Oferta pracy - Junior Accountant and Office Manager 

Dodaj takie ogłoszenie!
  • Data dodania26/04/2021
  • Ogłaszane przezFirma/Agencja
  • Rodzaj pracyPełny etat
  • Rodzaj umowyUmowa o pracę

Prosimy aplikować przez link i przycisk Aplikuję.

https://www.neocraft.eu/oferty-pracy-5



Miejsce pracy Wrocław - ulica Oksywska 2A (obecnie praca zdalna)

100 - 160 godzin w miesiącu (pożądane bliżej tych 160 godzin) - możliwa w części praca zdalna


Do obowiązków zatrudnionej osoby należeć będzie:

  • Współpraca z firmą księgową prowadzącą księgi rachunkowe Przesiębiorstwa;
  • Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS)
  • Przygotowywanie przelewów bankowych
  • Analiza kosztów
  • Kontrola transakcji
  • Przygotowywanie umów pracowników Przedsiębiorstwa
  • Weryfikacja warunków finansowych dla umów z Kontrahentami
  • Przygotowanie dokumentacji dla rozliczeń dotacji unijnych
  • Czynne uczestnictwo w przygotowaniu sprawozdań finansowych i innych raportów na potrzeby zarządu oraz banków
  • Potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami
  • Monitoring i wyjaśnianie przyczyn zaległości w zakresie płatności
  • Stała analiza sytuacji ekonomiczno-finasowej Przedsiębiorstwa
  • Archiwizacja dokumentów
  • Organizowanie podróży służbowych (rezerwacja hoteli, biletów lotniczych, kolejowych)
  • Prowadzenie korespondencji (dystrybucja poczty wewnętrznej i zewnętrznej).

Wymagania podstawowe:

  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel);
  • Dokładność, odpowiedzialność i sumienność;
  • Cierpliwość
  • Zdolności organizacyjne (planowanie i nadzór realizacji założonego planu)
  • Dyspozycyjności 100 - 160h w miesiącu (możliwa praca zdalna w części)
  • Zdolność analitycznego myślenia
  • Bardzo wysoka kultura osobista

Dodatkowym atutem będą:

  • Doświadczenie w pracy w księgowości;
  • Umiejętności komunikacyjne;
  • Umiejętności prowadzenia rozmów przez telefon (poprawnej dykcji, jasnego formułowania myśli, nawiązywania kontaktów)
  • Znajomości zagadnień z zakresu przepisów podatkowych oraz ustawy o rachunkowości (CIT/VAT)
  • Wykształcenie wyższe, mile widziane: finanse/rachunkowość;

Oferujemy:

  • Wynagrodzenie adekwatne do wiedzy, doświadczenia i efektów pracy;
  • Stałe zatrudnienie;
  • Własne stanowisko pracy w osobnym pokoju (2 osoby w pokoju);
  • Możliwość zdobycia doświadczenia;
  • Umowę o pracę lub zlecenie z pełnym odprowadzaniem składek ZUS;
  • Jasne i otwarte zasady rozwoju oraz awansu;

Proces rekrutacji

Rekrutacja na stanowisko rozpoczyna się od analizy nadesłanych CV. Jej wyniki są podstawą do wyłoniona w procesie selekcji osoby, która zaproszona zostanie na rozmowę kwalifikacyjną. Wszystkie osoby zainteresowane podjęciem pracy na tym stanowisku prosimy o załączenie swojego CV do formularza rekrutacyjnego.

Prosimy o dopisanie klauzuli RODO ze zgodą na wykorzystanie danych osobowych do potrzeb rekrutacji.

