Aby zapewnić najwyższą jakość usług i wygodne korzystanie z serwisu, używamy informacji zapisanych w przeglądarce za pomocą plików cookies (pol.: ciasteczek). Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies. W każdej chwili możesz je zablokować korzystając z ustawień swojej przeglądarki internetowej.
Dodaj ogłoszenie
Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
Pracownik biurowy- bez doświadczenia ! pon-pt, 8-16 z Srodmiescie, zobacz zdjęcie
Pracownik biurowy- bez doświadczenia ! pon-pt, 8-16
Firma znajduje się na Śródmieściu Warszawy, tuż przy Hali Mirowskiej. Pracujemy od poniedziałku do piątku, w weekendy odpoczywamy :)Na co dzień:- kontaktujemy się z klientami (gotowa baza klientów),- zajmujemy się telefonicznym umawianiem spotkań lub sprzedażą branżowych publikacji (zależnie od projektu, do którego przystąpisz),- doskonalimy swoje umiejętności negocjacyjne i sprzedażowe poprzez ...
Recepcjonistka/Recepcjonista i Asystentka/Asystent ds. Administracji z Srodmiescie, zobacz zdjęcie
Recepcjonistka/Recepcjonista i Asystentka/Asystent ds. Administracji
MIW Sp. z o.o.Biuro Tłumaczeń MIW powstało w 2009 roku. Główna siedziba biura mieści się w Warszawie-Śródmieściu przy ulicy Marszałkowskiej 83.Oferujemy naszym Klientom kompleksową ofertę tłumaczeniową: tłumaczenia przysięgłe, zwykłe oraz konferencyjne. Poszukujemy wszechstronnej osoby, która pomoże nam w zadaniach administracyjnych i codziennej pracy biura.W związku z rozwojem działalności Biuro ...
METODYK JĘZYKA ANGIELSKIEGO
Renomowana Szkoła Językowa działająca w sektorze B2C i B2B, poszukuje METODYKA JĘZYKA ANGIELSKIEGO Poszukujemy osoby, która nie tylko pasjonuje się nauczaniem języka angielskiego, ale posiada również umiejętności przywódcze i motywujące wieloosobowy zespół lektorów Miejsce pracy – Warszawa Śródmieście Praca cechuje się duż ...
Kancelaria Adwokacka zatrudni asystentkę biura/sekretarkę
Kancelaria Adwokacka adwokata Marka Małeckiego zatrudni asystentkę biura/sekretarkę.Zakres obowiązków: Obsługa sekretariatu oraz spotkańKontakt telefoniczny z sądami i urzędamiKoordynacja prawidłowego obiegu dokumentacji i informacjiProwadzenie kalendarzaBieżące wsparcie prawników w czynnościach biurowo – administracyjnych Wymagania: Bardzo dobra organizacja pracy oraz samodzie ...
ASYSTENTKA/ASYSTENT PRACA
Kancelaria Adwokacka z siedzibą w Warszawie zatrudni na pełen etat osobę na stanowisku Asystenta/ki KancelariiDo zadań zatrudnionej osoby będzie należało między innymi:bieżąca obsługa sekretariatu, w tym łączenie rozmów telefonicznych oraz zarządzanie kalendarzem spotkań i terminów;koordynowanie i nadzór nad obiegiem korespondencji i informacji;segregacja i porządkowanie dokumentów i akt sprawy;um ...
Asystentka branża nieruchomości, obsługa klienta z Srodmiescie, zobacz zdjęcie
Asystentka branża nieruchomości, obsługa klienta
Jesteśmy przedsiębiorcami działającymi na rynku Nieruchomości. Z powodu wielu dodatkowych zajęć i szybkiego rozwoju firmy, szukamy osoby która będzie pełniła funkcję asystentki/ asystenta i pomagała nam przy najmie nieruchomości, obrocie nieruchomościami, prowadzeniu spraw związanych z koordynacją remontów nieruchomości.Jesteśmy młodą firmą nastawioną na rozwój. Jeśli masz doświadczenie ...
Administrator Biura Music Export Poland z Srodmiescie, zobacz zdjęcie
Administrator Biura Music Export Poland
Fundacja Eksportu Polskiej Muzyki ogłasza nabór kandydatów do pełnienia funkcji Administratora Biura Music Export Poland. Zadaniem zatrudnionej osoby będzie realizowanie następujących działań Biura Fundacji:bieżąca obsługa Biura pod względem administracyjnym;prowadzenie rejestru pism przychodzących i wychodzących;prowadzenie korespondencji z partnerami polskimi i zagranicznymi;archiwizacja i przec ...
Więcej ogłoszeń

