Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa poszukuje Prezesa Zarządu
Rada Nadzorcza Spółdzielni Mieszkaniowej Lokatorsko-Własnościowej „CUKROWNIK” we Wrocławiu ogłasza nabór na stanowisko Prezesa Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej Lokatorsko-Własnościowej „CUKROWNIK” we Wrocławiu (praca na pół etatu). Wymagania wobec kandydatów:1. Życiorys (CV) i list motywacyjny oraz informacje o sposobie kontaktowania się z kandydatem (adres, tel. kontaktowy ...
Menadżer asystenta salonu z Wrocław, zobacz zdjęcie
Menadżer asystenta salonu
Praca w renomowanym i przytulnym miejscuZgrana profesjonalna ekipa szuka Menadżera. Szukamy osoby która umie obsłużyć klienta, będzie bardzo odpowiedzialną i pomocną oraz stanie naszą częściąPiękne kobiece studio piękności. Jedno z najbardziej popularnych we WrocławiuTworzymy fryzury, makijaże, głównie na ślubnych zleceniach. Również nasze stylistki robią profesjonalną stylizacją brwi, laminowanie ...
Obsługa sekretariatu / Sekretarka
SWWB Kancelaria Prawna s.c. we Wrocławiu poszukuje osoby do obsługi sekretariatu.Główne zadania na stanowisku:- bieżąca obsługa biura- obsługa telefoniczna i mailowa- odbiór i wysyłanie poczty oraz rejestracja poczty przychodzącej i wychodzącej- obsługa spotkań z klientami- wsparcie biurowe pracowników- dbanie o prawidłowe funkcjonowanie sekretariatu- prowadzenie kalendarzy i grafików spotkań- ko ...
Kierownik obiektów Wrocław (firma sprzątająca) PRACA DODATKOWA
POSZUKUJEMY KOORDYNATORA OPERACYJNEGO - praca dodatkowa w godzinach popołudniowych Fresh Office zatrudni osobę, która we Wrocławiu będzie odpowiedzialna za koordynowanie pracy osób sprzątających, budowanie relacji z obecnymi klientami oraz dbanie o kwestie organizacyjne. OPIS STANOWISKA, czyli jaki zakres odpowiedzialności przewidujemy? Bieżący kontakt i współpraca z klientemRekrutacja personelu ...
Pracownik biurowy w wymiarze 1/2 etatu
Poszukiwany kandydat na stanowisko: Pracownik biurowy w wymiarze 1/2 etatu Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za: - prowadzenie dokumentacji biurowej (fakturowanie, dokumenty sprzedażowe, przyjęcia towarów, protokoły itp) - obsługa zamówień klientów (kompletowanie towarów pod zamówienie odbiorcy zgodnie z ustanowionymi procedurami) - kontakt z klientami, odbi ...
Assistant Transport Planner - Trucking Dispatcher  z Wrocław, zobacz zdjęcie
Assistant Transport Planner - Trucking Dispatcher
Milton to młoda i dynamiczna oraz szybko rozwijająca się firma transportu drogowego, obsługująca nowoczesną flota w Europie, Azji Zachodniej oraz Afryce Północnej.Firma założona w 2018 roku,ktora oferuje Naszym klientom innowacyjne, efektywne kosztowo i terminowe rozwiązania transportowe.Nasz sukces wynika z ciężkiej pracy i zaangażowania Naszych pracowników, którzy mogą liczyć na wsparcie kadry z ...
Monitoring wydatków reklamowych z Wrocław, zobacz zdjęcie
Monitoring wydatków reklamowych
Kantar Media jest firmą badawczą, działającą w obszarze monitoringu wydatków na reklamę w mediach. Obecnie poszukujemy osoby, która dołączy do zespołu odpowiedzialnego za monitoring wydarzeń sportowych.Zakres podstawowych obowiązków:- monitoring wydarzeń sportowych pod kątem materiałów reklamowych,- wprowadzanie danych,- wstępna kategoryzacja i opis danych,- bieżąca kontrola wyników.Wymagania:- ...
Więcej ogłoszeń

Asystentka administracyjno techniczna / Asystent administracyjno - techniczny 

Dodaj takie ogłoszenie!
  • Data dodania31/08/2020
  • Ogłaszane przezFirma/Agencja

MSJ Sp zo.o. z siedzibą we Wrocławiu poszukuje osoby na stanowisko:

Asystentki administracyjno - technicznej / Asystenta administracyjno - technicznego

Zakres obowiązków:

kompleksowe przygotowanie i prezentacja ofert nieruchomości przeznaczonych do najmu,

nawiązywanie kontaktów z klientami poszukującymi nieruchomości do najmu,

prezentowanie oferty firmy podczas spotkań z klientami w biurze oraz na terenie nieruchomości.

obsługa strony internetowej z ofertą firmy,

kontakt z biurami nieruchomości,

utrzymywanie dobrych relacji z najemcami, prowadzenie bieżącej korespondencji z najemcami w wszelkich sprawach związanych z umową najmu i funkcjonowaniem budynków,

współpraca z działem księgowym w zakresie rozliczania kosztów eksploatacyjnych i mediów,

organizacji prac adaptacyjnych i remontowych (określanie zakresu prac, negocjacje, wybór wykonawcy i nadzór nad pracami)

współpraca z obsługą techniczną nieruchomości – weryfikacja i kontrola świadczonych przez nich usług,

przygotowywanie raportów dotyczących funkcjonowania wynajmowanych obiektów.

Wymagania:

Obsługa komputera

Umiejętność budowania relacji z klientami

Umiejętność prezentowania lokali

Umiejętności prowadzenia negocjacji i współpracy z najemcami

Szukamy osoby posiadającej umiejętności interpersonalne, także umiejętność analizy i oceny zdarzeń, zdecydowanej w działaniu oraz potrafiącej samodzielnie podejmować decyzje i rozwiązywać problemy. Powinna cechować się dobrą organizacją pracy, zarządzaniem priorytetami, umiejętnością pracy zespołowej i samodzielnej, dobrą umiejętnością prezentacji oraz łatwością pracy w silnie pro-klienckim środowisku.

Prawo jazdy kat. B będzie dodatkowym atutem.

MSJ sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu to firma zajmująca się administrowaniem budynkami które mają w swoich zasobach lokale biurowe, użytkowe, oraz magazynowe przeznaczone do najmu.