Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
Praca - pracownik biurowy - recepcjonistka, asystentka centrum Warszawy od 12.11.
Zatrudnię osobę do pracy w wirtualnym biurze na stanowisku recepcjonistki– asystentki.Praca w centrum Warszawy od zaraz.Wymagania:- Komunikatywność- Umiejętność obsługi komputera oraz programów – Word, Excell, skrzynki pocztowej- Mile widziana znajomość obsługi programu fakturowego,- Dyspozycyjność w nagłych przypadkach w godzinach pracy biura.- Obsługa urządzeń biurowych typu: ksero/skaner/druk ...
Asystent/ka w Dziale Zakupów
Eco and More Sp. z o.o. Jesteśmy prężnie działającą firmą e-commerce obsługującą klientów hurtowych oraz detalicznych. Specjalizujemy się w produktach naturalnych i związanych ze zdrowym trybem życia. Poszukujemy osoby, która dołączy do naszego zespołu na stanowiskoAsystent/ka w Dziale Zakupów Miejsce pracy: Warszawa Stanowisko obejmuje: - wprowadzanie produktów do obrotu na terytorium Polski, ...
Recepcjonista/Recepcjonistka w Kancelarii Prawnej/student prawa lub administracji
Dla naszego klienta – warszawskiej kancelarii, specjalizującej się w restrukturyzacjach i procesach inwestycyjnych polskich i zagranicznych spółek, transakcjach M&A oraz zarządzaniu aktywami, poszukujemy kandydatów na stanowisko:Recepcjonistka/Recepcjonista(miejsce pracy Warszawa) Zakres obowiązków:dbanie o wizerunek firmy i wygląd recepcji;nadzór nad obiegiem korespondencji przychodzącej i wy ...
Recepcjonistka/Recepcjonista i Asystentka/Asystent ds. Administracji  z Śródmieście, zobacz zdjęcie
Recepcjonistka/Recepcjonista i Asystentka/Asystent ds. Administracji
MIW Sp. z o.o.Biuro Tłumaczeń MIW powstało w 2009 roku. Główna siedziba biura mieści się w Warszawie-Śródmieściu przy ulicy Marszałkowskiej 83.Oferujemy naszym Klientom kompleksową ofertę tłumaczeniową: tłumaczenia przysięgłe, zwykłe oraz konferencyjne. Poszukujemy wszechstronnej osoby, która pomoże nam w zadaniach administracyjnych i codziennej pracy biura.W związku z rozwojem działalności Biuro ...
ASYSTENT ZARZĄDU
Fundacja Promocji Mediacji i Edukacji Prawnej LEX NOSTRAposzukuje osoby na stanowisko ASYSTENT ZARZĄDUZakres obowiązków:• Prowadzenie spotkań;• Wspomaganie Członków Zarządu w realizacji bieżących zadań;• Efektywne zarządzanie kalendarzem spotkań wewnętrznych i zewnętrznych Członków Zarządu;• Sporządzanie raportów, zestawień, prezentacji, materiałów informacyjnych;• Koordynacja przep ...
Recepcjonistka/Recepcjonista w Kancelarii Prawniczej z Śródmieście, zobacz zdjęcie
Recepcjonistka/Recepcjonista w Kancelarii Prawniczej
Kancelaria Prawnicza Maciej Panfil i Partnerzy Sp. k. należy do wiodących w Polsce podmiotów specjalizujących się w obsłudze prawnej oraz dochodzeniu należności na każdym etapie. Od szesnastu lat świadczy usługi doradztwa prawnego w każdym obszarze prowadzenia działalności, reprezentując Klientów przed urzędami oraz sądami wszystkich instancji. Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:Recepc ...
Poszukujemy do pracy recepcjonistki / recepcjonisty na 2-3 popołudnia w tygodniu. z Śródmieście, zobacz zdjęcie
Poszukujemy do pracy recepcjonistki / recepcjonisty na 2-3 popołudnia w tygodniu.
Wraz z otwarciem nowej lokalizacji przy ulicy Mokotowskiej, zatrudnimy osobę na stanowisko recepcjonistyki / recepcjonisty na dwa lub trzy popołudnia w tygodniu (w tym przynajmniej dwa piątki w miesiącu) w godzinach 15:00-21:00.Oferujemy:- umowę zlecenia / umowę o pracę.- pracę w spokojnej przyjaznej atmosferze - wynagrodzenie 17 zł brutto za hWymagania:- posiadanie statusu studenta - dyspozycyjno ...
Więcej ogłoszeń

Prestiżowe Biuro w centrum Warszaw zatrudni osobę na stanowisko Recepcjonistki /-ty. 

Dodaj takie ogłoszenie!
  • Data dodania22/08/2019

Prestiżowe Biuro w centrum Warszaw zatrudni osobę na stanowisko Recepcjonistki /-ty.

Obowiązki:

- obsługa klientów

- obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej

- odbieranie telefonów

- przedstawianie oferty oraz udzielanie informacji o usługach oferowanych przez firmę

- prowadzenie kalendarza spotkań

- obsługa spotkań biznesowych

- wykonywanie prac administracyjnych

- dbanie o jak najlepszy wizerunek firmy

Wymagania:

- dyspozycyjność - 5 dni w tygodniu, od poniedziałku do piątku, w wymiarze półetatowym - 4h dziennie lub 3/4 etatu 6h dziennie (biuro pracuje w godzinach 8:00-20:00)

- znajomość pakietu Office

- język angielski na poziomie pozwalającym swobodne komunikowanie się

- mile widziane doświadczenie w pracy biurowej oraz zainteresowania w kierunku sprzedaży, promocji, marketingu

- wysoka kultura osobista, samodzielność

- punktualność

- rzetelność

- gotowość do pracy w systemie zmianowym

- zaangażowania i chęci do pracy

Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:

- pracę w nowym, komfortowym biurze, w miłej atmosferze, z młodym zespołem

- atrakcyjne wynagrodzenie (stała stawka za godzinę)

- możliwość dostosowania godzin pracy do ewentualnych zajęć na uczeni

- pracę w oparciu o umowę zlecenie (mile widziani studenci zaoczni)

CV, wraz z klauzulą ” Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dn. 29 sierpnia1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami).” prosimy przesyłać przez formularz Gumtree do dnia 13.01.2014r. (włącznie).

Firma zastrzega sobie prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.