Aby zapewnić najwyższą jakość usług i wygodne korzystanie z serwisu, używamy informacji zapisanych w przeglądarce za pomocą plików cookies (pol.: ciasteczek). Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies. W każdej chwili możesz je zablokować korzystając z ustawień swojej przeglądarki internetowej.
Dodaj ogłoszenie
Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
Pracownik biurowo - administracyjny - dla studenta lub dodatkowy dochód  z Srodmiescie, zobacz zdjęcie
Pracownik biurowo - administracyjny - dla studenta lub dodatkowy dochód
Pracownik biurowo - administracyjny Opis pracy: Uzupełnianie danych w systemie wewnętrznym firmy. Przyjmowanie dokumentów oraz weryfikacja ich poprawności. Pomoc przy archiwizacji dokumentów. Koordynacja obiegu dokumentów pomiędzy departamentami banku. Kontakt bezpośredni, telefoniczny i mailowy z Klientami firmy. Pomoc w bieżącej pracy zespołu. Wymagania : Status studenta - prefe ...
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta (Operations Junior Specialist) z Srodmiescie, zobacz zdjęcie
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta (Operations Junior Specialist)
Jesteśmy Can do! Consulting - firmą szkoleniowo-doradcza o ogólnopolskim zasięgu, wpisaną do rejestru agencji zatrudnienia pod numerem: 18127 Dla naszego Klienta, dostarczającego od 2005 roku produkty premium wyposażenia wnętrz oraz lifestyle, poszukujemy: Młodszego Specjalisty ds. Obsługi Klienta (Operations Junior Specialist)Miejsce pracy: Warszawa (Śródmieście)Czas pracy: pełny etat, umowa o pr ...
Sekretarka / Recepcjonistka z Srodmiescie, zobacz zdjęcie
Sekretarka / Recepcjonistka
Pracodawca : Niezależny polski podmiot zarządzający funduszami i inwestycjami na rynku nieruchomości Europy Środkowo–Wschodniej, świadczący także usługi doradztwa strategicznego i transakcyjnego.Stanowisko : Sekretarka / RecepcjonistkaMiejsce pracy : Warszawa ŚródmieściePoszukujemy osoby, która potrafi sprawnie i samodzielnie wykorzystać posiadaną wiedzę i doświadczenie.Zarówno osoby z długoletnim ...
Asystent/ka Biura w Dziale Nieruchomości Komercyjnych z Srodmiescie, zobacz zdjęcie
Asystent/ka Biura w Dziale Nieruchomości Komercyjnych
Vertigo Property Group to firma działająca w branży nieruchomości komercyjnych, specjalizująca się w pośrednictwie i doradztwie na warszawskim rynku nieruchomości biurowych. Jesteśmy rzetelnym i odpowiedzialnym partnerem biznesowym, który wysoko ceni transparentność i uczciwe warunki współpracy. Obecnie do naszego biura poszukujemy: ...
Pracownik biurowy\asystent kierownika\administrator szkoły języka angielskiego z Srodmiescie, zobacz zdjęcie
Pracownik biurowy\asystent kierownika\administrator szkoły języka angielskiego
Project 12 Polska to zupełnie nowy, nowoczesny projekt, stworzony przez firmę z 18-letnim doświadczeniem w branży, dedykowany współczesnym ludziom i ich szybko zmieniającym się potrzebom. Jesteśmy nową falą w Polsce, ale z doświadczeniem bycia największą firmą w branże w naszym oryginalnym kraju.Obecnie poszukujemy młodej i aktywnej osoby, która zajmie stanowisko administratora szkoły. Znajdu ...
Asystent ds. rekrutacji z Srodmiescie, zobacz zdjęcie
Asystent ds. rekrutacji
Jesteśmy młodym, dynamicznym zespołem firmy Staffer, zajmującej się pośredniczeniem międzypracodawcami z branży gastronomicznej i hotelarskiej – hoteli, restauracji, obiektów konferencyjnych,stadionów, organizatorów koncertów, imprez miejskich oraz wydarzeń sportowych.Pracujemy dla wiodących firm i obiektów na rynku – rekrutujemy, szkolimy, zatrudniamy i wcielamy w życiewłasne pomysły i plany. Do ...
Rejestracja medyczna/obsługa klienta
Przychodnia Polskiego Związku Niewidomych zatrudni osobę do obsługi pacjentów. Zadaniem osoby na tym stanowisku będzie bezpośrednia obsługa pacjentów w tym:Rejestracja pacjentówPrzyjmowanie rozmów telefonicznychInformowanie o zakresie udzielanych świadczeń medycznychWspółpraca z kadrą lekarskaObsługa płatności oraz poczty e-mail Wymagania:bardzo dobra organizacja pracy,samodzielność w dzi ...
Więcej ogłoszeń

