Aby zapewnić najwyższą jakość usług i wygodne korzystanie z serwisu, używamy informacji zapisanych w przeglądarce za pomocą plików cookies (pol.: ciasteczek). Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies. W każdej chwili możesz je zablokować korzystając z ustawień swojej przeglądarki internetowej.
Dodaj ogłoszenie
Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
Asystent/ka Biura z Ursynow, zobacz zdjęcie
Asystent/ka Biura
BIRETA Professional Translations to warszawskie biuro tłumaczeń z 17-letnim doświadczeniem w tłumaczeniach pisemnych i ustnych dla największych przedstawicieli przemysłu i biznesu w kraju oraz za granicą.Jesteśmy liderem w dziedzinie tłumaczeń technicznych i specjalistycznych. Od wielu lat znajdujemy się w czołówce polskich biur tłumaczeń (obecnie 3. miejsce w rankingu Book of Lists). Tworzymy zgr ...
Młodszy specjalista d/s logistyki
NaturalCrop Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (Ursynów) jest firmą działającą w branży specjalistycznych nawozów i biostymulatorów dla rolnictwa profesjonalnego i hobbystycznego ogrodnictwa.W związku z rozwojem firmy poszukujemy osoby na stanowisko:Młodszy specjalista d/s logistykiCzym będziesz się zajmować?przyjmowaniem, zlecaniem i koordynacją zamówień i wysyłekorganizacją transportów zag ...
ASYSTENTKA BIURA - praca od zaraz z Ursynow, zobacz zdjęcie
ASYSTENTKA BIURA - praca od zaraz
SOCOMEC powstał w 1922 roku. Firma ma cztery dywizje biznesowe: aparatury łączeniowej niskiego napięcia, efektywności energetycznej, systemów zasilania bezprzerwowego i serwisu. Produkty firmy są obecne na rynku polskim od 1997 roku. W procesach inwestycyjnych uczestniczymy od etapu projektu, poprzez realizacje i uruchomienie, a następnie opiekę serwisową.Poszukujemy osoby na stanowisko ASYSTENT B ...
Asystent Zarządu z Ursynow, zobacz zdjęcie
Asystent Zarządu
Firma Kaliber istniejąca na rynku 30 lat, lider na rynku produktów o charakterze militarnym i myśliwskim poszukuje pracownika sekretariatu na stanowisko Asystent Zarządu. Do zadań będzie należało:-planowanie spotkań i koordynowanie zadań biura,-odbieranie i przesyłanie korespondencji,-odbieranie telefonów i kontakt z klientami,-wykonywanie typowych prac sekretariatu,-przechowywanie i archiwizowani ...
Asystentka w Biurze tłumaczeń
Biuro tłumaczeń w Warszawie /Natolin/ zatrudni asystentkę do działu obsługi klienta . Zakres obowiązków; obsługa kancelarii, współpraca z tłumaczami,, obsługa klientów . Wymagania; wykształcenie min średnie, znajomość obsługi komputera,podstawowych urządzeń biurowych, angielski na średnim poziomie w mowie i piśmie. ...
Pracownik biurowy z orzeczeniem o niepełnosprawności
Do naszego biura w Warszawie poszukujemy pracownika na stanowisko Pracownik Biurowy Wymagania: - umiejętność pracy w zespole- doświadczenie na podobnym stanowisku- znajomość środowiska Microsoft Office - wykształcenie wyższe - mile widziana znajomość języków obcych - posiadanie orzeczenia o niepełnosprawności Oferujemy: - pracę w młodym zespole w dynamicznie rozwijającej si ...
KOORDYNATOR SZKOLEŃ  w szkole językowej, 8.00-16.00 z Ursynow, zobacz zdjęcie
KOORDYNATOR SZKOLEŃ w szkole językowej, 8.00-16.00
KOORDYNATOR SZKOLEŃ w szkole językowej SZCZEGÓŁY OFERTY:- praca na Ursynowie, Metro Imielin, - godziny 8.00-16.00, od poniedziałku do piątku - koordynacja szkoleń dla klientów biznesowych - umowa zlecenie,- dłuższa współpraca WYMAGANIA:, - wysoka kultura osobista, - znajomość języka angielskiego - zadaniowe podejście do pracy Prosimy o przesłanie CV za pomocą ...
Więcej ogłoszeń

