Asystentka R&D Managera i działu sprzedaży, wszechstronna, wielozadaniowa, 

Dodaj takie ogłoszenie!
  • Data dodania11/11/2019
  • Ogłaszane przezFirma/Agencja
  • Rodzaj pracyPełny etat
  • Rodzaj umowyInne

Twoja rola:
wsparcie pracy R&D Managera i działu sprzedaży w codziennych zadaniach,

- prowadzenie biura, odbieranie telefonów/obsługa korespondencji, pisanie/redagowanie pism urzędowych, przygotowywanie prezentacji/zestawień, wyszukiwanie i zamieszczanie informacji w internecie, częściowe delegowanie powierzonych zadań,

- częściowa obsługa klienta w zakresie przekazywania informacji, przyjmowania zamówień, wysyłki (bez aktywnej sprzedaży),

- organizacja i obsługa spotkań, pomoc przy organizacji targów/eventów,

- współpraca z podwykonawcami firmy, zarządzenie przepływem informacji i dokumentów,

załatwianie różnych spraw na mieście, zakupy biurowe,

Oczekiwania;

- wiek min 26 lat, odpowiedzialność, wysoki poziom kultury osobistej, miła aparycja,
- minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,

- umięjętności pracy samodzielnej oraz w zespole, rozwinięte kompetencje komunikacyjne i interpersonalne,
- język angielski lub/i hiszpański na poziomie swobodnej komunikacji,

- wysoki poziom motywacji do pracy, orientacja na wynik i realizację celów, odpowiedzialność za powierzone zadania,

W zamian za Twoje zaangażowanie oferujemy:
- interesującą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, działamy na rynku polskim i hiszpańskim,
- pracę w przyjaznej i partnerskiej atmosferze,
- wsparcie Twojego rozwoju poprzez szkolenia/warsztaty,

- prywatna opieka medyczna, karnet na siłownię/fitness, prywatne zajęcia jogi,
- stabilne warunki zatrudnienia,
- atrakcyjne wynagrodzenie 3-8tyś na rękę + wartościowe bonusy,

CV + list motywacyjny proszę kierować na adres hello_at_medicann.pl

z dopiskiem:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych ujawnionych w dokumentach aplikacyjnych przez Medicann ul.Świętojańska 134 81-404 Gdynia zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) na potrzeby tego i kolejnych procesów rekrutacji prowadzonych przez Medicann ul. Świętojańska 134 81-404 Gdynia przez okres 2 lat od dnia przekazania moich danych. Administratorem danych jest Medicann z siedzibą przy ul. Świętojańskiej 134, 81-404 w Gdyni. Dane osobowe podane w aplikacji przetwarzane są w celu rekrutacyjnym (tj. w związku z bieżącą i przyszłymi rekrutacjami). Każdemu kandydatowi przysługuje prawo wglądu do jego danych osobowych i możliwość ich poprawiania, a podanie danych jest dobrowolne.

