Aby zapewnić najwyższą jakość usług i wygodne korzystanie z serwisu, używamy informacji zapisanych w przeglądarce za pomocą plików cookies (pol.: ciasteczek). Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies. W każdej chwili możesz je zablokować korzystając z ustawień swojej przeglądarki internetowej.
Dodaj ogłoszenie
Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
Pracownik biurowy\asystent kierownika\administrator szkoły języka angielskiego z Srodmiescie, zobacz zdjęcie
Pracownik biurowy\asystent kierownika\administrator szkoły języka angielskiego
Project 12 Polska to zupełnie nowy, nowoczesny projekt, stworzony przez firmę z 18-letnim doświadczeniem w branży, dedykowany współczesnym ludziom i ich szybko zmieniającym się potrzebom. Jesteśmy nową falą w Polsce, ale z doświadczeniem bycia największą firmą w branże w naszym oryginalnym kraju.Obecnie poszukujemy młodej i aktywnej osoby, która zajmie stanowisko administratora szkoły. Znajdu ...
Muzeum i Instytut Zoologii PAN poszukuje osoby do pracy na stanowisku: Specjalista ds.Administracji
Zakres obowiązków: pomoc w przygotowywaniu planu zamówień publicznych;pomoc w przygotowywaniu i przeprowadzaniu postępowań w zakresie zakupów i usług;pomoc w przygotowywaniu wykazów, zeznań i dokumentacji w ramach sprawozdawczości;bieżąca obsługa administracyjna Instytutu; Wymagania: wykształcenie: min. średniedoświadczenie zawodowe min. 1 rok na stanowisku ds. administracyjnychdoświadczenie z ...
JUNIOR ACCOUNT MANAGER z Srodmiescie, zobacz zdjęcie
JUNIOR ACCOUNT MANAGER
Academy of New York Sp. z o.o. to jedyna w Polsce amerykańska instytucja specjalizująca się w dostarczaniu szkoleń językowych. Od 2009 roku zaufało nam już tysiące klientów z sektora B2C oraz B2B. Dołącz do naszego zespołu i aplikuj na stanowisko: JUNIOR ACCOUNT MANAGER Miejsce pracy: Warszawa Twój wkład w Akademię obejmie: • budowanie trwałych relacji z klientami; • obsługa klientów ...
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta (Operations Junior Specialist) z Srodmiescie, zobacz zdjęcie
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta (Operations Junior Specialist)
Jesteśmy Can do! Consulting - firmą szkoleniowo-doradcza o ogólnopolskim zasięgu, wpisaną do rejestru agencji zatrudnienia pod numerem: 18127 Dla naszego Klienta, dostarczającego od 2005 roku produkty premium wyposażenia wnętrz oraz lifestyle, poszukujemy: Młodszego Specjalisty ds. Obsługi Klienta (Operations Junior Specialist)Miejsce pracy: Warszawa (Śródmieście)Czas pracy: pełny etat, umowa o pr ...
Asystent/tka Biura Zarządu
Polskie Towarzystwo Kardiologiczne poszukuje energicznej, kreatywnej osoby do pracy biurowej.1. OBOWIĄZKIbieżąca organizacja i koordynacja pracy biura;prowadzenie korespondencji seryjnej;zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą;nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów;opieka nad gośćmi i interesantami firmy;dbanie o pozytywny wizerunek firmy; 2. OCZEKIWANIA wykształcenie wyższe;dobra ...
DORADCA ds. NIERUCHOMOŚCI z Srodmiescie, zobacz zdjęcie
DORADCA ds. NIERUCHOMOŚCI
AXTON Nieruchomości, firma działająca na rynku nieruchomości od ponad 14 lat. Zaprasza do współpracy wszystkie osoby, które są zainteresowane karierą zawodową związaną z obrotem nieruchomościami. Rynek nieruchomości, daje duże możliwości ciekawej pracy, rozwoju zawodowego, oraz wysokich dochodów. Należymy do Warszawskiego Stowarzyszenia Pośredników w Obrocie Nieruchomościami (WSPON) i Polskiej ...
Specjalista ds. administracji (branża meblarska) z Srodmiescie, zobacz zdjęcie
Specjalista ds. administracji (branża meblarska)
Logart jest agencją doradztwa personalnego specjalizującą się w rekrutacji menedżerów i specjalistów dla branż: Logistyka, Transport oraz Produkcja.Aktualnie, na zlecenie inwestora z Arabii Saudyjskiej otwierającego biuro handlowe w Polsce poszukujemy kandydatów na stanowisko:SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI (BRANŻA MEBLARSKA)(z językiem angielskim)Miejsce pracy: WARSZAWA (możliwość dopasowania mi ...
Więcej ogłoszeń

Koordynator/ka Biura - Fundacja

Dodaj takie ogłoszenie!
  • Data dodania 12/06/2019
  • Lokalizacja
  • Ogłaszane przez Firma/Agencja
  • Rodzaj pracy Pełny etat
  • Rodzaj umowy Umowa o pracę

Habitat for Humanity Poland jest częścią międzynarodowej organizacji non-profit Habitat for Humanity International działającej na rzecz zmniejszenia ubóstwa mieszkaniowego na świecie. W związku z rozwojem działalności rozpoczynamy rekrutację na stanowisko:


Koordynator/-ka Biura (nr ref.: ADM/2019)


Szukamy osoby odpowiedzialnej za prawidłowe funkcjonowanie biura pod kątem administracyjnym.


Główne obowiązki:

• Wsparcie administracyjne Zarządu;

• Koordynowanie i realizacja wszystkich zadań związanych z prowadzeniem i utrzymaniem sprawnie funkcjonującego biura;

• Wsparcie zespołu w przygotowaniach i logistyce wydarzeń organizowanych przez Fundację;

• Dbanie o prawidłowy przepływ informacji i dokumentów, zarządzanie korespondencją;

• Wsparcie w procesach zakupowych;

• Administracja lokali i zarządzanie pojazdami Fundacji;


Profil kandydata/kandydatki:

• Doświadczenie w prowadzeniu biura/administracji

• Język angielski – na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację w mowie i piśmie

• Znakomita organizacja pracy, samodzielność, umiejętność pracy w zespole, rzetelność, dbałość o szczegóły;


Oferujemy umowę o pracę na pełen etat z wynagrodzeniem w wysokości 4.000 - 4.200 PLN/brutto

Praca stacjonarna, w siedzibie Fundacji w Warszawie.


Zainteresowane osoby, które spełniają wyżej wymienione kryteria prosimy o przesyłanie CV w języku polskim wraz z krótkim listem motywacyjnym w jęz. angielskim na adres: rekrutacja(at)habitat.pl podając w tytule maila nr ref.


Uprzejmie informujemy, że nie zwracamy nadesłanych ofert. Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje.


Na aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z treścią art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych).