Sekretarka i Office Manager do Kancelarii Prawnej 

Dodaj takie ogłoszenie!
  • Data dodania14/11/2019
  • Lokalizacja
  • Ogłaszane przezFirma/Agencja
  • Rodzaj pracyPełny etat

Kancelaria Radcy Prawnego Barbary Garlacz poszukuje od zaraz osoby na stanowisko sekretarki i kierownika biura.


Zakres obowiązków:

  • realizacja zamówień dla Kancelarii;
  • przyjmowanie gości;
  • zarządzanie administracją biura (urlopy pracowników, zarządzanie serwisem sprzątającym, sprawy administracyjne, zarządzanie współpracą z zewnętrznymi dostawcami usług dla kancelarii: informatycznych, poligraficznych, taksówek, itp.)
  • prowadzenie rejestrów wewnętrznych kancelarii;
  • obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej (w tym chodzenie na pocztę, do sądów);
  • kontakty z urzędami i sądami;
  • zarządzanie zespołem młodszych prawników - praktykantów;
  • administrowanie biurem;
  • obsługa urządzeń biurowych;
  • umawianie spotkań z klientami;
  • czuwanie nad obiegiem dokumentacji księgowej;
  • czuwanie nad obiegiem dokumentacji klientów;

Wymagania:

  • min. 1- 2 lata pracy na podobnym stanowisku, najlepiej w kancelarii prawnej, najchętniej absolwent administracji, filologii, lub podobnego kierunku;
  • wysoka kultura osobista;
  • umiejętność pracy w grupie;
  • bardzo dobra organizacja pracy;
  • pracowitość;
  • dokładność, sumienność, skrupulatność;
  • bystrość i operatywność;
  • dyspozycyjność do godz. 18.30;
  • nastawienie na wykonywanie zadań;
  • umiejętność słuchania i logicznego myślenia;

Oferujemy pracę w młodym zgranym zespole, dynamicznym środowisku pracy, możliwość zdobycia bardzo cennego doświadczenia w Kancelarii prawnej o ugruntowanej pozycji na rynku będącej liderem w swojej dziedzinie. Długoletnią współpracę po okresie próbnym.


Umowa zlecenia/dzieło lub działalność gospodarcza.


Zadaniowy czas pracy. Godziny wstępnie od 10.30 - 18.30.


Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres:


sekretariat@kancelariagarlacz.pl

Wymagana zgoda na przetwarzanie danych.


Dołącz plik(maksymalnie 2MB)
Przesyłanie
[Usuń]
Klikając "Wyślij", wyrażasz zgodę na nasze Zasady korzystania i Politykę prywatności oraz zgadzasz się na otrzymywanie naszych newsletterów i ofert promocyjnych.
Dodaj do Zachowanych
 Porady Bezpieczeństwa - Twoje bezpieczeństwo jest dla nas ważne, zachęcamy do zachowania czujności. Dowiedz się więcejZgłoś ogłoszenie
Wola
Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
Kierownik biura w szkole językowej 3/4 etatu z Wola, zobacz zdjęcie
Kierownik biura w szkole językowej 3/4 etatu
Szkoła Językowa Blue Pencil Blue Pencil czyli szybko rozwijająca się szkoła językowa szuka przyszłego Kierownika biura w naszej szkole przy Kinie Femina. Poszukujemy osoby, która chce się uczyć, zostanie z nami na stałe i potrafi objąć samodzielne stanowisko. Oferujemy możliwości rozwoju zawodowego i finansowego. Pracownik sekretariatu Miejsce pracy: Warszawa Region: mazowieckie ...
Praca na stanowisku SEKRETARKI w Kancelarii Notarialnej na Woli.
Kancelaria Notarialna na Woli poszukuje pracownika do obsługi sekretariatu kancelarii.NIE POSZUKUJEMY PRACOWNIKA DO PISANIA AKTÓW NOTARIALNYCHOsoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:- powitanie klientów kancelarii i odbiór odpowiednich dokumentów, - przygotowywanie kawy/herbaty dla klientów,- prowadzenie kalendarza spotkań, - odbieranie telefonów,- szycie wypisów aktów notaria ...
Koordynator ds. Technicznych z Wola, zobacz zdjęcie
Koordynator ds. Technicznych
Firma CITYTECH zajmująca się od ponad 10 lat profesjonalną obsługą techniczną osiedli na terenie Warszawy i okolic, posiadająca ugruntowaną pozycję na rynku, w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje pracownika na stanowisko: KOORDYNATOR DS. TECHNICZNYCH OPIS ZADAŃ: · Zarządzanie i nadzór nad utrzymaniem stanu technicznego obiektów, · Zarządzanie i nadzór nad pr ...
Pracownik biurowy do restauracji
Co będzie w zakresie Twoich obowiązków:nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych,nadzór i prowadzenie systemu magazynowo-zakupowegotworzenie bilansów oraz raportów,przygotowywanie sprawozdań finansowych,prowadzenie okresowych remanentów,współpraca z GM i Szefem Kuchni.Czego od Ciebie oczekujemy:wykształcenie z zakresu ekonomii, finansów i rachunkowości - studentumiejętnego ustalania pr ...
Recepcjonista/ -tka z Wola, zobacz zdjęcie
Recepcjonista/ -tka
HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Aktualnie dla naszeg ...
Asystentka Administracyjna
Firma DGM Digimate Europe jest jednym z liderów brytyjskiego i europejskiego rynku elektroniki użytkowej - tabletów, powerbanków, laptopów, monitorów specjalistycznych, akcesoriów i produktów kategorii Smart Home. W związku z powiększeniem obszaru działalności naszej firmy w Polsce i powiększaniem różnorodności produktów, poszukujemy ambitnego pracownika na stanowisko A ...
Kancelaria Notarialna zatrudni sekretarkę, repertorzystkę
Poszukujemy osoby do pracy biurowej w sekretariacie z doświadczeniem z innej kancelarii notarialnej.Kancelaria ma siedzibę na granicy Śródmieścia i Woli.Paca na pełen etat.Atut to doświadczenie w pracy w kancelarii i umiejętność obsługi programu KANCELARIA NOTARIALNA WOLTERS KLUWER, pakietu office, w szczególności Word.Osoby bez doświadczenia w pracy w kancelarii notarialnej proszone o nieprzysyła ...
Więcej ogłoszeń