TŁUMACZ JĘZYKA ANGIELSKIEGO

Dodaj takie ogłoszenie!
  • Data dodania 07/05/2019
  • Lokalizacja
  • Ogłaszane przez Firma/Agencja
  • Rodzaj pracy Pełny etat
  • Rodzaj umowy Umowa o pracę
BALAJCZA
Firma Tłumaczeń Specjalistycznych BALAJCZA (www.balajcza.pl) z siedzibą w Warszawie jest dynamicznie rozwijającą się firmą, specjalizującą się w tłumaczeniach naukowych, finansowych i prawnych. Naszą misją jest świadczenie wysokiej jakości usług tłumaczeniowych, zarówno pisemnych jak i ustnych, dla renomowanych polskich przedsiębiorstw oraz korporacji międzynarodowych.

TŁUMACZ JĘZYKA ANGIELSKIEGO
Miejsce pracy: WARSZAWA-URSYNÓW
Region: WARSZAWA, MAZOWIECKIE

Opis stanowiska:
• Tłumaczenia pisemne i ustne
• Weryfikacja i korekta przetłumaczonych tekstów
• Poświadczanie tłumaczeń
• Przygotowywanie słowników terminologicznych
• Ścisła współpraca z innymi tłumaczami
• Obsługa programów komputerowych: Adobe, Abbyy (OCR), Trados Studio, itp.

Wymagania:
• Biegła znajomość języka angielskiego i polskiego oraz drugiego języka europejskiego (preferowane: francuski, niemiecki, hiszpański lub rosyjski)
• Ukończone studia wyższe z zakresu filologii lub nauk pokrewnych
• Zdany egzamin państwowy na tłumacza przysięgłego języka angielskiego lub gotowość do przystąpienia do niego
• Doświadczenie min. 3 lata pracy jako tłumacz
• Bardzo dobra znajomość obsługi komputera, środowiska MS Office, Internetu
• Umiejętność obsługi programów CAT wspomagających tłumaczenia (np. Trados)
• Postawa pełnego zaangażowania w powierzone obowiązki oraz poczucie odpowiedzialności
• Efektywna organizacja pracy i duża skrupulatność
• Samodzielność w pracy i umiejętność szybkiego uczenia się

Oferujemy:
• Pracę w pełnym wymiarze godzin
• Umowę o pracę
• Pakiet medyczny i karta sportowa
• Odpowiedzialną pracę w firmie z dużym potencjałem rozwoju
• Systematyczne pogłębianie wiedzy oraz umiejętności
• Wyjątkową, partnerską kulturę współpracy
• Komfortowe warunki pracy

Osoby zainteresowane podjęciem pracy na w/w stanowisku prosimy o przesłanie CV na adres
praca@balajcza.pl

W celu uzyskania dodatkowych informacji na nasz temat, odwiedź naszą stronę internetową: www.balajcza.pl

„Administratorem Państwa danych osobowych będzie spółka pod firmą BALAJCZA sp. z o.o z siedzibą w Warszawie i będą one przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ofercie pracy jak również przyszłych rekrutacji. Pełny zakres informacji znajdziecie Państwo pod linkiem http://www.balajcza.pl/780-klauzula-informacyjna-dla-kandydata-na-pracownika.html ”

Prosimy także o dołączenie następującej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy – w zakresie wykraczającym poza dane wynikające z art. 22[1] Kodeksu Pracy – przez spółkę pod firmą BALAJCZA sp. z o.o. w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ofercie pracy, jak również w celu przeprowadzenia w przyszłości rekrutacji na stanowisko takie samo lub inne odpowiadające moim umiejętnościom. Jednocześnie jestem świadomy, że niniejsza zgoda może zostać przeze mnie cofnięta w każdym czasie.”

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi Kandydatami.