Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
Asystent/ka biura z Śródmieście, zobacz zdjęcie
Asystent/ka biura
Office Assistant w Lloyd PropertiesMiejsce pracy: Warszawa KIM JESTEŚMY? Należymy do Lloyd Group i od ponad 9 lat działamy na rynku nieruchomości, oferując sprzedającym i kupującym nieruchomości fachowe doradztwo skutecznie doradzając sprzedającym i kupującym w zakresie transakcji na rynku nieruchomości. Stawiamy na ciągły rozwój firmy i naszych pracowników. Regularnie organizujemy wewnętrzne szko ...
Poszukujemy do Pracy Pracownika Biurowego z Śródmieście, zobacz zdjęcie
Poszukujemy do Pracy Pracownika Biurowego
Makler ubezpieczeniowy i Doradca w sprawach ubezpieczeń Christian Waldendorfer, Oddział w Polsce poszukuje osoby na stanowisko: PRACOWNIK BIUROWY Miejsce Pracy: Warszawa Szukamy osoby do wsparcia zespołu w następujących zdaniach: · Nadzór nad dokumentacją ubezpieczeniową · Obsługa klientów z branży transportowej – telefoniczną oraz osobistą w biurze ...
PRACOWNIK SEKRETARIATU KANCELARII ADWOKACKIEJ Warszawa Śródmieście
Legal Partners Kancelaria Adwokackaposzukuje pracownika na stanowiskoPracownik sekretariatuMiejsce pracy: WarszawaZadania na stanowisku:obsługa korespondencji wpływającej i wychodzącej, wysyłanie korespondencjiprowadzenie terminarza rozpraw sądowych i spotkańkoordynowanie i archiwizacja dokumentówzarządzanie kalendarzem, przygotowanie i obsługa spotkańobsługa sekretariatu i urządzeń biurowychzakup ...
Recepcjonistka/Recepcjonista i Asystentka/Asystent ds. Administracji  z Śródmieście, zobacz zdjęcie
Recepcjonistka/Recepcjonista i Asystentka/Asystent ds. Administracji
MIW Sp. z o.o.Biuro Tłumaczeń MIW powstało w 2009 roku. Główna siedziba biura mieści się w Warszawie-Śródmieściu przy ulicy Marszałkowskiej 83.Oferujemy naszym Klientom kompleksową ofertę tłumaczeniową: tłumaczenia przysięgłe, zwykłe oraz konferencyjne. Poszukujemy wszechstronnej osoby, która pomoże nam w zadaniach administracyjnych i codziennej pracy biura.W związku z rozwojem działalności Biuro ...
Młodszy specjalista ds. archiwizacji dokumentów z Śródmieście, zobacz zdjęcie
Młodszy specjalista ds. archiwizacji dokumentów
Kancelaria Prawnicza Maciej Panfil i Partnerzy Sp.k. należy do wiodących w Polsce podmiotów specjalizujących się w obsłudze prawnej oraz dochodzeniu należności na każdym etapie. Od szesnastu lat świadczy usługi doradztwa prawnego w każdym obszarze prowadzenia działalności, reprezentując Klientów przed urzędami oraz sądami wszystkich instancji.Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:Młodszy ...
Recepcjonista/ka Asystent/ka biura z Śródmieście, zobacz zdjęcie
Recepcjonista/ka Asystent/ka biura
Dla jednego z naszych klientów poszukujemy pracownika na stanowiska Recepcjonisty/ki Asystenta/ki biuraOsoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za:obsługę korespondencji i faktur,obsługę gości,obsługę i rezerwację sal konferencyjnych,obsługę biura,dbanie o tworzenie pozytywnego wizerunku firmy,ścisłą współpracę z Office Managerem. Od Kandydatów oczekuje ...
Immigration Field Consultant / Konsultant terenowy w zespole imigracji
Move One Relocations jest dynamicznie rozwijającą się firmą zajmującą się usługami relokacyjnymi oraz przeprowadzkami międzynarodowymi. Posiadamy własne biura w ponad 30 krajach świata i zatrudniamy ponad 600 pracowników.Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:Immigration field consultant | Konsultant terenowyLokalizacja: Warszawa ŚródmieścieZakres obowiązków:Konsultanci odpowiadają za przepr ...
Więcej ogłoszeń

