Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
ASYSTENT/KA DS. PRODUKCJI
Firma Dong Yang Electronics z siedzibą w Biskupicach Podgórnych poszukuje osoby do pracy na stanowisku asystent/ka ds. produkcji.Praca jedno zmianowa (7-15)Wymagania:*bardzo dobra znajomość Excel*komunikatywny angielskiJeżeli jesteś zainteresowany/a proszę o kontakt:agnieszka.drozdowska@dongyang.pl
Referent ds. administracji strony internetowej  z Wrocław, zobacz zdjęcie
Referent ds. administracji strony internetowej
W związku z budową nowej, profesjonalnej strony internetowej, poszukujemy kandydata na stanowisko: Referent ds. administracji strony internetowej Jesteśmy liderem w sprzedaży specjalistycznych komponentów w branży wiązek kablowych, AGD, automotive, kolejnictwo, oświetlenie, fotowoltaika, automatyka, układy sterownicze, automatyka przemysłowa. Działamy w branży B2B obsługując producentów z Polski o ...
Spółdzielna Mieszkaniowo Lokatorsko-Własnościowej poszukuje Prezesa Zarządu Spółdzielni.
Rada Nadzorcza Spółdzielni Mieszkaniowej Lokatorsko-Własnościowej „CUKROWNIK” we Wrocławiu ogłasza nabór na stanowisko Prezesa Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej Lokatorsko-Własnościowej „CUKROWNIK” we Wrocławiu (praca na pół etatu). Wymagania wobec kandydatów: 1. Życiorys (CV) i list motywacyjny oraz informacje o sposobie kontaktowania się z kandydatem (adre ...
Zarządca Nieruchomości Wspólnot Mieszkaniowych
W związku z dynamicznym rozwojem Prime Project sp. z o.o., firma zajmująca się zarządzaniem nieruchomościami poszukuje : ZARZĄDCY NIERUCHOMOŚCI miejsce pracy : WROCŁAW Zakres zadań: · zarządzanie wspólnotami mieszkaniowymi, sprawy administracyjne związane z funkcjonowaniem nieruchomości,kontakty i nadzór nad firmami zewnętrznymi, zapewniającymi ...
Pracownik biurowy / sekretarka / asystent - kancelaria notarialna
Notariusz Karolina Habaj, prowadząca Kancelarię Notarialną we Wrocławiu przy ul. Kościuszki 108A lok. 15, zatrudni pracownika biurowego (sekretarkę/asystentkę). Zakres obowiązków: · komunikacja z klientami (telefon, e-mail, sekretariat) · prowadzenie korespondencji urzędowej · prowadzenie ksiąg · przygotowywanie dokumentów ...
Praca administracyjno-biurowa: Pracownik biurowy - sklep internetowy  z Wrocław, zobacz zdjęcie
Praca administracyjno-biurowa: Pracownik biurowy - sklep internetowy
Firma TechnOVO Sp. z o.o. prowadzi sprzedaż internetową i stacjonarną artykułów oświetleniowych oraz technicznych. Zatrudnimy osobę na stanowisku PRACOWNIKA BIUROWEGO. Miejsce pracy: Wrocław (ul. Grota Roweckiego) Godziny pracy: 8'30 - 16'30 (+/-1h)ZAKRES OBOWIĄZKÓW:Obsługa telefoniczna klientów oraz dostawców firmy Obsługa korespondencji e-mailowejPrzyjmowanie i wprowadzanie faktur sp ...
Asystent zarządu/obsługa klienta
Firma z długoletnim stażem działająca na rynku medycznym poszukuje pracownika na stanowisko: asystent zarządu wraz z obsługą klienta.Wymagania: znajomość prawa zamówień publicznych (uczestnictwo w przetargach) znajomość języka angielskiego bardzo dobra znajomość programów word/office prawo jazdy kategorii B czynne zdolnośc ...
Więcej ogłoszeń

Asystentka administracyjno techniczna / Asystent administracyjno - techniczny 

Dodaj takie ogłoszenie!
  • Data dodania12/10/2020
  • Ogłaszane przezFirma/Agencja

MSJ Sp zo.o. z siedzibą we Wrocławiu poszukuje osoby na stanowisko:

Asystentki administracyjno - technicznej / Asystenta administracyjno - technicznego

Zakres obowiązków:

- kompleksowe przygotowanie i prezentacja ofert nieruchomości przeznaczonych do najmu,

- nawiązywanie kontaktów z klientami poszukującymi nieruchomości do najmu,

- prezentowanie oferty firmy podczas spotkań z klientami w biurze oraz na terenie nieruchomości.

- obsługa strony internetowej z ofertą firmy,

- kontakt z biurami nieruchomości,

- utrzymywanie dobrych relacji z najemcami, prowadzenie bieżącej korespondencji z najemcami we wszelkich sprawach związanych z umową najmu i funkcjonowaniem budynków,

- współpraca z działem księgowym,

- organizacji prac adaptacyjnych i remontowych (określanie zakresu prac, negocjacje, wybór wykonawcy i nadzór nad pracami)

- współpraca z obsługą techniczną nieruchomości – weryfikacja i kontrola świadczonych przez nich usług,

- przygotowywanie raportów dotyczących funkcjonowania wynajmowanych obiektów.

Wymagania:

Obsługa komputera

Umiejętność budowania relacji z klientami

Umiejętność prezentowania lokali

Umiejętności prowadzenia negocjacji i współpracy z najemcami

Szukamy osoby posiadającej umiejętności interpersonalne, także umiejętność analizy i oceny zdarzeń, zdecydowanej w działaniu oraz potrafiącej samodzielnie podejmować decyzje i rozwiązywać problemy. Powinna cechować się dobrą organizacją pracy, zarządzaniem priorytetami, umiejętnością pracy zespołowej i samodzielnej, dobrą umiejętnością prezentacji oraz łatwością pracy w silnie pro-klienckim środowisku.

Prawo jazdy kat. B będzie dodatkowym atutem.

MSJ sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu to firma zajmująca się administrowaniem budynkami które mają w swoich zasobach lokale biurowe, użytkowe, oraz magazynowe przeznaczone do najmu.