Dołącz plik(maksymalnie 2MB)
Przesyłanie
[Usuń]
Klikając "Wyślij", wyrażasz zgodę na nasze Zasady korzystania i Politykę prywatności oraz zgadzasz się na otrzymywanie naszych newsletterów i ofert promocyjnych.
Dodaj do Zachowanych
 Porady Bezpieczeństwa - Twoje bezpieczeństwo jest dla nas ważne, zachęcamy do zachowania czujności. Dowiedz się więcejZgłoś ogłoszenie
Oksywska 2a, wrocław
Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
Specjalista ds kadr i płac - od zaraz z Wrocław, zobacz zdjęcie
Specjalista ds kadr i płac - od zaraz
SPECJALISTA DS. KADR i PŁAC / PRACOWNIK BIUROWY ZAKRES OBOWIĄZKÓW:· Obsługa kadrowa pracowników,· prowadzenie dokumentacji pracowniczej,· Prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów, zwolnień itp.,· sporządzanie sprawozdań i raportów kadrowych.· obsługa spraw bieżących w spółce· Dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji i kontakt z ZUS, GUS, USWYMAGANIA:· Prawo jazdy, kat B.· Biegła znajomość pakietu ...
Inspektor ds. Korespondencji
SIGNI tworzą ludzie mający do siebie zaufanie.Stawiamy na otwarty dialog z naszymi pracownikami, a priorytetem jest dla nas by każdy bez względu na stanowisko i zakres obowiązków czuł się doceniony i spełniony zawodowo.Kancelaria Signi poszukuje osoby dynamicznej do pracy w Departamencie Back Office. Zakres zadań i obowiązków: Odbiór oraz wysyłka korespondencji bieżącej Kancelari ...
pracownik administracyjny/asystentka notariusza
Kancelaria Notarialna Notariusze Warczak-Mańdziak & Janicka spółka partnerska we Wrocławiu poszukuje kandydatów na stanowisko pracownika administracyjnego/asystentkę notariusza. Zakres obowiązków: - bezpośrednia obsługa klienta, - przygotowywanie projektów aktów notarialnych, poświadczeń i innych czynności notarialnych, - obsługa programów niezbędnych do prowadzenia Kancelarii, ...
Poszukiwany asystent do stałej współpracy WROCŁAW
Poszukuję drugiego Asystenta do stałej współpracy.Praca w charakterze asystenta CEO - odciążanie z różnego rodzaju zadań:czytanie i odpowiadanie na maileoglądanie nagrań i sprawdzanie, o czym była mowasprawdzanie konta PayPal, Tpay, transferowanie pieniędzy i dokumentacjawydatków biznesowychanaliza kwot na koncie bankowymzbieranie fakturodpowiadanie w grupach na Facebookprzygotowanie live w grupac ...
pracownik biura ogłoszeń z Wrocław, zobacz zdjęcie
pracownik biura ogłoszeń
SUNpress - Firma działająca na rynku reklamy prasowej od 1997 rokuPoszukuje osoby na stanowisko: PRACOWNIK BIURA OGŁOSZEŃ PRASOWYCHna 3/4 etatu od godziny 9.00 do 15.00 lub 8.30 do 14.30 (może być również student / studentka) Praca we Wrocławiu w trybie stacjonarnym, Plac Pereca 3, boczna GrabiszyńskiejZAKRES OBOWIĄZKÓW:obsługa klienta : telefoniczna, bezpośrednia oraz korespondencja e-mailowaprzy ...
Asystentka /Asystent - praca biurowa
MSJ Sp zo.o. z siedzibą we Wrocławiu poszukuje osoby na stanowisko:Asystentki / Asystenta Zakres obowiązków:- prowadzenie biura firmy- prowadzenie dokumentacji firmowej,- ścisła współpraca z działem księgowym,- przygotowanie ofert nieruchomości przeznaczonych do najmu,- nawiązywanie kontaktów z klientami poszukującymi nieruchomości do najmu,- prezentowanie oferty firmy podczas spotkań z klientami ...
praca biurowa - obsługa sprzedaży wysyłkowej hurtowej i detalicznej w branży gastronomicznej z Wrocław, zobacz zdjęcie
praca biurowa - obsługa sprzedaży wysyłkowej hurtowej i detalicznej w branży gastronomicznej
Kawosfera poszukuje osoby na stanowisko: SEKRETARKA/OBSŁUGA SKLEPU INTERNETOWEGO Charakterystyka pracy: organizacja pracy biurowej – odbieranie telefonów, współpraca z kurierami, dbanie o porządekprzyjmowanie zamówień telefonicznych, mailowych oraz ich realizacja (praca na programie Insert Subiekt GT)realizacja zamówień ze sklepu internetowego i innych pla ...
Więcej ogłoszeń