Aby zapewnić najwyższą jakość usług i wygodne korzystanie z serwisu, używamy informacji zapisanych w przeglądarce za pomocą plików cookies (pol.: ciasteczek). Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies. W każdej chwili możesz je zablokować korzystając z ustawień swojej przeglądarki internetowej.
Dodaj ogłoszenie
Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
Sekretarka Asystentka (firma szkoleniowa) z Srodmiescie, zobacz zdjęcie
Sekretarka Asystentka (firma szkoleniowa)
Firma szkoleniowa Human Skills zaprasza do współpracy przy budowaniu relacji z klientami, i koordynowaniu projektów szkoleniowych dla biznesu Human Skills oraz projektów szkoleniowych dla kobiet Sukces Kobiety Biznesu (obsługa klientów biznesowych B2B):Miejsce pracy: Human Skills ul.Widok 18/2; 00-023 Warszawa (centrum).Więcej informacji o nas na stronie:Human Skills Szkolenia dla biznesu www.huma ...
Muzeum i Instytut Zoologii PAN poszukuje osoby do pracy na stanowisku: Specjalista ds.Administracji
Zakres obowiązków: pomoc w przygotowywaniu planu zamówień publicznych;pomoc w przygotowywaniu i przeprowadzaniu postępowań w zakresie zakupów i usług;pomoc w przygotowywaniu wykazów, zeznań i dokumentacji w ramach sprawozdawczości;bieżąca obsługa administracyjna Instytutu; Wymagania: wykształcenie: min. średniedoświadczenie zawodowe min. 1 rok na stanowisku ds. administracyjnychdoświadczenie z ...
Rejestracja medyczna/obsługa klienta
Przychodnia Polskiego Związku Niewidomych zatrudni osobę do obsługi pacjentów. Zadaniem osoby na tym stanowisku będzie bezpośrednia obsługa pacjentów w tym:Rejestracja pacjentówPrzyjmowanie rozmów telefonicznychInformowanie o zakresie udzielanych świadczeń medycznychWspółpraca z kadrą lekarskaObsługa płatności oraz poczty e-mail Wymagania:bardzo dobra organizacja pracy,samodzielność w dzi ...
DORADCA DS. NIERUCHOMOŚCI / POŚREDNIK z Srodmiescie, zobacz zdjęcie
DORADCA DS. NIERUCHOMOŚCI / POŚREDNIK
Agencja Brzozowski Nieruchomości z siedzibą w Centrum, przy Placu Konstytucji, poszukujePOŚREDNIKÓW I DORADCÓW DS. NIERUCHOMOŚCIZakres obowiązków:pełna, na zasadach wyłączności w ramach agencji, obsługa pozyskanych przez siebie klientów i ofertoferowanie i prezentacja nieruchomościprzygotowanie dokumentacji niezbędnej do zawarcia transakcjiWymagania:wykształcenie co najmniej średniedoświadczenie w ...
Asystent  Adwokata/Radcy prawnego  z Srodmiescie, zobacz zdjęcie
Asystent Adwokata/Radcy prawnego
Kancelaria Goźlińska Petryk i Wspólnicy (www.gpwlegal.com) pilnie poszukuje do warszawskiego biura: Asystent Adwokata/Radcy prawnego Opis stanowiska: · obsługa administracyjna biura; · korespondencja i kontakty telefoniczne z urzędami, sądami, klientami · przygotowywanie dokumentacji formalno – prawnej, · sporządzanie prostych pism pod na ...
Doradca klienta - praca stacjonarna w biurze. Pełen wymiar godzin. z Srodmiescie, zobacz zdjęcie
Doradca klienta - praca stacjonarna w biurze. Pełen wymiar godzin.
Bez względu na to czy masz bogate doświadczenie zawodowe, czy stawiasz pierwsze kroki na rynku pracy - odpowiadając na nasze ogłoszenie dokonujesz właściwego wyboru.Od kilkunastu lat z sukcesami działamy w wielu obszarach telefonicznej sprzedaży i obsługi klienta.W związku z rozwojem naszych projektów, poszukujemy osób do pracy w charakterze konsultantów ds. telefonicznej obsługi klienta.Pracujemy ...
Recepcjonistka/Recepcjonista i Asystentka/Asystent ds. Administracji z Srodmiescie, zobacz zdjęcie
Recepcjonistka/Recepcjonista i Asystentka/Asystent ds. Administracji
MIW Sp. z o.o.Biuro Tłumaczeń MIW powstało w 2009 roku. Główna siedziba biura mieści się w Warszawie-Śródmieściu przy ulicy Marszałkowskiej 83.Oferujemy naszym Klientom kompleksową ofertę tłumaczeniową: tłumaczenia przysięgłe, zwykłe oraz konferencyjne. Poszukujemy wszechstronnej osoby, która pomoże nam w zadaniach administracyjnych i codziennej pracy biura.W związku z rozwojem działalności Biuro ...
Więcej ogłoszeń

Specjalista ds. organizacyjnych

Dodaj takie ogłoszenie!
  • Data dodania 13/06/2019
  • Lokalizacja
  • Ogłaszane przez Firma/Agencja
  • Rodzaj pracy Pełny etat
  • Rodzaj umowy Umowa o pracę

Związek Zawodowy „Budowlani” z siedzibą w Warszawie - ogólnopolska organizacja związkowa zrzeszającą blisko 10 tysięcy pracowników budownictwa, przemysłu materiałów budowlanych, spółdzielczości mieszkaniowej i obsługi nieruchomości, leśnictwa i ochrony środowiska, przemysłu drzewnego, meblarskiego, płytowego i wszystkich branż pokrewnych zatrudni osobę po studiach (preferowane kierunki: prawo, administracja) na stanowisko:

Specjalista ds. organizacyjnych

Zakres obowiązków:

- prowadzenie spraw organizacyjnych Związku,

- bieżąca obsługa struktur Związku,

- przygotowywanie dokumentacji wewnątrzzwiązkowej,

- prowadzenie rejestru organizacji zakładowych/międzyzakładowych,

- sporządzanie artykułów o tematyce związkowej i pracowniczej,

- przygotowywanie i obsługa posiedzeń organów statutowych Związku,

- organizacja szkoleń, konferencji i seminariów.

Oczekiwania:

- znajomość ustawy o związkach zawodowych,

- znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym,

- dobra znajomość pakietu MS Office,

- mile widziane doświadczenie w pracy w organizacji pozarządowej lub kancelarii prawnej,

- umiejętność pracy w zespole,

- bardzo dobra organizacja pracy,

- sumienność, dokładność, komunikatywność,

- dyspozycyjność.

CV oraz oczekiwania płacowe prosimy przesłać na adres kadry@zzbudowlani.pl

CV kandydatów nierozpatrzone w danym procesie rekrutacji są przechowywane przez okres 3 miesięcy na potrzeby kolejnych procesów rekrutacji. Po tym okresie są usuwane, a dane osobowe kandydatów nie są przetwarzane w żadnym innym celu. Aplikacji nie odsyłamy. Kontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Osoby zainteresowane udziałem w kolejnych i podobnych procesach rekrutacji prosimy o zamieszczenie w swoim CV klauzuli o treści:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Związek Zawodowy „Budowlani” z siedzibą w Warszawie przy ul. Mokotowska 4/6 zawartych w CV na potrzeby obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacji.”

Na zgłoszenia oczekujemy do 21czerwca 2019 r.