Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
Office manager/Junior office manager z Śródmieście, zobacz zdjęcie
Office manager/Junior office manager
CSWP jest dynamicznie rozwijającą się firmą doradczą. Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko Office managera biura w Warszawie. Office manager/Junior office manager Miejsce pracy: Warszawa Opis stanowiska: Zarządzanie obiegiem informacji i dokumentówOrganizacja pracy sekretariatu i obsługa centrali telefonicznejWsparcie biura w innych czynnościach adminis ...
Praca - pracownik biurowy - recepcjonistka, asystentka centrum Warszawy od 16.09. pn - pt 15 - 19
Zatrudnię osobę do pracy w wirtualnym biurze na stanowisku recepcjonistki– asystentki.Praca w centrum Warszawy od zaraz.Wymagania:- Komunikatywność- Umiejętność obsługi komputera oraz programów – Word, Excell, skrzynki pocztowej- Mile widziana znajomość obsługi programu fakturowego,- Dyspozycyjność w nagłych przypadkach w godzinach pracy biura.- Obsługa urządzeń biurowych typu: ksero/skaner/druk ...
Key Account Specialist
Renomowana firma farmaceutyczna poszukuje do działu Logistyki kandydata lub kandydatki na stanowisko Key Account Specialist. Miejsce pracy: Warszawa PowiśleDoświadczenie na podobnym stanowisku : nie wymagane Zakres odpowiedzialności:Obsługa klienta kluczowego:- realizacja zamówień,- realizacja rabatów,- codzienne kontakty z klientami drogą mailową oraz telefoniczną,- współpraca z magazynem,- współ ...
Recepcjonistka/Recepcjonista (ze znajomością języka angielskiego)
Dla naszego klienta – globalnej firmy będącej liderem na rynku sprzedaży dóbr konsumenckich: Recepcjonistka/Recepcjonista (miejsce pracy Warszawa)Zakres obowiązków:dbanie o wizerunek firmy i wygląd recepcji;nadzór nad obiegiem korespondencji przychodzącej i wychodzącej; kontakt z zewnętrznymi instytucjami i dostawcami usług, firmami kurierskimi; przyjmowanie i obsługa recepcyjna gości; ...
PRAKTYKANTKA ASYSTENTKA PRAWNIKA - OFERTA IDEALNA DLA STUDENTÓW PRAWA
Legal Partners Kancelaria Adwokackaposzukuje pracownika na stanowisko:Praktykantka/asystentkaPraktykant/asystentMiejsce pracy: WarszawaZadania na stanowisku:obsługa administracyjna kancelariikoordynowanie i archiwizacja dokumentówkontakt z klientami, sądami, instytucjami oraz firmami zewnętrznymibieżące kontakty z klientamidostarczanie dokumentów do odpowiednich urzędówprowadzenie spraw zleconych, ...
Recepcjonistka/Recepcjonista w Kancelarii Prawniczej z Śródmieście, zobacz zdjęcie
Recepcjonistka/Recepcjonista w Kancelarii Prawniczej
Kancelaria Prawnicza Maciej Panfil i Partnerzy Sp. k. należy do wiodących w Polsce podmiotów specjalizujących się w obsłudze prawnej oraz dochodzeniu należności na każdym etapie. Od szesnastu lat świadczy usługi doradztwa prawnego w każdym obszarze prowadzenia działalności, reprezentując Klientów przed urzędami oraz sądami wszystkich instancji. Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:Recepc ...
Sekretarka Asystentka z Śródmieście, zobacz zdjęcie
Sekretarka Asystentka
Sekretarka/AsystentkaFirma szkoleniowa Human Skills zaprasza do współpracy przy budowaniu relacji z klientami, i koordynowaniu projektów szkoleniowych dla biznesu Human Skills oraz projektów szkoleniowych dla kobiet Sukces Kobiety Biznesu (obsługa klientów biznesowych B2B):Miejsce pracy: Human Skills ul.Widok 18/2; 00-023 Warszawa (centrum).Więcej informacji o nas na stronie:• Human Skills Szkolen ...
Więcej ogłoszeń

Recepcjonistka/Recepcjonista i Asystentka/Asystent ds. Administracji  

Dodaj takie ogłoszenie!
  • Data dodania29/08/2019
  • Ogłaszane przezFirma/Agencja
  • Rodzaj pracyPełny etat
  • Rodzaj umowyUmowa zlecenie

MIW Sp. z o.o.


