Aby zapewnić najwyższą jakość usług i wygodne korzystanie z serwisu, używamy informacji zapisanych w przeglądarce za pomocą plików cookies (pol.: ciasteczek). Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies. W każdej chwili możesz je zablokować korzystając z ustawień swojej przeglądarki internetowej.
Dodaj ogłoszenie
Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta (Operations Junior Specialist) z Srodmiescie, zobacz zdjęcie
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta (Operations Junior Specialist)
Jesteśmy Can do! Consulting - firmą szkoleniowo-doradcza o ogólnopolskim zasięgu, wpisaną do rejestru agencji zatrudnienia pod numerem: 18127 Dla naszego Klienta, dostarczającego od 2005 roku produkty premium wyposażenia wnętrz oraz lifestyle, poszukujemy: Młodszego Specjalisty ds. Obsługi Klienta (Operations Junior Specialist)Miejsce pracy: Warszawa (Śródmieście)Czas pracy: pełny etat, umowa o pr ...
Specjalista do obsługi sklepu Internetowego / Allegro z Srodmiescie, zobacz zdjęcie
Specjalista do obsługi sklepu Internetowego / Allegro
Specjalista ds. sprzedaży internetowejFirma szuka osoby do funkcji Specjalisty do obsługi sklepu Internetowego / AllegroOpis stanowiska:Wystawianie nowych aukcji oraz moderowanie już istniejących auckji AllegroTelefoniczna i mailowa obsługa klientów AllegroRealizacja zamówień (wystawianie faktur, przygotowanie towaru do wysyłki)Analizowanie potencjału nowych produktów do wprowadzenia na rynekPilno ...
Pracownik Administracyjny - Asystent / Asystentka Zarządu z Srodmiescie, zobacz zdjęcie
Pracownik Administracyjny - Asystent / Asystentka Zarządu
Fakturownia.pl rozwija oprogramowanie do fakturowania w modelu SaaS używane przez ponad 500 tysięcy firm na świecie. Poszukujemy kompetentnej i sumiennej osoby, odpowiedzialnej za bieżące wsparcie zarządu przy czynnościach administracyjnych.Zakres pracy będzie obejmował:prowadzenie obsługi administracyjnej firmyzarządzanie danymi w systemie Fakturownia i systemie bankowymprzygotowywanie dokumentac ...
Recepcjonistka/Recepcjonista WARSZAWA Mokotów lub Bródno z Srodmiescie, zobacz zdjęcie
Recepcjonistka/Recepcjonista WARSZAWA Mokotów lub Bródno
PROMITIS to wielospecjalistyczny zespół poradni psychologiczno - pedagogicznych, punktów przedszkolnych oraz szkoła podstawowa dla dzieci z autyzmem. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy pracownika recepcji w poradni w Warszawie (Mokotów, Bródno).Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za:- kompleksową organizację i prowadzenie biura,- przyjmowanie i obsługę klientó ...
Praca recepcjonistka/ recepcjonista
Centrum Medyczne dr Ignaciuk i Partnerzy to placówka medycyny estetycznej, która opiera się na dbaniu o bezpieczeństwo pacjenta, zespole najbardziej doświadczonych lekarzy w Polsce i najbardziej zaawansowanych technologiach. Zespół tworzą lekarze medycyny estetycznej wykładający w kraju i zagranicą, autorzy wielu publikacji, certyfikowani lekarze medycyny estetycznej, należący do Polskiego ...
PRACOWNIK BIUROWY z Srodmiescie, zobacz zdjęcie
PRACOWNIK BIUROWY
PROGENIS Sp. z o.o.PROGENIS Bank Komórek Macierzystych www.progenis.plInnowacyjność, wiedza i doświadczenie. PROGENIS Bank Komórek Macierzystych jest jednym z najbardziej doświadczonych i najdłużej funkcjonujących banków krwi pępowinowej na rynku polskim. Obecnie PROGENIS poszukuje pracownika na stanowisko:Pracownik biurowy (k/m)Miejsce pracy: WarszawaDo głównych obowiązków osoby zatrudnionej na ...
Specjalista/ka ds. administracyjnych i biurowych z Srodmiescie, zobacz zdjęcie
Specjalista/ka ds. administracyjnych i biurowych
Firma szkoleniowa Human Skills zaprasza do współpracy przy koordynowaniu spraw administracyjno - biurowych w koordynowaniu projektów szkoleniowych dla biznesu Human Skills oraz projektów szkoleniowych dla kobiet Sukces Kobiety Biznesu (obsługa klientów biznesowych B2B):Miejsce pracy: Human Skills ul.Widok 18/2; 00-023 Warszawa (centrum).Obowiązki:Obsługa biura – przyjmowanie gości, przyjmowanie po ...
Więcej ogłoszeń

Pracownik biurowy z językiem angielskim albo rosyjskim

Dodaj takie ogłoszenie!

Polski oddział zagranicznej instytucji finansowej zatrudni:


Pracownik biurowy (samodzielne stanowisko):

- Prowadzenie spraw biurowych i administracyjnych na terytorium RP

- Redagowanie dokumentów, obsługa sekretarska

- Prowadzenie biura i reprezentowanie firmy w Polsce, w szczególności w stosunkach administracyjnych przed Urzędami

- Codzienny kontakt z zagraniczną centralą firmy oraz Zarządem


Wymagania:

- Bardzo wysoka kultura osobista

- Wykształcenie wyższe lub w trakcie

- Biegła lub na poziomie rodzimego użytkownika (native) znajomość języka angielskiego lub rosyjskiego

- Bardzo duża samodzielność od pierwszego dnia, szybkie uczenie się. Zdolność do utrzymania tajemnicy służbowej.


Oferujemy:

- Zatrudnienie od zaraz w bardzo stabilnej i rozwijającej się firmie.


Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV w języku angielskim za pośrednictwem poczty elektronicznej: info@gerlionti.com.


Prosimy o określenie oczekiwanego wynagrodzenia netto - warunek konieczny