Aby zapewnić najwyższą jakość usług i wygodne korzystanie z serwisu, używamy informacji zapisanych w przeglądarce za pomocą plików cookies (pol.: ciasteczek). Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies. W każdej chwili możesz je zablokować korzystając z ustawień swojej przeglądarki internetowej.
Dodaj ogłoszenie
Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
Kierownik Biura z Wola, zobacz zdjęcie
Kierownik Biura
Poszukujemy kandydatki/kandydata na stanowisko:Kierownik BiuraMiejsce pracy: WarszawaZakres obowiązków: odpowiedzialność za prawidłową i sprawną administrację biura fundacji aktywna, bieżąca komunikacja z partnerami Fundacjiadministracja spotkańkoordynacja projektów fundacjidbanie o prawidłowy obieg dokumentów i korespondencji biurowejnadzór nad strona internetową, oraz kanałami socjal kontakt z d ...
Pracownik kancelarii pocztowej z Wola, zobacz zdjęcie
Pracownik kancelarii pocztowej
Sodexo Polska Sp. z o.o. poszukuje pracownika dla jednego ze swoich klientów na stanowisko:Pracownika kancelarii pocztowejOsoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za: zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów,wprowadzanie danych danych do systemu,przyjmowanie, wysyłanie poczty,skanowanie i wprowadzanie dokumentów do systemu.Od Kandydatów oczekujemy: doświadczenie na a ...
Gabinet stomatologiczny zatrudni recepcjonistkę
Obowiązki:- prowadzenie recepcji- pierwszy kontakt z pacjentami gabinetu- kontakt telefoniczny i mailowy z pacjentami- obsługa oprogramowania medycznego- dbałość o prawidłowy obieg informacji, korespondencji i dokumentacji medycznej- dbałość o dobry wizerunek gabinetuWymagamy:- dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie- dobrej organizacji pracy- pogodnego nastawienia- komunikatywności ...
Młodszy specjalista ds. obługi szkoleń otwartych i konferencji
W związku z rozwojem firmy EduBroker poszukujemy do naszego zespołu osoby na stanowisko Młodszego Specjalisty ds. Obsługi Szkoleń Otwartych i Konferencji. O firmie: EduBroker to pierwsza firma doradcza zajmująca się kompleksowo rynkiem szkoleń w Polsce. Działa od ponad 10 lat, doskonaląc ofertę skierowaną do firm zainteresowanych rozwojem swoich pracowników. Naszym atutem jest doskonał ...
Asystent/ka Biura Współpracy Międzynarodowej
Do Twojego zakresu obowiązków należeć będą:Organizacja i obsługa spotkań i wyjazdów służbowychKontakt z klientamiDbanie o dobry wizerunek firmyBieżące wsparcie działań Kierownictwa oraz pracowników firmyNadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów i informacji Wymagania stawiane Kandydatom/Kandydatkom:Znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie (znajomość j. rosyjskiego będzi ...
Młodszy Specjalista ds. Rejestracji Danych, 3600 PLN/m-c umowa o pracę z Wola, zobacz zdjęcie
Młodszy Specjalista ds. Rejestracji Danych, 3600 PLN/m-c umowa o pracę
Masz już pierwsze doświadczenie w pracy biurowej? Wprowadzanie danych do systemu nie jest dla Ciebie tajemnicą? Zaaplikuj na tę ofertę i rozpocznij pracę w nowoczesnej firmie z branży finansowej z siedzibą na warszawskiej Woli.oferujemywynagrodzenie 3 600 zł brutto zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową na (pierwsza na 1,5 roku)praca w godzinach biurowych 8-16/9-17pakiet benefitów (kart ...
Asystent/-ka Biura - możliwość awansu z Wola, zobacz zdjęcie
Asystent/-ka Biura - możliwość awansu
HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Aktualnie dla naszeg ...
Więcej ogłoszeń

Wynajem apartamentów luksusowych i nieruchomości w Warszawie

Dodaj takie ogłoszenie!
  • Data dodania 11/04/2019
  • Lokalizacja
  • Ogłaszane przez Firma/Agencja
  • Rodzaj pracy Pełny etat

W związku z dynamicznym rozwojem nowego projektu MNH Properties poszukuje do naszego zespołu osób mających doświadczenie w branży bądź chcących spróbować swoich sił w perspektywicznej i dochodowej pracy.

Projekt polega na wynajmie krótko i długoterminowym apartamentów o wysokim standardzie oraz zarządzaniu najmem nieruchomości. Specjalizujemy się w warszawskim rynku mieszkań i apartamentów. Nasza zespół to młodzi, doświadczeni i kreatywni ludzie, którzy nauczą Cię podstaw oraz rozszerzą Twoją wiedzę w branży nieruchomości.

Zakres obowiązków:

-Pozyskiwanie ofert nieruchomości

-Weryfikacja stanu prawnego i faktycznego nieruchomości

-Sporządzanie dokumentacji nieruchomości wraz z dokumentacją fotograficzną

-Obsługa klientów kupujących, sprzedających, wynajmujących i najemców nieruchomości

-Analiza potrzeb klientów i dopasowanie ofert do ich preferencji

-Prezentacja nieruchomości

-Obsługa posprzedażowa

Wymagania:

-Zainteresowanie rynkiem nieruchomości

-Doświadczenie w sprzedaży/ obsłudze klienta Dyspozycyjność

-Determinacja w dążeniu do celu

-Ciekawość świata i ludzi

Oferujemy:

-Wysokie wynagrodzenie adekwatne do wyników pracy

-Dostęp do narzędzi niezbędnych do wykonywania pracy

-Pracę w młodym, kreatywnym zespole

-Ciekawe projekty

-Szkolenia

-Miłą atmosferę

-Elastyczny czas pracy

-Możliwości rozwoju

Dołącz do nas już dziś!

Zainteresowane osoby prosimy o wysłanie CV na adres podany w formularzu lub na kontakt@mnhproperties.pl z dopiskiem:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji obecnego procesu rekrutacyjnego zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”