Biuro Tłumaczeń MIW powstało w 2009 roku. Główna siedziba biura mieści się w Warszawie-Śródmieściu przy ulicy Marszałkowskiej 83.

Oferujemy naszym Klientom kompleksową ofertę tłumaczeniową: tłumaczenia przysięgłe, zwykłe oraz konferencyjne. Poszukujemy wszechstronnej osoby, która pomoże nam w zadaniach administracyjnych i codziennej pracy biura.

W związku z rozwojem działalności Biuro Tłumaczeń MIW poszukuje do biura w centrum Warszawy nowego pracownika. Marzymy o bardzo dokładnej, zaangażowanej osobie lubiącej wielozadaniowość i mającej łatwość wychwytywania błędów w tekście pisanym, która nie boi się dynamicznego środowiska pracy. Idealna osoba na tym stanowisku będzie traktować pracę jak przyjemność, a nie obowiązek.

Najlepszego kandydata zatrudnimy na stanowisku:


Recepcjonista/Recepcjonistka i Asystent/Asystentka ds. Administracji


Czas pracy: Poniedziałek - Piątek 9:00-17:00

Warunki zatrudnienia: umowa zlecenia.


Twój zakres obowiązków:

§ elementy obsługi recepcyjnej,

§ obsługa klienta,

§ weryfikacja danych w tłumaczeniach,

§ obsługa korespondencji i obiegu dokumentów,

§ współpraca z działem realizacji oraz wsparcie tego działu,

§ logistyczna obsługa zleceń,

§ weryfikacja poprawności danych osobowych w tekstach i kontakt z tłumaczami w tym zakresie,

§ konwersja plików graficznych do form edytowalnych z użyciem narzędzi OCR,

§ wypełnianie innych poleceń oraz zadań asystenckich.


Nasze oczekiwania:

§ wykształcenie średnie lub wyższe (preferowani studenci w trakcie magisterskich studiów zaocznych),

§ podstawowa znajomość pakietu MS Office (szczególnie umiejętność pracy z MS Word, MS Excel),

§ komunikatywna znajomość języka angielskiego,

§ mile widziana znajomość środowiska internetowego, bezwzrokowe pisane na komputerze, umiejętność obsługi urządzeń biurowych (skaner, drukarka)

a ponadto:

§ zaangażowanie w realizację zadań, inicjatywa i wytrwałość w działaniu,

§ zdolności analityczne i umiejętność poszukiwania rozwiązań,

§ samodzielne podejmowanie decyzji i efektywne organizowanie własnej pracy,

§ dbałość o wysoką jakość wykonywanych zadań (odpowiedzialność, terminowość, dokładność).


Oferujemy:

§ możliwość zaznajomienia się z narzędziami OCR,

§ możliwość zapoznania się z podstawowymi zagadnieniami administracji biurowej,

§ możliwość dofinansowania kursu Business English w WeAcademy,

§ pracę w atrakcyjnej lokalizacji,

§ dynamiczne środowisko pracy, możliwość rozwoju (odpowiedzialność za większe obszary działania),

§ pracę w młodym zespole.


Zamiast listu motywacyjnego, prosimy zamieścić w zgłoszeniu odpowiedź na pytanie:

Co w naszym ogłoszeniu skłoniło Cię, by aplikować właśnie na to stanowisko?


Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez Biuro tłumaczeń MIW Maciej Wróblewski z siedzibą w Warszawie."