Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
Office Assistant z Śródmieście, zobacz zdjęcie
Office Assistant
Office Assistant Miejsce pracy: Antykwariat, Warszawa, ul. Nowy Świat 5/5 (przy rondzie de Gaulle) ZAKRES ZADAŃ:Zapewnienie efektywnej obsługi biuraBieżąca obsługa klientówObsługa kasy fiskalnej, wystawianie fakturDbanie o prawidłowy obieg dokumentów i wspomaganie współpracowników w pracach administracyjnychRealizacja zamówień i pakowanie przesyłekRejestracja i przechowywanie dokum ...
SEKRETARKA Kancelaria prawno-podatkowa z Śródmieście, zobacz zdjęcie
SEKRETARKA Kancelaria prawno-podatkowa
Kancelaria Prawno – Podatkowa Capital Legis Sp. z o. o. (Oddział w Polsce) zajmuje się obsługą prawną i podatkową, zarówno osób fizycznych jak i firm. Głównym działaniem CL jest wsparcie naszego klienta we wszelkich aspektach obszarach działalności. SEKRETARKA W KANCELARII PRAWNEJDo zadań zatrudnionej osoby będzie należało między innymi:- odpowiedzialność za pierwszy kontakt z klientem,- służen ...
Pracownik organizacyjny w NGO
Stowarzyszenie Pomocy i Interwencji Społecznej poszukuje kandydata na stanowisko pracownika ds. organizacyjnych. Zaaplikuj do nas, jeśli posiadasz:doświadczenie w pracy organizacyjno - biurowej;doświadczenie w rozliczaniu projektów;podstawy księgowości w organizacji pozarządowej;umiejętność samodzielnej i efektywnej organizacji czasu pracy;mile widziane doświadczenie w pracy w organizacjach pozarz ...
Specjalista ds Sprzedaży / Marketingu z językiem angielskim - praca zdalna z Śródmieście, zobacz zdjęcie
Specjalista ds Sprzedaży / Marketingu z językiem angielskim - praca zdalna
Firma www.whatifsolved.com poszukuje Specjalisty ds Sprzedaży / Marketingu z językiem angielskim do pracy zdalnej dla startupu w dziedzinie IT / Insurance. Obowiązki: - sprzedaż - pozyskiwanie klientów (social media, telefonicznie) - obsługa klienta (email, spotkanie telefoniczne) - prowadzenie social media - zamieszczanie postów (przygotowanie tekstu oraz grafiki), reakcje na po ...
Młodszy specjalista ds. archiwizacji dokumentów z Śródmieście, zobacz zdjęcie
Młodszy specjalista ds. archiwizacji dokumentów
Kancelaria Prawnicza Maciej Panfil i Partnerzy Sp. k.Lider w obsłudze prawnej oraz dochodzeniu należności na każdym etapie postępowania Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:MŁODSZY SPECJALISTA DS. ARCHIWIZACJI DOKUMENTÓWPracując na proponowanym stanowisku będziesz odpowiedzialny za:• przygotowywanie dokumentów do archiwizacji, • segregowanie i rozdzielenie dokumentów według przyjętych w ...
Pracownik sekretariatu z Śródmieście, zobacz zdjęcie
Pracownik sekretariatu
Jesteśmy jedną z wiodących firm doradczych na świecie. W Polsce działamy od 2000 roku, realizując usługi w obszarze doradztwa i outsourcingu dla ponad 90 Klientów. Aktualnie poszukujemy osoby, która chciałaby zdobyć pierwsze doświadczenie w pracy biurowej.Oferujemy:• zatrudnienie na podstawie umowy o pracę• ubezpieczenie zdrowotne• międzynarodowe środowisko pracy oraz codzienny kontakt z językiem ...
Pracownik sekretariatu
Opis stanowiska pracy- obsługa sekretariatu- zarządzanie korespondencją,- nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów oraz przepływem informacji,- archiwizacja dokumentów,- prowadzenie terminarza spotkań,- koordynacja wyjazdów służbowych i grafiku pracowników merytorycznych,- organizacja oraz obsługa spotkań i konferencji Wymagania: - dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,- wysoka ku ...
Więcej ogłoszeń

DORADCA DS. NIERUCHOMOŚCI / POŚREDNIK 

Dodaj takie ogłoszenie!
  • Data dodania27/10/2020
  • Ogłaszane przezFirma/Agencja
  • Rodzaj pracyKontrakt/Freelance
  • Rodzaj umowyInne

Agencja Brzozowski Nieruchomości z siedzibą w Śródmieściu, przy al. Jana Pawła II 27, poszukuje

POŚREDNIKÓW I DORADCÓW DS. NIERUCHOMOŚCI


Pracujemy i wdrażamy do pracy zdalnie.

Wynagrodzenie wyłącznie prowizyjne.

Współpraca na zasadzie B2B (wymagane założenie działalności gospodarczej).

Praca może być traktowana jako dodatkowa.



Zakres obowiązków:

obsługa pozyskanych przez siebie klientów i ofert

oferowanie i prezentacja nieruchomości

przygotowanie dokumentacji niezbędnej do zawarcia transakcji



Wymagania:

wykształcenie co najmniej średnie

samodzielność

przyjazne usposobienie

komunikatywność


Oferujemy:

narzędzia pracy

elstyczne godziny pracy

dostęp do bazy danych online

szkolenia wewnętrzne

reklamę obiektów

możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych

opiekę merytoryczną i prawną nad prowadzonymi transakcjami



Doświadczenie w branży mile widziane.


Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi na wybrane zgłoszenia.

Prosimy o przesłanie CV na adres e-mail: praca@b-n.com.pl.

Jednocześnie zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi na wybrane zgłoszenia.


Kontakt:

Brzozowski Nieruchomości

al. Jana Pawła II 27

00-867 Warszawa


https://www.brzozowski-nieruchomosci.pl/

Prosimy o dołączenie klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych ujawnionych w dokumentach aplikacyjnych przez Brzozowski Nieruchomości z siedzibą przy al. Jana Pawła II 27 w Warszawie zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) na potrzeby tego i kolejnych procesów rekrutacji prowadzonych przez Brzozowski Nieruchomości z siedzibą przy al. Jana Pawła II 27 w Warszawie przez okres 1 roku od dnia przekazania moich danych. Administratorem danych jest Brzozowski Nieruchomości z siedzibą przy al. Jana Pawła II 27 w Warszawie. Dane osobowe podane w aplikacji przetwarzane są w celu rekrutacyjnym (tj. w związku z bieżącą i przyszłymi rekrutacjami). Każdemu kandydatowi przysługuje prawo wglądu do jego danych osobowych i możliwość ich poprawiania, a podanie danych jest dobrowolne.

Iwona(Zobacz więcej ogłoszeń)Użytkownik od 04-2010