Aby zapewnić najwyższą jakość usług i wygodne korzystanie z serwisu, używamy informacji zapisanych w przeglądarce za pomocą plików cookies (pol.: ciasteczek). Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies. W każdej chwili możesz je zablokować korzystając z ustawień swojej przeglądarki internetowej.
Dodaj ogłoszenie
Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
Szkoła muzyczna na Karłowicach zatrudni pracownika biurowego
Szkoła muzyczna na Karłowicach zatrudni pracownika biurowegoWymagania formalne:- wykształcenie wyższe, mile widziane administracyjne lub kadrowe- doświadczenie zawodowe z przygotowywaniem umów, - obsługą kadrową, prowadzeniem dokumentacji firmy- mile widziane doświadczenie w organizacji imprez (np. koncertów)- bardzo dobra znajomość obsługi komputera (Dokumenty Google, Arkusze Google)Oczekujemy:- ...
Poszukujemy: ASYSTENT W BIURZE OBSŁUGI KLIENTA BIZNESOWEGO z Wroclaw, zobacz zdjęcie
Poszukujemy: ASYSTENT W BIURZE OBSŁUGI KLIENTA BIZNESOWEGO
Do biura we Wrocławiu poszukujemy kandydatów na stanowisko: ASYSTENT W BIURZE OBSŁUGI KLIENTA BIZNESOWEGO.Zakres obowiązków:-asystowanie w prowadzonych sprawach-sporządzanie pism, raportów oraz analiz-realizacja zadań związanych z obsługą klienta-sprzedaż usług prawno-finansowych B2B.Wymagania- wykształcenie min. średnie,- mile widziany status studenta;- komunikatywność;- dokładność;- znajomość ję ...
Sekretarka w kancelarii prawnej  z Wroclaw, zobacz zdjęcie
Sekretarka w kancelarii prawnej
KANCELARIA BIELAWSKI SP. Z O.O. SP. K. poszukuje do stałej pracy SekretarkiMiejsce pracy: Wrocław, al. Hallera 157 lok. 30Do najważniejszych zadań należeć będzie:obsługa sekretariatuobsługa korespondencji wychodzącejobsługa klientów kancelariisporządzanie raportów/pismarchiwizacja spraw w systemie kancelaryjnymbieżąca obsługa spraw kancelarii Wymagania: dyspozycyjność od poniedziałku do piątku w g ...
Praca zdalna asystent/asystentka z biegłym j. angielskim
Do biura notarialnego we Wrocławiu poszukujemy osoby na stanowisku asystenta-tłumacza z biegłym j. angielskim. Praca częściowo w systemie home office. Obowiązki: -umawianie e-mailowe/telefoniczne spotkań -zapewnianie obiegu dokumentów -prowadzenie kalendarza spotkań - obsługa urządzeń biurowych -dodatkowo asystowanie podczas spotkań biznesowych w roli pomocy-tłumacza i rozmówcy - pomoc w ...
oferujemy stanowisko sekretarki w Kancelarii
Kancelaria Radców Prawnych znajdująca się w bardzo dobrej lokalizacji w centrum Wrocławia, specjalizująca się głównie w prawie cywilnym, rodzinnym i administracyjnym poszukuje osoby na stanowisko: SEKRETARKA KANCELARII PRAWNEJDo zadań osoby odpowiedzialnej za sekretariat należeć będzie:1. bieżąca obsługa spraw kancelarii oraz jej wspieranie2. wykonywanie telefonów, umawianie klientów3. wysyłanie o ...
Specjalista ds.wynajmu ,sprzedaży żurawi wieżowych z Wroclaw, zobacz zdjęcie
Specjalista ds.wynajmu ,sprzedaży żurawi wieżowych
Specjalista ds.wynajmu ,sprzedaży żurawi wieżowych. Firma zajmuje się sprzedażą, wynajmem i serwisowaniem żurawi wieżowych. Obsługujemy firmy budowlane, dostarczamy sprzęt oraz pomagamy w ich właściwym serwisowaniu. Firma zlokalizowana jest we Wrocławiu przy ul.Rogowskiej. Istniejemy od kilkunastu lat cały czas starając się budować dobre relacje z naszymi klientami. Poszuk ...
Pracownik Biura Obsługi Klienta z j.niemieckim
Adsystem Sp.z o.o – Lider sprzedaży mobilnych systemów wystawienniczych www.adsystem.plPracownik Biura Obsługi Klienta z j. niemieckim Miejsce pracy: Wrocław Opis stanowiska: znajomość obsługi komputera PC i internetu,umiejętność prowadzenia rozmowy z Klientem oraz badania potrzeb Klientazaangażowanie i kreatywność,wysoka kultura osobista i umiejętność pracy w zespole,sumienność i obowią ...
Więcej ogłoszeń

Asystentka do spraw administracyjno-kadrowych

Dodaj takie ogłoszenie!
  • Data dodania 12/04/2019
  • Lokalizacja
  • Ogłaszane przez Osoba prywatna
  • Rodzaj pracy Pół etatu
  • Rodzaj umowy Umowa zlecenie

Zatrudnimy na stanowisko Asystentki do spraw biurowo-kadrowych w niepełnym wymiarze godzin (z możliwością przedłużenia do pełnego etatu).

Zakres obowiązków:

- bieżąca obsługa spraw administracyjnych spółki,
- przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji kadrowej,
- monitorowanie ważności umów, badań lekarskich oraz pozwoleń na pracę

Wymagania:

- wykształcenie min. Średnie, mile widziany status studenta,
- doświadczenie w sprawach kadrowych,
- mile widziana znajomość rosyjskiego lub ukraińskiego,
- samodzielność w działaniu oraz komunikatywność


Osoby zainteresowane prosimy o składanie CV za pośrednictwem tego portalu.