Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
Referent ds. administracji strony internetowej  z Wrocław, zobacz zdjęcie
Referent ds. administracji strony internetowej
W związku z budową nowej, profesjonalnej strony internetowej, poszukujemy kandydata na stanowisko: Referent ds. administracji strony internetowej Jesteśmy liderem w sprzedaży specjalistycznych komponentów w branży wiązek kablowych, AGD, automotive, kolejnictwo, oświetlenie, fotowoltaika, automatyka, układy sterownicze, automatyka przemysłowa. Działamy w branży B2B obsługując producentów z Polski o ...
Spółdzielna Mieszkaniowo Lokatorsko-Własnościowej poszukuje Prezesa Zarządu Spółdzielni.
Rada Nadzorcza Spółdzielni Mieszkaniowej Lokatorsko-Własnościowej „CUKROWNIK” we Wrocławiu ogłasza nabór na stanowisko Prezesa Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej Lokatorsko-Własnościowej „CUKROWNIK” we Wrocławiu (praca na pół etatu). Wymagania wobec kandydatów: 1. Życiorys (CV) i list motywacyjny oraz informacje o sposobie kontaktowania się z kandydatem (adre ...
Sekretarka - praca w Kancelarii Prawnej z Wrocław, zobacz zdjęcie
Sekretarka - praca w Kancelarii Prawnej
Kancelaria Basiewicz Kasprzyk Kancelaria Radców Prawnych Sp.p. poszukuje kandydata na stanowisko SEKRETARKAMiejsce pracy: Wrocław ul. Piłsudskiego 12Zakres obowiązków:- zapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatu,- dbałość o porządek oraz czystość biura,- obsługa spotkań z klientami,- obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej oraz centrali telefonicznej,- dbałość o wizerunek firmy, ...
Sprzedawcy do sklepu internetowego LampaLampa.pl
Jesteśmy sklepem on-line oferującym oświetlenie oraz dodatki do wnętrz.Naszym atutem jest 11-letnie doświadczenie w branży. W związku z ciągłym rozwojem poszukujemy sprzedawcę do sklepu internetowego. Jeśli chcesz wraz z nami rozwijać rynek sprzedaży w Polsce dołącz do zespołu LampaLampa.pl Zakres obowiązków:obsługa sklepu internetowego oraz stacjonarnego, dbanie o aktualność i jakość ofer ...
ASSISTANT TRANSPORT PLANNER z Wrocław, zobacz zdjęcie
ASSISTANT TRANSPORT PLANNER
Milton to młoda i dynamiczna oraz szybko rozwijająca się firma transportu drogowego, obsługująca nowoczesną flota w Europie, Azji Zachodniej oraz Afryce Północnej.Firma założona w 2018 roku,ktora oferuje Naszym klientom innowacyjne, efektywne kosztowo i terminowe rozwiązania transportowe. Nasz sukces wynika z ciężkiej pracy i zaangażowania Naszych pracowników, którzy mogą liczyć na wsparc ...
Praca administracyjno-biurowa: Pracownik biurowy - sklep internetowy  z Wrocław, zobacz zdjęcie
Praca administracyjno-biurowa: Pracownik biurowy - sklep internetowy
Firma TechnOVO Sp. z o.o. prowadzi sprzedaż internetową i stacjonarną artykułów oświetleniowych oraz technicznych. Zatrudnimy osobę na stanowisku PRACOWNIKA BIUROWEGO. Miejsce pracy: Wrocław (ul. Grota Roweckiego) Godziny pracy: 8'30 - 16'30 (+/-1h)ZAKRES OBOWIĄZKÓW:Obsługa telefoniczna klientów oraz dostawców firmy Obsługa korespondencji e-mailowejPrzyjmowanie i wprowadzanie faktur sp ...
Recepcja/Rejestracja Medyczna
Centrum Terapeutyczne Max Hemp, pierwszy w Polsce podmiot medyczny specjalizujący się w kompleksowej opiece nad pacjentami medycznej marihuany, zlokalizowane we Wrocławiu przy ul. Borowskiej 242, poszukuje kandydata/kandydatki do pracy na stanowisku Recepcji Medycznej. Masz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku? Chcesz mieć swój udział w projekcie tworzonym z pasją i zaangażowaniem? Apl ...
Więcej ogłoszeń

Kierownik obiektów Wrocław (firma sprzątająca) PRACA DODATKOWA 

Dodaj takie ogłoszenie!
  • Data dodania06/10/2020
  • Ogłaszane przezFirma/Agencja
  • Rodzaj pracyDorywcza/Tymczasowa

POSZUKUJEMY KOORDYNATORA OPERACYJNEGO - praca dodatkowa w godzinach popołudniowych

Fresh Office zatrudni osobę, która we Wrocławiu będzie odpowiedzialna za koordynowanie pracy osób sprzątających, budowanie relacji z obecnymi klientami oraz dbanie o kwestie organizacyjne.

OPIS STANOWISKA, czyli jaki zakres odpowiedzialności przewidujemy?

  • Bieżący kontakt i współpraca z klientem
  • Rekrutacja personelu sprzątającego
  • Wdrażanie nowych pracowników w standardy firmy
  • Ustalanie grafików osób sprzątających
  • Dbanie o satysfakcję klientów przez ciągły monitoring jakości sprzątania
  • Zarządzanie i kontrola personelu sprzątającego pracującego na obiektach klientów
  • Koordynowanie dostaw materiałów potrzebnych do usługi sprzątania
  • Praca nad optymalizacją procesów

NASZE OCZEKIWANIA, czyli na czym najbardziej nam zależy?

  • Znajomość branży usług sprzątania szczególnie w placówkach medycznych (min. 2 lata pracy na podobnym stanowisku)
  • Doświadczenie w kontakcie z klientem (min. 4-letnie)
  • Rozwinięte umiejętności komunikacyjne
  • Umiejętność samodzielnej organizacji pracy
  • Znakomite umiejętności planowania i egzekucji zadań
  • Wysoka kultura osobista
  • Dobra znajomość pakietu MS Office
  • Prawo jazdy kat. B (wymagane)
  • Dyspozycyjność w godzinach popołudniowych (po godz. 16) około 40 h miesięcznie

CO OFERUJEMY?

  • Atmosferę wzajemnego wsparcia i współpracy (turkusowy model zarządzania)
  • Pracę na samodzielnym stanowisku z możliwością samodzielnego kreowania zakresu obowiązków
  • Niezbędne narzędzia do pracy (laptop, telefon)
  • Współpracę na okres próbny (3 miesiące) z perspektywą długoterminowego przedłużenia współpracy
  • Godzinowy system rozliczania pracy (wysokość stawki zależna od doświadczenia)

KIM JESTEŚMY?

Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą, która zajmuje się utrzymaniem czystości powierzchni biurowych w Krakowie, Warszawie, Wrocławiu oraz na Śląsku. Wychodzimy z założenia, że biuro to wizytówka firmy, dlatego o tę przestrzeń postanowiliśmy zadbać szczególnie. Po więcej informacji zapraszamy na stronę: www.freshoffice.eu

Czekamy na Twoje zgłoszenie!

Monika(Zobacz więcej ogłoszeń)Użytkownik od 03-2018