Aby zapewnić najwyższą jakość usług i wygodne korzystanie z serwisu, używamy informacji zapisanych w przeglądarce za pomocą plików cookies (pol.: ciasteczek). Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies. W każdej chwili możesz je zablokować korzystając z ustawień swojej przeglądarki internetowej.
Dodaj ogłoszenie

Office Manager

Dodaj takie ogłoszenie!
  • Data dodania 29/11/2018
  • Lokalizacja
  • Ogłaszane przez Firma/Agencja
  • Rodzaj pracy Pełny etat
  • Rodzaj umowy Umowa o pracę

HR ACCELERATE jest firmą rekrutacyjną, działającą na rynku od 1997 roku, specjalizującą się w kompleksowej rekrutacji i doradztwie personalnym. Oferujemy usługi w zakresie rekrutacji specjalistycznej, outsourcingu procesów rekrutacyjnych, doradztwa HR, outsourcingu szkoleniowego. Dla naszego Klienta, firmy o ugruntowanej pozycji na rynku w branży podatkowej, poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

OFFICE MANAGER

Cel stanowiska : Całościowa obsługa administracyjna firmy i wsparcie dla poszczególnych działów w obsłudze Klientów firmy w zakresie doradztwa Global Mobility oraz podatkowego od osób fizycznych i ZUS/NFZ.

Obowiązki

organizowanie wszelkich formalności związanych z administracyjnym funkcjonowaniem firmy, odpowiedzialność za prawidłowy przepływ informacji, dystrybucję poczty wśród pracowników, w tym koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej (także e-maili), opieka nad dokumentacją firmy, prowadzenie rejestru umów, faktur, dokumentów w tym archiwizacja dokumentów, przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji dla przełożonych według zapotrzebowania, wystawianie faktur w nawiązaniu do zawieranych przez firmę umów i zobowiązań, przygotowywanie umów dla podwykonawców i pracowników, organizacja spotkań, dokonywanie wszelkich rezerwacji, współpraca z działem księgowości – przygotowywanie dokumentów i zestawień dla księgowości, koordynacja usług świadczonych na potrzeby biura - obsługa techniczna, serwis sprzątający, kontakty z dostawcami urządzeń biurowych, materiałów piśmienniczych, serwisowanie sprzętu, koordynacja cateringu i przesyłek kurierskich, tłumaczenia, rezerwacja biletów, kontakty z innymi współpracującymi firmami,zarządzanie dostawami, przygotowanie zamówień, przygotowywanie ogłoszeń związanych z rekrutacją pracowników, wsparcie administracyjne w projektach działów doradztwa podatkowego i Global Mobility, przygotowywanie i składanie wniosków A1/EKUZ/S1 dla osób wyjeżdżających za granicę do pracy oraz w zakresie Global Mobility dla osób przyjeżdżających do pracy w Polsce,

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe min. licencjat
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku 3 lata
  • Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office,
  • Znajomość języka angielskim min B2
  • Doświadczenia w obsłudze klienta,
  • Dobra organizacja pracy
    Oferujemy - umowę o pracę i konkurencyjne wynagrodzenie od 5000 tys PLN brutto
    kontakt: martyna.radzikowska@hr-accelerate.pl


Dołącz plik (maksymalnie 2MB)
Przesyłanie
[Usuń]
Klikając "Wyślij", wyrażasz zgodę na nasze Zasady korzystania i Politykę prywatności oraz zgadzasz się na otrzymywanie naszych newsletterów i ofert promocyjnych.
Dodaj do Zachowanych
Porady Bezpieczeństwa - Twoje bezpieczeństwo jest dla nas ważne, zachęcamy do zachowania czujności. Dowiedz się więcej Zgłoś ogłoszenie
Edwarda Dembowskiego 8, 01-001 Warszawa, Polska
Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
ASYSTENTKA BIURA
Do naszego biura w Warszawie poszukujemy osoby, która będzie wspierać dział Administracji w codziennej organizacji pracy biura, obsłudze gości oraz dbaniu o wizerunek firmy. OPIS STANOWISKA: · bieżąca obsługa recepcji (powitanie i obsługa gości, obsługa połączeń telefonicznych, obsługa skrzynki mailowej) · przygotowanie korespondencji · współpraca z firma ...
Technik Architektury/Projektant
Pracownia projektowa Tremend Sp. z o.o.Sp.k. z siedzibą w Wilanowie poszukuje osoby na stanowisko Technik Architektury/Projektant Opis Stanowiska  udział w przygotowywaniu projektów przetargowych w zakresie zestawień powierzchni, przedmiarów, kosztorysów analizowanie istniejącej dokumentacji projektowej w zakresie architektury i aranżacji wnętrz opracowywanie dokumentacji kosztorysowej, zestawi ...
Rejestratorka do prywatnej przychodni
Prywatna Przychodnia poszukujemy komunikatywnej, zorganizowanej oraz dynamicznej osoby na stanowisko REJESTRATORKI. Zakres obowiązków: obsługa pacjentów w rejestracji umawianie pacjentów na wizyty i badaniaudzielanie informacji pacjentom odnośnie oferowanych przez firmę usług.przyjmowanie płatności za badania, obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczegowydawanie wyników badań.współpra ...
Asystent administracyjny/ Recepcjonistka z Wilanow, zobacz zdjęcie
Asystent administracyjny/ Recepcjonistka
Możesz złożyć cv również bezpośrednio na naszej stronie: iq.talentbase.pl/cp/j/9531/a/3/asystent-administracyjny-recepcjonistka Agencja reklamowa IQ Marketing (Poland) jest jedną z największych polskich agencji, istniejącą na rynku od 1996 roku. Naszą misją jest dostarczanie skutecznych rozwiązań w szeroko pojętym marketingu, zgodnie z zasadami odpowiedzialnego biznesu. Obecnie poszukujem ...
Pracownik biurowy w firmie Legal Cakes z Wilanow, zobacz zdjęcie
Pracownik biurowy w firmie Legal Cakes
Do podstawowych obowiązków będzie należało:- budowanie pozytywnego wizerunku firmy,- obsługa podstawowych programów firmowych,- obsługa korespondencji i firmowej poczty elektronicznej,- telefoniczny kontakt z klientami firmy,-dbanie o powierzony sprzęt, mienie oraz o czystość na stanowisku pracy,-przestrzeganie wszystkich zasad, procedur oraz standardów,- wprowadzanie oraz archiwizacja danych,Wyma ...
Recepcjonistka do Kliniki Medycyny Estetycznej
Zatrudnimy recepcjonistke do Kliniki Medycyny Estetycznej na Wilanowie.Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:-dobry kontakt z klientami i umawianie oraz potwierdzanie wizyt-obsługa programu Versum-prowadzenie recepcji-sprzedaż usług i produktów oferowanych w gabinecieWymagania:-wysoka kultura osobista i dobra prezentacja-komunikatywnosc i dobra organizacja pracy-mile widzian ...
szukam asystentki/sekretarki do pracy w małej firmie
Poszukuję asystentki/sekretarki do pracy w niewielkiej firmie na Sadybie, najchętniej osoby studiującej zaocznie, zatrudnienie na rok na umowę zlecenie. Wymagana znajomość Word i Excel. Proszę o przesłanie cv na adres: kvega@wp.pl.
Więcej ogłoszeń