otwartości i wysokich umiejętności interpersonalnych

→ min. rocznego doświadczenia na stanowiskach związanych z obsługą klienta & administracją

→ dyspozycyjności w godz. pracy biura 9.00-17.00

→ dobrej organizacji stanowiska pracy w tym umiejętność priorytetyzowania zadań;

→ mile widziane doświadczenie w sprzedaży usług;

→ dobrej znajomości języka angielskiego;

→ zaangażowania i samodzielności;

→ bardzo dobrej znajomości pakietu Office.

Gwarantujemy miłą i otwartą atmosferę, nielimitowaną aromatyczną kawę i różnorodne zadania umożliwiające ciągły rozwój. Jeśli jesteś osobą, która spełnia powyższe kryteria, zachęcamy do przesłania swojego CV. Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.