Asystent/ka Biura 

Dodaj takie ogłoszenie!
  • Data dodania22/12/2019
  • Lokalizacja
  • Ogłaszane przezFirma/Agencja
  • Rodzaj pracyPełny etat
  • Rodzaj umowyUmowa o pracę

VOLTRA ENERGY SP. Z O.O.

Jesteśmy liderem na rynku organizacji przetargów na grupowy zakup energii elektrycznej i gazu ziemnego dla jednostek samorządu terytorialnego i instytucji państwowych.

Więcej informacji o naszej firmie dostępnych jest pod adresem: www.voltra.pl

Poszukujemy kandydatnów na stanowisko:

Asystent/ka Biura

Zakres wykonywanych obowiązków:

  • prowadzenie sekretariatu
  • wysyłka i odbiór korespondencji
  • wsparcie administracyjne i organizacyjne pracy biura
  • pomoc w przygotowywaniu dokumentów (m.in. formularze do KRS i US) i pism
  • wprowadzanie i aktualnianie danych w arkuszu kalkulacyjnym (m.in. ewidencja dokumentów, zestawienie faktur)
  • obieg i archiwizacja dokumentów
  • wystawianie faktur
  • organizacja i obsługa spotkań firmowych
  • zaopatrzenie biura
  • ścisła współpraca z innymi działami firmy
  • inne prace zlecone przez przełożonego

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe bądź w trakcie studiów (mile widziani studenci zaoczni)
  • praktyczna znajomość MS Office
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych
  • lojalność, własna inicjatywa i pracowitość
  • skrupulatność oraz dokładność
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej
  • chęć związania się z firmą na dłużej
  • mile widzane prawo jazdy
  • jeżeli masz niewielkie doświadczenie zawodowe, również wyślij do nas swoją aplikację - wszystkiego można się nauczyć.

Oferujemy:
  • przyjazne miejsce pracy w biurze firmy przy ul. Krasnobrodzkiej
  • stabilne zatrudnienie na dłużej

Aplikacje wraz z oczekiwaniami finansowymi prosimy wysyłać na adres e.zajac@voltra.pl

Prosimy o umieszczenie w aplikacji poniższej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Voltra Energy Sp. z o.o.
dla potrzeb rekrutacji (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)).

Dołącz plik(maksymalnie 2MB)
Przesyłanie
[Usuń]
Klikając "Wyślij", wyrażasz zgodę na nasze Zasady korzystania i Politykę prywatności oraz zgadzasz się na otrzymywanie naszych newsletterów i ofert promocyjnych.
Dodaj do Zachowanych
 Porady Bezpieczeństwa - Twoje bezpieczeństwo jest dla nas ważne, zachęcamy do zachowania czujności. Dowiedz się więcejZgłoś ogłoszenie
Krasnobrodzka 5, Warszawa
Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
Rejestratorka Medyczna - Prywatna Klinika
W związku z dynamicznym rozwojem firmy obecnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko REJESTRATORKI MEDYCZNEJ.Miejsce pracy: Centrum Medyczne Medicum, Warszawa (Targówek)Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie :- telefoniczna i bezpośrednia obsługa pacjentów,- dokonywanie rezerwacji i rejestracji usług medycznych,- udzielenie informacji o usługach oferowanych przez ...
Młodszy Specjalista ds. Jakości  z Targówek, zobacz zdjęcie
Młodszy Specjalista ds. Jakości
Zakres obowiązków: - Współpraca z dostawcami w zakresie jakości, specyfikacji produktów oraz ich znakowania - Weryfikacja i tworzenie etykiet produktów żywnościowych zgodnie z wymaganiami obowiązującej legislacji PL i UE - Tworzenie specyfikacji produktowych - Udział w procesie wprowadzania nowych produktów w zakresie ich zgodności z obowiązującymi przepisami prawa żywnościow ...
Asystentka / Sekretarka Biura - Kancelaria Prawna w Warszawie Poszukujemy! z Targówek, zobacz zdjęcie
Asystentka / Sekretarka Biura - Kancelaria Prawna w Warszawie Poszukujemy!
Kancelaria Prawna SSP Łukasz Pasternak i Partnerzy w Warszawie zatrudni Asystentkę - Sekretarkę Biura Opis stanowiska:Organizacja pracy SekretariatuObsługa centrali telefonicznej oraz skrzynki e-mailZarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącąProwadzenie kalendarza terminów i spotkańDbanie o prawidłowy obieg informacji i dokumentówProwadzenie dokumentacji, przygotowanie i redagowanie pismO ...