Dołącz plik(maksymalnie 2MB)
Przesyłanie
[Usuń]
Klikając "Wyślij", wyrażasz zgodę na nasze Zasady korzystania i Politykę prywatności oraz zgadzasz się na otrzymywanie naszych newsletterów i ofert promocyjnych.
Dodaj do Zachowanych
 Porady Bezpieczeństwa - Twoje bezpieczeństwo jest dla nas ważne, zachęcamy do zachowania czujności. Dowiedz się więcejZgłoś ogłoszenie
ul.Mokotowska 1
Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
Praca w biurze od 2500zł netto dla uczniów i studentów - obsługa klienta z Śródmieście, zobacz zdjęcie
Praca w biurze od 2500zł netto dla uczniów i studentów - obsługa klienta
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi KlientaPracując z nami zyskujesz:- wolne weekendy,- stabilne godziny pracy (8-16),- solidną podstawę i prowizje, które mogą nawet podwoić Twoje wynagrodzenie,- pełne szkolenie z zakresu technik sprzedażowych i negocjacyjnych,- pracę w świetnej lokalizacji (ścisłe Centrum, ul.Elektoralna12A),- realne możliwości rozwoju zawodowego.Szukamy osoby:- otwartej na nau ...
Pracownik biurowy\asystent kierownika\administrator szkoły języka angielskiego z Śródmieście, zobacz zdjęcie
Pracownik biurowy\asystent kierownika\administrator szkoły języka angielskiego
Project 12 Polska to zupełnie nowy, nowoczesny projekt, stworzony przez firmę z 18-letnim doświadczeniem w branży, dedykowany współczesnym ludziom i ich szybko zmieniającym się potrzebom. Jesteśmy nową falą w Polsce, ale z doświadczeniem bycia największą firmą w branże w naszym oryginalnym kraju.Obecnie poszukujemy młodej i aktywnej osoby, która zajmie stanowisko administratora szkoły. Znajdujemy ...
Recepcjonistka/Recepcjonista i Asystentka/Asystent ds. Administracji  z Śródmieście, zobacz zdjęcie
Recepcjonistka/Recepcjonista i Asystentka/Asystent ds. Administracji
MIW Sp. z o.o.Biuro Tłumaczeń MIW powstało w 2009 roku. Główna siedziba biura mieści się w Warszawie-Śródmieściu przy ulicy Marszałkowskiej 83.Oferujemy naszym Klientom kompleksową ofertę tłumaczeniową: tłumaczenia przysięgłe, zwykłe oraz konferencyjne. Poszukujemy wszechstronnej osoby, która pomoże nam w zadaniach administracyjnych i codziennej pracy biura.W związku z rozwojem działalności Biuro ...
Młodszy specjalista ds. administracyjnych
Kancelaria Prawnicza Maciej Panfil i Partnerzy Sp.k. należy do wiodących w Polsce podmiotów specjalizujących się w obsłudze prawnej oraz dochodzeniu należności na każdym etapie. Od szesnastu lat świadczy usługi doradztwa prawnego w każdym obszarze prowadzenia działalności, reprezentując Klientów przed urzędami oraz sądami wszystkich instancji.MŁODSZY SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCHPracując na pr ...
Specjalista ds. projektów
Fundacja Promocji Mediacji i Edukacji Prawnej LEX NOSTRAposzukuję osoby na stanowisko Specjalista ds. projektów. Zakres obowiązków:opracowanie wniosków, oraz przygotowanie pozostałej kompletnej dokumentacji aplikacyjnej do konkursów,analiza i ocena potrzeb pod kątem możliwości otrzymania funduszu,opisywanie dokumentów finansowych pod kątem ich kwalifikowalności i zgodności z projektem,opracowanie ...
KOORDYNATOR PROJEKTU - POMOC PUBLICZNA
KOORDYNATOR PROJEKTU - POMOC PUBLICZNAMiejsce pracy: WarszawaGłówne zadania na stanowisku:koordynacja projektu od strony merytorycznej i finansowej,organizacja zadań projektu,realizacja projektu zgodnie z harmonogramem i budżetem,przygotowywanie wniosków o płatność w części finansowej i merytorycznej z wykorzystaniem systemu SL2014,przygotowywanie i archiwizacja dokumentacji projektowej,prowadzen ...
Dział Utrzymania Klienta - praca w biurze - 17,50zł/h - elastyczny czas pracy z Śródmieście, zobacz zdjęcie
Dział Utrzymania Klienta - praca w biurze - 17,50zł/h - elastyczny czas pracy
Jeśli:Poszukujesz stałej lub tymczasowej pracy Pragniesz rozwijać swoje umiejętności sprzedażoweJesteś osobą komunikatywną z dobrą dykcjąDołącz do naszego zespołu i pracuj z najlepszymiObowiązki:Obsługa Klientów w zakresie - przedłużanie umów stałym abonentom, promocja nowych ofertRealizacja planów sprzedażowych i jakościowych zgodnie z polityką handlową firmyBudowanie długotrwałych relacji z Klie ...
Więcej ogłoszeń