Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
Specjalista ds. administracyjno-handlowych =Ardatech= z Wrocław, zobacz zdjęcie
Specjalista ds. administracyjno-handlowych =Ardatech=
Zakres obowiązków:· Przygotowywanie i sporządzanie korespondencji, pism handlowych i opinii prawnych.· Przygotowywanie dokumentacji ofertowych.· Wykonywanie dokumentacji powykonawczej prac zleconych.· Sporządzenie wewnętrznych opinii prawnych, dokonywanie zleconych ustaleń.· Pozyskiwanie klientów oraz kontrahentów.· Prowadzenie rozmów z klientami.· ...
Kancelaria Radcy Prawnego zatrudni pracownika administracyjno-biurowego do sekretariatu
Kancelaria Radcy Prawnego Wioletta Hawrylakzatrudni pracownika administracyjno-biurowego do sekretariatu Oferujemy pracę w młodym, energicznym zespole w wymiarze 4 godzin dziennie w dni robocze. Zakres obowiązków: organizacja pracy sekretariatu,kompleksowe wsparcie pracowników Kancelarii w codziennych zadaniach,organizacja i koordynacja kalendarza Kancelarii,obsługa spotkań wew ...
Koordynator marki
Firma dystrybucyjna, wyłączny przedstawiciel na polskim rynku kilku znanych europejskich marek w związku z rozwojem sprzedaży w Polsce poszukuje osoby na stanowisko Koordynator Marki, Miejsce pracy: Wrocław Opis stanowiska:Profesjonalna, stała obsługa nad istniejącymi klientami w oparciu o standardy firmy w celu dostarczenia klientom najwyższej jakości serwisu; Wspieranie codziennych operacji zwią ...
Asystentka Zarządu / Executive Assistant
W związku z dynamicznym rozwojem JGP Engineering poszukuje do swojego zespołu:Stanowisko: Asystentka Zarządu / Executive AssistantMiejsce pracy: WrocławZakres obowiązków:- Bieżąca obsługa biura Zarządu, w tym przygotowywanie raportów i podsumowań ze spotkań Zarządu;- Bieżąca obsługa Kadrowa, w tym prowadzenie ewidencji, sporządzanie umów, zestawień, raportów i sprawozdań;- Prowadzenie ...
Agent Nieruchomości - Specjalista ds.nieruchomości, biuro Kamienica Nieruchomości z Wrocław, zobacz zdjęcie
Agent Nieruchomości - Specjalista ds.nieruchomości, biuro Kamienica Nieruchomości
Z uwagi na rozwój firmy Kamienica Nieruchomości poszukujemy osób chętnych do pracy w charakterze Agenta Nieruchomości – Specjalisty ds. nieruchomości. Nasze oczekiwania : • kreatywność, zaangażowanie do pracy • umiejętność pracy w zespole • mile widziane doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta • skutecznej komunikacji, zdolności negocjacyjnych • s ...
DORADCA DS. NIERUCHOMOŚCI (AGENT NIERUCHOMOŚCI) podstawa w pierwszym okresie zatrudnienia z Wrocław, zobacz zdjęcie
DORADCA DS. NIERUCHOMOŚCI (AGENT NIERUCHOMOŚCI) podstawa w pierwszym okresie zatrudnienia
Pracuj efektywnie, a nie ciężko!Dołącz do naszego zespołu!KIM JESTESMY?PLATINUM SQUARE NIERUCHOMOŚCI tworzy zespół osób, od lat zawodowo związanych z obrotem nieruchomościami. Naszym celem jest kompleksowa i profesjonalna obsługa z indywidualnym podejściem do każdego klienta.1. Wiedza - posiadamy wieloletnie doświadczenie oraz rozległą wiedzę o lokalnym rynku nieruchomości i aspektach prawnych ...
Praca administracyjna w Biurze Projektowym we Wrocławiu
Poszukujemy osoby (studenci mile widziani) do pracy w Biurze Projektowym na umowę zlecenie na około 4 tygodni od 18.11.2019 r., w godzinach 8.30 do 16.30. Od osoby oczekujemy dobrej znajomości narzędzi pakietu Office i umiejętności obsługi urządzeń biurowych oraz samodzielności i łatwości w organizacji własnego czasu pracy. Do zadań należeć będzie: obsługa bieżących spraw administracyjno-biurowych ...
Więcej ogłoszeń

Koordynator w Biurze Likwidacji Szkód 

Dodaj takie ogłoszenie!
  • Data dodania26/08/2019
  • Ogłaszane przezFirma/Agencja
  • Rodzaj pracyPełny etat
  • Rodzaj umowyUmowa o pracę

CLAIM SERVICE TO FIRMA O OGÓLNOPOLSKIM ZASIĘGU, SPECJALIZUJĄCA SIĘ W LIKWIDACJI SZKÓD. SPÓŁKA FUNKCJONUJE NA RYNKU UBEZPIECZENIOWYM OD 2005.

W ZWIĄZKU Z DYNAMICZNYM ROZWOJEM POSZUKUJE DO SWOJEGO ZESPOŁU OSOBY NA STANOWISKO

Koordynator w Biurze Likwidacji Szkód

MIEJSCE PRACY: Wrocław

Opis stanowiska:

• Koordynowanie pracy likwidatorów terenowych z całej polski.

• Sporządzanie i kompletowanie dokumentacji dla Towarzystw Ubezpieczeniowych

• Rejestrowanie szkód oraz monitorowanie ich bieżącego statusu.

• Utrzymywanie i budowanie relacji z istniejącymi partnerami biznesowymi.

Oczekiwania wobec kandydata:

• Umiejętność pracy w zespole

• Umiejętność kreatywnego rozwiązywania problemów

• Wysoka kultura osobista

• Biegła znajomość pakietu MS Office w tym praktyczna znajomość programu Excel

• Bardzo dobra organizacja pracy

• Minimum wykształcenie średnie

• Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:

• Atrakcyjne warunki pracy (Umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin na czas nieokreślony po okresie próbnym)

• Możliwość rozwoju zawodowego

• Pracę w przyjaznej i partnerskiej atmosferze

• Samodzielność w działaniu

Kandydatów spełniających powyższe kryteria prosimy o przesłanie CV za pośrednictwem przycisku APLIKUJ

W aplikacji prosimy zawrzeć klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO))."

Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.