Pracownik do spraw urzędowych 

Dodaj takie ogłoszenie!
  • Data dodania17/08/2019
  • Ogłaszane przezFirma/Agencja
  • Rodzaj pracyPełny etat
  • Rodzaj umowyUmowa o pracę
KATIKA Expat Assistance to firma z branży doradztwa imigracyjnego, specjalizująca się w legalizacji pobytu i zatrudnienia cudzoziemców w Polsce i istniejąca ponad 10 lat na rynku. Nasze biuro mieści się w zabytkowej kamienicy w ścisłym centrum Warszawy. Nasz zespół liczy sobie kilkanaście osób i zależy nam na jego powiększeniu na stałe. Szukamy osób zaangażowanych, z profesjonalnym podejściem do powierzonych obowiązków, odpowiedzialnych i jednocześnie ceniących sobie niekorporacyjną atmosferę w pracy.

Zakres obowiązków:
  • pomoc w formalnościach związanych z zameldowaniem cudzoziemców w Polsce
  • pomoc w wielu procesach administracyjnych takich jak uzyskanie zaświadczeń, decyzji z Urzędów Wojewódzkich, Urzędów Dzielnicowych, Urzędów Skarbowych
  • profesjonalne reprezentowanie klientów i firmy przez urzędami
  • wsparcie w prowadzeniu spraw z zakresu legalizacji pobytu i zatrudnienia cudzoziemców w Polsce poprzez składanie przygotowanych przez współpracowników wniosków i pism adresowanych do urzędów oraz odbieranie przygotowanych przez urzędy decyzji / postanowień / zaświadczeń
  • utrzymywanie kontaktu z urzędami w sprawach już złożonych przez firmę m.in. w zakresie kart pobytu i zezwoleń na pracę dla cudzoziemców
  • pomoc w formalnościach administracyjnych w szczególności na terenie Warszawy oraz dorywczo na terenie innych miast w Polsce (możliwe delegacje służbowe 2-3 razy w miesiącu)
  • dostarczanie i odbieranie dokumentów od notariuszy, tłumaczy przysięgłych, firm współpracujących
  • nadawanie przesyłek i listów poleconych na poczcie
  • archiwizowanie dokumentów w biurze

Wymagania:
  • wykształcenie min. średnie
  • znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodne prowadzenie konwersacji
  • wysoka kultura osobista, komunikatywność, sumienność
  • punktualność i odpowiedzialność
  • pozytywne nastawienie do pracy i klientów, bezkonfliktowość
  • wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne, umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach, empatia
  • duża dokładność i dbałość o szczegóły w wykonywanych obowiązkach
  • zaangażowanie w powierzone obowiązki
  • dobra kondycja fizyczna (praca w dużym stopniu poza siedzibą firmy)
  • gotowość do wyjazdów służbowych (2-3 razy w miesiącu)

Oferujemy:
  • zatrudnienie w firmie doradczej o ugruntowanej pozycji na rynku
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • codzienny kontakt z językiem angielskim i środowiskiem wielokulturowym
  • pracę w dużym stopniu niestacjonarną (poza siedzibą firmy)
  • pracę w miłej, niekorporacyjnej atmosferze
  • wsparcie i przeszkolenie w celu nabycia niezbędnych umiejętności
  • możliwość zdobycia wiedzy w zakresie legalizacji pobytu i zatrudnienia cudzoziemców w Polsce oraz rozwoju w przyszłości
  • pracę ciekawą, w której codziennie pojawiają się nowe wyzwania, uczącą samodzielności i organizacji własnej

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pośrednictwem formularza Gumtree.