Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
Office Assistant
Agencja 180heartbeats + JUNG v. MATT szuka osoby na stanowisko Office Assistant Szukamy osoby, która będzie odpowiedzialna za codzienne wsparcie naszego warszawskiego biura.Kim jesteśmy? Jesteśmy niezależną agencją interaktywną znad Wisły. Planujemy, tworzymy i dopieszczamy komunikację, która ekscytuje. Działamy dla lokalnych i międzynarodowych marek - chcemy, by serca ich odbiorców biły szybc ...
DORADCA DS. NIERUCHOMOŚCI / POŚREDNIK z Śródmieście, zobacz zdjęcie
DORADCA DS. NIERUCHOMOŚCI / POŚREDNIK
Agencja Brzozowski Nieruchomości z siedzibą w Śródmieściu, przy al. Jana Pawła II 27, poszukuje POŚREDNIKÓW I DORADCÓW DS. NIERUCHOMOŚCI Pracujemy i wdrażamy do pracy zdalnie. Wynagrodzenie wyłącznie prowizyjne. Współpraca na zasadzie B2B (wymagane założenie działalności gospodarczej). Praca może być traktowana jako dodatkowa. Zakres obowiązków: ...
Syndyk poszukuje asystenta/ki
Syndyk poszukuje osoby na stanowisko asystenta/ki / pracownika sekretariatu. Miejsce pracy: Kancelaria syndyka ul. Bartoszewicza, Warszawa (okolice ul. Świętokrzyskiej i ul. Kopernika) Rodzaj umowy: umowa zlecenia z możliwością zawarcia umowy o pracę po okresie próbnym. Wymiar czasu pracy: ¾ lub pełny etat Zakres obowiązków: - obsługa korespondencji przych ...
Asystent/ka Biura- Warszawa
Vertigo Property Group to firma działająca w branży nieruchomości komercyjnych, specjalizująca się w doradztwie na warszawskim rynku nieruchomości biurowych. Obecnie do naszego biura poszukujemy osoby na stanowisko:ASYSTENT/KA BIURAOsoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:Organizację pracy biura,Prowadzenie drobnych działań marketingowych oraz PR,Przygotowywanie pism, prezentacj ...
Asystent/-ka Oddziału - praca biurowa w Śródmieściu - 1/2 etatu z Śródmieście, zobacz zdjęcie
Asystent/-ka Oddziału - praca biurowa w Śródmieściu - 1/2 etatu
Do biura nieruchomości - głównej siedziby w centrum Warszawy - poszukujemy pracownika na stanowisko: Asystent/-ka Oddziału. Zatrudnienie w niepełnym wymiarze czasu (min. 1/2 etatu), wynagrodzenie wg stawek godzinowych (17-22 PLN/h - w zależności od posiadanego doświadczenia), współpraca w oparciu o umowę zlecenia. Mile widziani dyspozycyjni studenci - oferujemy elastyczny grafik i możliwość zalicz ...
PRACOWNIK RECEPCJI PRZYCHODNI
Nowoczesna przychodnia ortopedyczna poszukuje otwartych osób pozytywnie nastawionych do życia, łatwo nawiązujących kontakt z rozmówcą, lubiących pracę z ludźmi, cechujących się zaangażowaniem i wysoką kulturą osobistą. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: * bezpośredni i telefoniczny kontakt z pacjentami, * bieżącą obsługę recepcji: rejestracja na wizyty, rozliczenia płat ...
Asystent/ka biura w kancelarii adwokackiej z Śródmieście, zobacz zdjęcie
Asystent/ka biura w kancelarii adwokackiej
Kancelaria Adwokacka w Warszawie, zlokalizowana w ścisłym Śródmieściu, tuż przy stacji metra Nowy Świat, nawiąże dłuższą współpracę z sympatyczną, zorganizowaną i odpowiedzialną osobą, do której obowiązków należeć będą czynności sekretaryjno - administracyjne. Poszukujemy do zespołu młodych osób z minimum średnim wykształceniem. Od doświadczenia zawodowego ważniejsza jest dla nas chęć rozwoju ...
Więcej ogłoszeń

Młodszy specjalista ds. obsługi recepcji i biura 

Dodaj takie ogłoszenie!
  • Data dodania22/07/2020
  • Ogłaszane przezFirma/Agencja
  • Rodzaj pracyPełny etat
  • Rodzaj umowyUmowa o pracę

Kancelaria Prawnicza Maciej Panfil i Partnerzy Sp. k.


należy do wiodących w Polsce podmiotów specjalizujących się w obsłudze prawnej oraz dochodzeniu należności na każdym etapie. Od szesnastu lat świadczy usługi doradztwa prawnego w każdym obszarze prowadzenia działalności, reprezentując Klientów przed urzędami oraz sądami wszystkich instancji.


Aktualnie poszukuje kandydatów na stanowisko:


Młodszy specjalista ds. obsługi recepcji i biura


Wyzwania jakie czekają na Ciebie:

  • obsługę osobistą i telefoniczną klientów, dostawców i interesantów Kancelarii;
  • przyjmowanie i wysyłkę korespondencji oraz przesyłek kurierskich;
  • realizację działań związanych z obiegiem i rejestracją dokumentacji oraz faktur;
  • obsługę zamówień m.in. w zakresie artykułów biurowych i spożywczych;
  • organizację i obsługę spotkań, konferencji i szkoleń;
  • wspieranie działań marketingowych związanych np. z organizacją wydarzeń firmowych;
  • realizację bieżących zadań zlecanych przez Zarząd Kancelarii.
Zatem jeżeli:
  • jesteś dyspozycyjny/a do pracy w wymiarze całego etatu (w trybie zmianowym między godziną 8.00 a 18.00);
  • poszukujesz pierwszego doświadczenia zawodowego (wszystkiego Cię nauczymy);
  • znasz i z łatwością obsługujesz programy MS Office (m.in. Microsoft Excel);
  • jesteś komunikatywny/a oraz łatwo i chętnie nawiązujesz kontakty z innymi;
  • wykazujesz zaangażowanie i inicjatywę w ramach wykonywanych obowiązków;
  • potrafisz działać samodzielnie i bardzo dobrze organizować swoją pracę.
Co możemy Ci zaoferować:
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • biuro w dogodnej lokalizacji w centrum Warszawy,
  • pracę od poniedziałku do piątku w stałych godzinach,
  • możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego i rozwoju w ramach wykonywanych obowiązków,
  • benefity pracownicze (opieka medyczna, karta sportowa, owocowe poniedziałki)
  • wynagrodzenie na poziomie 2600-2800 zł brutto/mc.

DOŁĄCZ DO NAS!

Wyślij swoje CV na adres kariera@panfil.pl z dopiskiem "Recepcja".

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli "Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Kancelarię Prawniczą Maciej Panfil i Partnerzy Spółka Komandytowa z siedzibą w Warszawie (02-017), Al. Jerozolimskie 123a, moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do przeprowadzenia i realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE)".