Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
Asystent/-ka w dziale finansowym, preferowani studenci ekonomii
Poszukujemy pomocy do działu finansowego w międzynarodowej firmie z kapitałem duńskim – odpłatna praca/praktyka w wymiarze 4/5 dni w tygodniu (30-40 godzin tygodniowo). Praktyka/praca na miejscu, w naszym biurze w Warszawie.Preferowani studenci ekonomii / finansów.Wymagania: · wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów· dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie· znajomo ...
pracownik / kierownik dziekanatu / administracja
Wyższa szkoła poszukuje kandydata na stanowisko: Kierownik / pracownik dziekanatu. Opis stanowiska: Kompleksowa obsługa studentów w sprawach wynikających z procesu dydaktycznego.Prowadzenie prawidłowej i rzetelnej dokumentacji przebiegu studiów na podstawie obowiązujących przepisów prawa.Sporządzanie raportów i obowiązujących sprawozdań.Obsługa pracowników naukowo-dydaktycznych Uczelni w zakresie ...
Pracownik biurowy do restauracji
Co będzie w zakresie Twoich obowiązków:nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych,nadzór i prowadzenie systemu magazynowo-zakupowegotworzenie bilansów oraz raportów,przygotowywanie sprawozdań finansowych,prowadzenie okresowych remanentów,współpraca z GM i Szefem Kuchni.Czego od Ciebie oczekujemy:wykształcenie z zakresu ekonomii, finansów i rachunkowości - studentumiejętnego ustalania pr ...
Sekretarka i Office Manager do Kancelarii Prawnej
Kancelaria Radcy Prawnego Barbary Garlacz poszukuje od zaraz osoby na stanowisko sekretarki i kierownika biura. Zakres obowiązków: realizacja zamówień dla Kancelarii;przyjmowanie gości;zarządzanie administracją biura (urlopy pracowników, zarządzanie serwisem sprzątającym, sprawy administracyjne, zarządzanie współpracą z zewnętrznymi dostawcami usług dla kan ...
Asystentka Administracyjna
Firma DGM Digimate Europe jest jednym z liderów brytyjskiego i europejskiego rynku elektroniki użytkowej - tabletów, powerbanków, laptopów, monitorów specjalistycznych, akcesoriów i produktów kategorii Smart Home. W związku z powiększeniem obszaru działalności naszej firmy w Polsce i powiększaniem różnorodności produktów, poszukujemy ambitnego pracownika na stanowisko A ...
Pracownik biurowy
Poszukujemy pracownika biurowego do pracy przy obsłudze zamówień internetowych i prowadzenia biura. Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:- internetową obsługę klienta zagranicznego- przyjmowanie i realizację zamówień- obsługę po sprzedażową- prowadzenie biura . Wymagania:- biegła znajomość j. angielskiego ( w mowie i piśmie)- znajomość programów MS Office (Excel, World)- doświadczenie ...
Pracownik administracji Akademickiej Sieci Mieszkaniowej
Jakich cech i umiejętności szukamy:Bardzo dobra organizacja pracy;Umiejętność pracy pod presją czasu;Zdolności negocjacyjne;Wysoka asertywność;Samodzielność w wykonywaniu powierzonych obowiązków;Znajomość języka angielskiego oraz języka polskiego umożliwiająca swobodną komunikację (warunek konieczny);Mile widziane:Doświadczenie w administracji lokalami;Czynne prawo jazdy kat. B;Znajomość języka ro ...
Więcej ogłoszeń

ASYSTENT W DZIALE ROZLICZEŃ 

Dodaj takie ogłoszenie!
  • Data dodania07/11/2019
  • Lokalizacja
  • Ogłaszane przezFirma/Agencja
  • Rodzaj pracyPełny etat
  • Rodzaj umowyUmowa o pracę
Dynamicznie rozwijająca się firma w branży kosmetycznej poszukuje osoby z doświadczeniem na stanowisko ASYSTENTA w Dziale Rozliczeń.
Praca na umowę o pracę w godzinach 9-17 w okolicach Piastowa/Ursusa

Do obowiązków kandydata należeć będzie:
  • Wprowadzanie danych do systemu finansowo-księgowego
  • Weryfikacja faktur, kontrola poprawności danych, prawidłowe księgowanie i archiwizowanie dokumentacji
  • Wprowadzanie faktur zakupu
  • Monitoring operacji na kontach firmowych
  • Rozlicznie płatności z systemu PayU i zbiorczych płatności za paczki kurierskie
  • Potwierdzanie i uzgadniane sald z kontrahentami
  • Księgowanie wyciągów bankowych
  • Przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby wewnętrzne
  • Wyliczenie i księgowanie rozliczeń międzyokresowych
  • Prowadzenie kasy firmowej
  • Składanie zamówień
  • Współpraca z Dyrektorem Finansowym


Od kandydatów wymagamy:
  • Znajomości pakietu MS Office, z naciskiem na znajomość Excela
  • Znajomości programów księgowych , mile widziana znajomość NAVIREO ,
  • Podstawowej znajomości gospodarki magazynowej w przedsiębiorstwie,
  • Samodzielności i zaangażowania,
  • Terminowości i dobrej organizacji czasu pracy,
  • Wysokiej kultury osobistej,
  • Umiejętności analitycznego myślenia
  • Dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie.

Firma oferuje:

• stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,

• samodzielne stanowisko pracy,

• pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, o ugruntowanej pozycji na rynku,

• przyjazną atmosferę pracy


Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV z klauzulą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).