Specjalista/ka ds. administracyjnych i biurowych

Dodaj takie ogłoszenie!
  • Data dodania 07/06/2019
  • Lokalizacja
  • Ogłaszane przez Firma/Agencja
  • Rodzaj pracy Pełny etat
  • Rodzaj umowy Umowa o pracę

Firma szkoleniowa Human Skills zaprasza do współpracy przy koordynowaniu spraw administracyjno - biurowych w koordynowaniu projektów szkoleniowych dla biznesu Human Skills oraz projektów szkoleniowych dla kobiet Sukces Kobiety Biznesu (obsługa klientów biznesowych B2B):


Miejsce pracy: Human Skills ul.Widok 18/2; 00-023 Warszawa (centrum).


Obowiązki:

  • Obsługa biura – przyjmowanie gości, przyjmowanie poczty, pomoc przy organizacji szkoleń.
  • Dbanie o obieg dokumentów w firmie.
  • Wystawianie faktur i pilnowanie rozliczeń.
  • Przygotowywanie raportów.
  • Koordynacja oraz zarządzanie umowami z kontrahentami.
  • Współpracę z zewnętrznymi dostawcami oraz zarządzanie częścią administracyjną firmy.
  • Kontakt telefoniczny i mailowy z Klientami.
  • Aktualizacja CRM oraz prowadzenie dokumentacji związanej ze stanowiskiem pracy.
  • Aktualizacja informacji na stronach internetowych firmy oraz na portalach sprzedażowych.
  • Aktualizacja, współtworzenie ofert i materiałów informacyjnych dopasowanych do potrzeb Klienta i firmy.
  • Budowanie pozytywnego wizerunku i długotrwałych relacji biznesowych z Klientami firmy.
  • Kontakt z trenerami (telefoniczny i mailowy) realizującymi szkolenia.
  • Współpraca z dostawcami (drukarnie, sale szkoleniowe, hotele, materiały i pomoce szkoleniowe i konferencyjne, bieżące zakupy).
  • Weryfikacja i przygotowywanie materiałów szkoleniowych.
  • Pomoc pracownikom firmy w innych pracach administracyjnych.


Oczekiwania wobec Kandydatów:

  • Skrupulatność.
  • Duże zaangażowanie i poczucie odpowiedzialności za prowadzone działania.
  • Samodzielność w działaniu.
  • Umiejętność nawiązywania i budowania relacji.
  • Zorientowanie na branżę usług szkoleniowych.
  • Bardzo dobra organizacja czasu pracy.
  • Wysoka kultura osobista.
  • Wykształcenie wyższe.
  • Znajomość obsługi MS Office w szczególności MS Word, Power Point, Excel.
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub w branży szkoleniowej będzie silnym atutem.
  • Mile widziana znajomość aktualnych form i technologii szkoleniowych.


Co możesz zyskać?

  • Zdobycie doświadczenia w organizacji szkoleń i projektów doradczych.
  • Możliwość rozwoju zawodowego i osobistego.
  • Wzrost efektywności osobistej.


Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie.
  • Współpracę w firmie prowadzącej projekty szkoleniowe dla największych firm w Polsce.
  • Możliwość udziału w firmowych szkoleniach dla biznesu Human Skills oraz projektów dla kobiet Sukces Kobiety Biznesu.
  • Odpowiednie narzędzia pracy.
  • Wsparcie merytoryczne.
  • Zaplanowanie Twojej ścieżki kariery.


Osoby zainteresowane aplikacją proszone są o przesłanie cv oraz listu motywacyjnego na adres biuro@humanskills.pl. Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Firmę Human Skills dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z poź. zm.)”. Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania.”