SEKRETARKA Kancelaria prawno-podatkowa 

Dodaj takie ogłoszenie!
  • Data dodania25/11/2020
  • Ogłaszane przezOsoba prywatna
  • Rodzaj pracyPełny etat
  • Rodzaj umowyUmowa o pracę

Kancelaria Prawno – Podatkowa Capital Legis Sp. z o. o. (Oddział w Polsce) zajmuje się obsługą prawną i podatkową, zarówno osób fizycznych jak i firm. Głównym działaniem CL jest wsparcie naszego klienta we wszelkich aspektach obszarach działalności.


SEKRETARKA W KANCELARII PRAWNEJ


Do zadań zatrudnionej osoby będzie należało między innymi:

- odpowiedzialność za pierwszy kontakt z klientem,

- służenie pomocą innym pracownikom Kancelarii w ich zadaniach,

- organizacja pracy sekretariatu i Kancelarii;

- łączenie rozmów telefonicznych,

- umawianie i przyjmowanie klientów Kancelarii,

- obsługa oraz archiwizacja papierowa i elektroniczna dokumentacji,

- prowadzenie korespondencji firmowej (przyjmowanie, rejestrowanie i wysyłanie poczty),

- segregowanie i przekazywanie korespondencji do poszczególnych osób,

- dbanie o wewnętrzny obieg dokumentów, redagowanie wstępnych projektów pism i prowadzenie właściwych rejestrów,

-wyszukiwanie, gromadzenie i przygotowywanie dokumentów, organizacja wyjazdów służbowych,

- prowadzenie terminarza spotkań,

- kontrola terminów, przygotowywanie i obsługa konferencji, zebrań i spotkań, zaopatrywanie biura w - materiały potrzebne do funkcjonowania biura (tj. artykuły papiernicze, drobny sprzęt biurowy, zaopatrzenie socjalne),

- dbałość o ład i porządek w biurze.


Od kandydatów oczekujemy:

doświadczenie min. 3 lata, sprawnej organizacja pracy własnej,

radzenie sobie ze stresem i presją czasu,

budowanie dobrych relacji z ludźmi,

komunikatywność,

wysoka kultura osobista,

umiejętność pracy zespołowej i partnerskiej,

umiejętność obsługi urządzeń biurowych, dyspozycyjność i samodzielność,

wykształcenie m. in. średnie.


Oferujemy:

przyjazną atmosferę pracy w ambitnym zespole,

rozwój zawodowy i szkolenia na najwyższym światowym poziomie,

atrakcyjne wynagrodzenie, pracę w profesjonalnym zespole, w otoczeniu ludzi czerpiących radość z tego, co robią,

ambitne projekty dla największych firm krajowych i zagranicznych.

Prosimy również o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Dołącz plik(maksymalnie 2MB)
Przesyłanie
[Usuń]
Klikając "Wyślij", wyrażasz zgodę na nasze Zasady korzystania i Politykę prywatności oraz zgadzasz się na otrzymywanie naszych newsletterów i ofert promocyjnych.
Dodaj do Zachowanych
 Porady Bezpieczeństwa - Twoje bezpieczeństwo jest dla nas ważne, zachęcamy do zachowania czujności. Dowiedz się więcejZgłoś ogłoszenie
Śródmieście
Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
Asystentka Kierownika Przychodni z Śródmieście, zobacz zdjęcie
Asystentka Kierownika Przychodni
Miejsce pracy: Przychodnia Rehabilitacyjna i Specjalistyczna „Etos – Zdrowie”, ul. Muranowska 1,Warszawahttp://przychodniaetos.pl/Dla kogo jest ta oferta:Dla każdej osoby, która znakomicie odnajduje się na styku administracji/wsparcia Zarządu/wsparcia Kierownictwa, na przykład:§ Student/Stażysta realizujący wsparcie dla Kierownictwa, wsparcia dla Zarządu, działu administracji§ Absolwent uczel ...
Pracownik Merytoryczny
Antykwariat Dawid Janas istnieje na rynku antykwarycznym od 2007 r. Zajmujemy się skupem i sprzedażą dzieł sztuki i antyków, a także numizmatyki.Antykwariat Dawid Janas z siedzibą w Warszawie przy ul. Nowy Świat 5/5 poszukuje osoby na stanowisko:Pracownik MerytorycznyOsoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:Identyfikację i opracowywanie obiektówSkrupulatny opis obiektów (srebra, platery, m ...
Specjalista ds. Zamówień Publicznych
Specjalistyczna Przychodnia Lekarska dla Pracowników Wojska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Warszawie poszukuje kandydata do pracy na stanowisko SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCHWymagana niezbędne związane ze stanowiskiem pracy:Wykształcenie wyższe,Studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych będzie dodatkowym atutem,Znajomość przepisów ustawy PZP i przepisów wykonawczych, ...
Asystent(-ka) głównego oddziału biura nieruchomości Skylight Brokers z Śródmieście, zobacz zdjęcie
Asystent(-ka) głównego oddziału biura nieruchomości Skylight Brokers
Skylight Brokers to biuro nieruchomości, tworzone z sukcesem przez młody i energiczny zespół profesjonalistów. W związku z rozwojem firmy poszukujemy kandydatów na stanowisko Asystent/-ka biura - do naszego głównego oddziału w Centrum (ul. Wilcza).Czym będziesz się zajmować?obsługa biura (odbieranie telefonów, obsługa e-mail, przyjmowanie gości, nadzór nad zaopatrzeniem, zgłaszanie usterek)bieżące ...
Pracownik Archiwum z Śródmieście, zobacz zdjęcie
Pracownik Archiwum
Kancelaria Prawnicza Maciej Panfil i Partnerzy Sp. k.Lider w obsłudze prawnej oraz dochodzeniu należności na każdym etapie postępowaniaAktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:Pracownik ArchiwumDo Twoich zadań należeć będzie:przygotowywanie dokumentów do archiwizacji,segregowanie i rozdzielenie dokumentów według przyjętych w firmie zasad archiwizacji,przechowywanie akt w należytym porządk ...
Praktyki Studenckie
Firma Elab Education Laboratory (branża edukacyjna) poszukuje osób do współpracy w charakterze:Praktykanta Praktyki Studenckie - bezpłatneCzas praktyk - miesiąc (luty/marzec)Obowiązki:- Pomoc w sprawach administracyjno-organizacyjnych Wymagania:- status studenta- podstawowa znajomość programu Microsoft Excel- znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1- biegłość w obsłudze komputera- zdolnoś ...
Pracownik sekretariatu
Opis stanowiska pracy- obsługa sekretariatu- zarządzanie korespondencją,- nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów oraz przepływem informacji,- archiwizacja dokumentów,- prowadzenie terminarza spotkań,- koordynacja wyjazdów służbowych i grafiku pracowników merytorycznych,- organizacja oraz obsługa spotkań i konferencji Wymagania: - dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,- wysoka ku ...
Więcej ogłoszeń