Pracownik biurowy\asystent kierownika\administrator szkoły języka angielskiego

Dodaj takie ogłoszenie!
  • Data dodania 18/07/2019
  • Lokalizacja
  • Ogłaszane przez Firma/Agencja
  • Rodzaj pracy Pełny etat
  • Rodzaj umowy Umowa o pracę

Project 12 Polska to zupełnie nowy, nowoczesny projekt, stworzony przez firmę z 18-letnim doświadczeniem w branży, dedykowany współczesnym ludziom i ich szybko zmieniającym się potrzebom. Jesteśmy nową falą w Polsce, ale z doświadczeniem bycia największą firmą w branże w naszym oryginalnym kraju.

Obecnie poszukujemy młodej i aktywnej osoby, która zajmie stanowisko administratora szkoły. Znajdujemy się w centrum Warszawy i oferujemy pracę w pełnym wymiarze godzin dla osoby, która:

- jest Polakiem lub biegle włada językiem polskim

- ma co najmniej poziom znajomości języka angielskiego B2-C1

- jest niedawno absolwentem lub nadal studiuje, ale wyłącznie zaocznie

- ma wysoko rozwinięte soft skills

- jest zorientowany na klienta i ma doświadczenie w pracy z klientami

- zwraca uwagę na szczegóły i posiada umiejętności organizacyjne

- może samodzielnie ustawiać zadania i uzyskiwać wyniki

- nie boi się zadawać pytań, analizować, studiować, stawiać czoła wyzwaniom

- lubi komunikację, ma dobre umiejętności komunikacji werbalnej

- ma przynajmniej pewną świadomość zarówno w marketingu, jak iw SMM

- nie boi się wykorzystywać swojej kreatywności i wyobraźni w pracy

- Język rosyjski lub ukraiński może być dodatkową zaletą kandydata

Twoje obowiązki można podzielić na 3 sfery:

1. Praca z klientami: obejmuje połączenia przychodzące, identyfikację potrzeb i prezentację produktów klientom w biurze, testowanie obecnego poziomu języka angielskiego (na podstawie testu online, musisz przeprowadzić tylko część mówioną), praca z CRM , praca z dokumentami finansowymi (otrzymywanie umów podpisywanych przez klientów i otrzymywanie płatności)

2. Praca administracyjna: obejmuje funkcję kontrolną usługi sprzątania, dostawę materiałów biurowych, drukowanie materiałów na lekcje, pomoc nauczycielom w wyposażeniu biurowym w razie potrzeby, organizowanie sprawnego działania biura.

3. Pomoc dla menedżera: może obejmować wiele różnych zadań i projektów w zależności od ambicji i możliwości, takich jak praca z mediami społecznościowymi, zatrudnianie i szkolenie innych administratorów lub innych pracowników, wyszukiwanie firm partnerskich, pisanie artykułów, udział w tworzeniu kampanii PR, organizowaniu wydarzeń…

Dlaczego wybrać Projekt 12:

- umowa o pracę

- wsparcie i szkolenia, nawet jeśli to Twoja pierwsza praca

- praca w młodym, aktywnym i przyjaznym zespole

- szansa na rozwój kariery

- ładne i nowoczesne biuro w centrum miasta

- wynagrodzenie od 3300 zł netto lub więcej (na podstawie wyników rozmowy rekrutacyjnej)

- praca w firmie, która pomaga ludziom stać się lepszymi!)


Uwaga: the text of vacancy is originally written in English and translated automatically, we expect to get your CV in English, interviews are conducted in English


Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)".