Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
Office Assistant
Agencja 180heartbeats + JUNG v. MATT szuka osoby na stanowisko Office Assistant Szukamy osoby, która będzie odpowiedzialna za codzienne wsparcie naszego warszawskiego biura.Kim jesteśmy? Jesteśmy niezależną agencją interaktywną znad Wisły. Planujemy, tworzymy i dopieszczamy komunikację, która ekscytuje. Działamy dla lokalnych i międzynarodowych marek - chcemy, by serca ich odbiorców biły szybc ...
DORADCA DS. NIERUCHOMOŚCI / POŚREDNIK z Śródmieście, zobacz zdjęcie
DORADCA DS. NIERUCHOMOŚCI / POŚREDNIK
Agencja Brzozowski Nieruchomości z siedzibą w Śródmieściu, przy al. Jana Pawła II 27, poszukuje POŚREDNIKÓW I DORADCÓW DS. NIERUCHOMOŚCI Pracujemy i wdrażamy do pracy zdalnie. Wynagrodzenie wyłącznie prowizyjne. Współpraca na zasadzie B2B (wymagane założenie działalności gospodarczej). Praca może być traktowana jako dodatkowa. Zakres obowiązków: ...
Pracownik Sekretariatu Kancelarii Adwokackiej
Nowoczesna i dynamicznie rozwijająca się Kancelaria Adwokacka zlokalizowana w centrum Warszawy zatrudni do stałej współpracy osobę na stanowisko: Sekretarki.Do obowiązków osoby zatrudnionej należeć będzie między innymi: - archiwizacja dokumentów,- kserowanie i skanowanie dokumentów,- kontakt telefoniczny i mailowy z sądami, urzędami i klientami, - czuwanie nad kalendarzem,- obsługa spotkań odbywaj ...
Młodszy specjalista ds. administracyjnych w Kancelarii Prawnej z Śródmieście, zobacz zdjęcie
Młodszy specjalista ds. administracyjnych w Kancelarii Prawnej
Kancelaria Prawnicza Maciej Panfil i Partnerzy Sp. k. należy do wiodących w Polsce podmiotów specjalizujących się w obsłudze prawnej oraz dochodzeniu należności na każdym etapie. Od szesnastu lat świadczy usługi doradztwa prawnego w każdym obszarze prowadzenia działalności, reprezentując Klientów przed urzędami oraz sądami wszystkich instancji.Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:Młodszy ...
PRACOWNIK BIUROWY z Śródmieście, zobacz zdjęcie
PRACOWNIK BIUROWY
UNIO Sp. z o.o. to ogólnopolska multiagencja ubezpieczeniowa, która współpracuje z wieloma renomowanymi towarzystwami ubezpieczeniowymi i instytucjami finansowymi.UNIO Sp. z o.o. to grono najlepszych agentów, menadżerów i specjalistów z wielu dziedzin ubezpieczeniowych.W związku z dynamicznym rozwojem UNIO poszykuje pracownika biurowego.Jeżeli:posiadasz doświadczenie w pracy z pośrednikami ubezpie ...
Starszy/a Asystent ds. Administracyjnych (6 000‐8 000 zł brutto / mies.) z Śródmieście, zobacz zdjęcie
Starszy/a Asystent ds. Administracyjnych (6 000‐8 000 zł brutto / mies.)
Prosimy o aplikowanie za pomocą formularza:https://panel.talentbridge.pl/formularz/2750/Starszya-Asystent-ds--Administracyjnych/7/Warszawa.htmlDla jednego z naszych klientów, międzynarodowej Instytucji Finansowania, która oferuje usługi bankowości, poszukujemy Kandydatów na stanowisko: Starszy/a Asystent/ka ds. administracyjnych.Obowiązki:· prowadzenie dokumentacji i nadzór nad prawidłowym obi ...
Asystent/ka biura w kancelarii adwokackiej z Śródmieście, zobacz zdjęcie
Asystent/ka biura w kancelarii adwokackiej
Kancelaria Adwokacka w Warszawie, zlokalizowana w ścisłym Śródmieściu, tuż przy stacji metra Nowy Świat, nawiąże dłuższą współpracę z sympatyczną, zorganizowaną i odpowiedzialną osobą, do której obowiązków należeć będą czynności sekretaryjno - administracyjne. Poszukujemy do zespołu młodych osób z minimum średnim wykształceniem. Od doświadczenia zawodowego ważniejsza jest dla nas chęć rozwoju ...
Więcej ogłoszeń

Sekretarka/ Asystentka Kancelaria Adwokacka 

Dodaj takie ogłoszenie!
  • Data dodania16/09/2020
  • Ogłaszane przezOsoba prywatna
  • Rodzaj pracyDorywcza/Tymczasowa
  • Rodzaj umowyUmowa zlecenie
Kancelaria Adwokacka w centrum Warszawy poszukuje kandydatki na stanowisko Office Manager/ Asystentka Adwokata. Praca na zastępstwo z potencjalną możliwością przedłużenia współpracy. Do obowiązków osoby zatrudnionej należeć będzie między innymi: - przygotowywanie poczty wychodzącej, jej rejestracja i nadawanie, - archiwizacja dokumentów, - kserowanie i skanowanie dokumentów, - kontakt telefoniczny i mailowy z sądami, urzędami i klientami, - wystawianie i przesyłanie faktur, - czuwanie nad kalendarzem, - obsługa spotkań odbywających się w Kancelarii Czego wymagamy? - doświadczenia w pracy administracyjnej, - komunikatywności i otwartości, - dobrej znajomości programu MS Office, - bardzo dobrej umiejętności planowania i przede wszystkim organizowania pracy własnej, - samodzielności i odpowiedzialności za powierzone obowiązki, - status studenta bardzo mile widziany Praca w godzinach 9.30-17.30. Zapraszamy do aplikowania! Prosimy o dołączenie do CV klauzuli informacyjnej: ‘’ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).’’ Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.