Pracownik biurowy do restauracji 

Dodaj takie ogłoszenie!
  • Data dodania15/11/2019
  • Lokalizacja
  • Ogłaszane przezFirma/Agencja
  • Rodzaj pracyPełny etat
  • Rodzaj umowyUmowa zlecenie
Co będzie w zakresie Twoich obowiązków:

  • nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych,
  • nadzór i prowadzenie systemu magazynowo-zakupowego
  • tworzenie bilansów oraz raportów,
  • przygotowywanie sprawozdań finansowych,
  • prowadzenie okresowych remanentów,
  • współpraca z GM i Szefem Kuchni.

Czego od Ciebie oczekujemy:

  • wykształcenie z zakresu ekonomii, finansów i rachunkowości - student
  • umiejętnego ustalania priorytetów i efektywnego zarządzania swoim czasem,
  • bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office,
  • rozwiniętych zdolności analitycznych i organizacyjnych,
  • rzetelności i samodzielności w wykonywaniu obowiązków.

Co możemy Ci zaoferować:

  • pracę w wymiarze 120h miesięcznie w oparciu o elastyczny grafik
  • komfortowe warunki pracy,
  • niezbędne narzędzia do pracy (laptop),
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji,
  • samodzielne stanowisko pracy,
  • możliwość realizacji swoich pomysłów i wdrażania nowych rozwiązań,
  • wsparcie zespołu i kadry zarządzającej.

Dołącz plik(maksymalnie 2MB)
Przesyłanie
[Usuń]
Klikając "Wyślij", wyrażasz zgodę na nasze Zasady korzystania i Politykę prywatności oraz zgadzasz się na otrzymywanie naszych newsletterów i ofert promocyjnych.
Dodaj do Zachowanych
 Porady Bezpieczeństwa - Twoje bezpieczeństwo jest dla nas ważne, zachęcamy do zachowania czujności. Dowiedz się więcejZgłoś ogłoszenie
Wola
Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
Kierownik biura w szkole językowej 3/4 etatu z Wola, zobacz zdjęcie
Kierownik biura w szkole językowej 3/4 etatu
Szkoła Językowa Blue Pencil Blue Pencil czyli szybko rozwijająca się szkoła językowa szuka przyszłego Kierownika biura w naszej szkole przy Kinie Femina. Poszukujemy osoby, która chce się uczyć, zostanie z nami na stałe i potrafi objąć samodzielne stanowisko. Oferujemy możliwości rozwoju zawodowego i finansowego. Pracownik sekretariatu Miejsce pracy: Warszawa Region: mazowieckie ...
Koordynator ds. Technicznych z Wola, zobacz zdjęcie
Koordynator ds. Technicznych
Firma CITYTECH zajmująca się od ponad 10 lat profesjonalną obsługą techniczną osiedli na terenie Warszawy i okolic, posiadająca ugruntowaną pozycję na rynku, w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje pracownika na stanowisko: KOORDYNATOR DS. TECHNICZNYCH OPIS ZADAŃ: · Zarządzanie i nadzór nad utrzymaniem stanu technicznego obiektów, · Zarządzanie i nadzór nad pr ...
Praca administracyjno-biurowa w Kancelarii
Oferujemy:elastyczne godziny pracy - grafik do ustalenia (praca od poniedziałku do piątku w godzinach do ustalenia).rodzaj umowy - zlecenie, wymiar etatu do ustalenia (do pogodzenia za studiami)pracę w przyjaznym, zgranym zespoleZakres obowiązków:kontakt z urzędami, instytucjami i sądamiprowadzenie kalendarza spotkańwykonywanie prac administracyjnych kancelariiarchiwizacja dokumentówobsługa kores ...
Recepcjonista/ka - Warszawa z Wola, zobacz zdjęcie
Recepcjonista/ka - Warszawa
ISS Facility Services Polska wchodzi w skład międzynarodowej Grupy ISS, jednego z największych na świecie usługodawców w zakresie Facility Services. Dostarczamy usługi utrzymania czystości i higieny, usługi żywieniowe, office support oraz obsługę techniczną.Wiemy, że nasza organizacja osiągnęła sukces dzięki pracownikom, dlatego poszukujemy ambitnych osób, które czerpią satysfakcję z pracy i atmos ...
Asystentka Administracyjna
Firma DGM Digimate Europe jest jednym z liderów brytyjskiego i europejskiego rynku elektroniki użytkowej - tabletów, powerbanków, laptopów, monitorów specjalistycznych, akcesoriów i produktów kategorii Smart Home. W związku z powiększeniem obszaru działalności naszej firmy w Polsce i powiększaniem różnorodności produktów, poszukujemy ambitnego pracownika na stanowisko A ...
Sekretarka i Office Manager do Kancelarii Prawnej
Kancelaria Radcy Prawnego Barbary Garlacz poszukuje od zaraz osoby na stanowisko sekretarki i kierownika biura. Zakres obowiązków: realizacja zamówień dla Kancelarii;przyjmowanie gości;zarządzanie administracją biura (urlopy pracowników, zarządzanie serwisem sprzątającym, sprawy administracyjne, zarządzanie współpracą z zewnętrznymi dostawcami usług dla kan ...
Pracownik administracji Akademickiej Sieci Mieszkaniowej
Jakich cech i umiejętności szukamy:Bardzo dobra organizacja pracy;Umiejętność pracy pod presją czasu;Zdolności negocjacyjne;Wysoka asertywność;Samodzielność w wykonywaniu powierzonych obowiązków;Znajomość języka angielskiego oraz języka polskiego umożliwiająca swobodną komunikację (warunek konieczny);Mile widziane:Doświadczenie w administracji lokalami;Czynne prawo jazdy kat. B;Znajomość języka ro ...
Więcej ogłoszeń