Asystentka Kierownika Przychodni 

Dodaj takie ogłoszenie!
  • Data dodania11/01/2021
  • Ogłaszane przezFirma/Agencja
  • Rodzaj umowyUmowa zlecenie

Miejsce pracy: Przychodnia Rehabilitacyjna i Specjalistyczna „Etos – Zdrowie”, ul. Muranowska 1,Warszawa

http://przychodniaetos.pl/


Dla kogo jest ta oferta:

Dla każdej osoby, która znakomicie odnajduje się na styku administracji/wsparcia Zarządu/wsparcia Kierownictwa, na przykład:

§ Student/Stażysta realizujący wsparcie dla Kierownictwa, wsparcia dla Zarządu, działu administracji

§ Absolwent uczelni wyższej na kierunkach administracja, zarządzanie i marketing, finanse i rachunkowość

§ Pracownik biurowy wspierający działania organizacji w obszarze administracji, marketingu, księgowości

§ Asystentka Zarządu, Kierownik Biura

Jakie korzyści daje współpraca z Przychodnią Rehabilitacyjną i Specjalistyczną „Etos – Zdrowie”

§ Bardzo korzystne finansowo warunki współpracy

§ Współpraca może być traktowana jako praca podstawowa lub dodatkowa

§ Możliwość rozwoju

§ Zasady współpracy są jasne, proste, czytelne i ustrukturyzowane

§ Odpowiedzialność, każda ze stron odpowiada za efekty swojej pracy

§ Formę zatrudnienia w oparciu o umowę zlecenie

§ Pracę w przyjaznej atmosferze

§ Wsparcie ze strony profesjonalnego Zespołu

§ Zniżki na usługi oferowane przez Przychodnię

Zakres obowiązków

§ Bieżące wsparcie Kierownika Przychodni oraz Zarządu

§ Wykonywanie prac administracyjno-biurowych związanych z bieżącymi potrzebami firmy

§ Dbanie o sprawne funkcjonowanie przychodni oraz jej wizerunek, w tym właściwy obieg dokumentów i przepływ informacji wewnątrz firmy

§ Rozwiązywanie konfliktów, problemów dotyczących pacjentów

§ Nadzór nad grafikami pracy personelu oraz pracą recepcji

§ Monitorowanie kontraktu z NFZ oraz rozliczanie świadczeń z NFZ

§ Wsparcie w realizacji strategii biznesowej całej organizacji

§ Koordynowanie współpracy z Biurem Rachunkowym

§ Prowadzenie spraw kadrowo – płacowych,

§ Katalogowanie i archiwizacja faktur sprzedażowych i kosztowych. Wprowadzane danych do systemu księgowego

§ Organizowanie spotkań. Przygotowywanie sprawozdań, raportów i prezentacji

§ Odpowiadanie za aktualność dokumentów firmowych typu ubezpieczenie OC, Zaświadczenie z US, ZUS oraz KRK

§ Komunikacja z innymi firmami, klientami i partnerami

§ Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (także przesyłek kurierskich)

§ Zamawianie artykułów biurowych i innych niezbędnych materiałów

Kwalifikacje

§ Wykształcenie co najmniej średnie, mile widziane wykształcenie wyższe - które będzie dodatkowym atutem, na kierunkach administracja, zarządzanie, finanse i rachunkowość

§ Mile widziane: Doświadczenie w ochronie zdrowia, praca w podmiocie leczniczym na stanowisku asystenta, kierownik biura, wiedza z zakresu ochrony zdrowia (rehabilitacji), znajomość systemu księgowego Symfonia oraz zasad tworzenia Cash flow

§ Bardzo dobra znajomość obsługi Pakietu MS Office w środowisku Windows (głównie Word, Excel) oraz urządzeń biurowych

§ Znajomość podstaw rachunkowości oraz zagadnień z zakresu obsługi kadrowo - płacowej

§ Komunikatywność, Wielozadaniowość, Odpowiedzialność

§ Bardzo dobra organizacja pracy oraz wysoka kultura osobista

§ Umiejętność przygotowywania wszelkiego rodzaju dokumentów, pism, wniosków itp

§ Zaangażowanie oraz chęć rozwoju osobistego


Skontaktuj się z nami już dziś!


Dołącz plik(maksymalnie 2MB)
Przesyłanie
[Usuń]
Klikając "Wyślij", wyrażasz zgodę na nasze Zasady korzystania i Politykę prywatności oraz zgadzasz się na otrzymywanie naszych newsletterów i ofert promocyjnych.
Dodaj do Zachowanych
 Porady Bezpieczeństwa - Twoje bezpieczeństwo jest dla nas ważne, zachęcamy do zachowania czujności. Dowiedz się więcejZgłoś ogłoszenie
Muranowska 1, Warszawa
Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
Specjalista ds. Rozliczeń z Śródmieście, zobacz zdjęcie
Specjalista ds. Rozliczeń
Aktualnie poszukujemy do pracy na stanowisko Specjalista ds. RozliczeńTwoje kluczowe zadanie:Wsparcie w bieżącym funkcjonowaniu firmy od strony rozliczeń iadministracji, współpraca z działem księgowym i klientami, a takżewsparcie w kwestiach administracyjno-księgowych dla działu obsługiklienta oraz sprzedaży.Codzienne obowiązki:  przygotowanie dokumentów dla księgowości, pomoc w zakresie opracow ...
Specjalista ds. Zamówień Publicznych
Specjalistyczna Przychodnia Lekarska dla Pracowników Wojska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Warszawie poszukuje kandydata do pracy na stanowisko SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCHWymagana niezbędne związane ze stanowiskiem pracy:Wykształcenie wyższe,Studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych będzie dodatkowym atutem,Znajomość przepisów ustawy PZP i przepisów wykonawczych, ...
Pracownik Archiwum z Śródmieście, zobacz zdjęcie
Pracownik Archiwum
Kancelaria Prawnicza Maciej Panfil i Partnerzy Sp. k.Lider w obsłudze prawnej oraz dochodzeniu należności na każdym etapie postępowaniaAktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:Pracownik ArchiwumDo Twoich zadań należeć będzie:przygotowywanie dokumentów do archiwizacji,segregowanie i rozdzielenie dokumentów według przyjętych w firmie zasad archiwizacji,przechowywanie akt w należytym porządk ...
Asystent(-ka) głównego oddziału biura nieruchomości Skylight Brokers z Śródmieście, zobacz zdjęcie
Asystent(-ka) głównego oddziału biura nieruchomości Skylight Brokers
Skylight Brokers to biuro nieruchomości, tworzone z sukcesem przez młody i energiczny zespół profesjonalistów. W związku z rozwojem firmy poszukujemy kandydatów na stanowisko Asystent/-ka biura - do naszego głównego oddziału w Centrum (ul. Wilcza).Czym będziesz się zajmować?obsługa biura (odbieranie telefonów, obsługa e-mail, przyjmowanie gości, nadzór nad zaopatrzeniem, zgłaszanie usterek)bieżące ...
Administrator inwentaryzacji zasobów informatycznych GLPI z Śródmieście, zobacz zdjęcie
Administrator inwentaryzacji zasobów informatycznych GLPI
Czym będziesz się zajmować? Jako szkoleniowiec i administrator GLPI dołączysz do specjalistów inwentaryzacji IT zatrudnionych w 99NET Sp. z o.o. Różnorodność problemów, z którymi się zetkniesz nie pozwoli Ci się nudzić, a elastyczne podejście do godzin pracy umożliwi łatwiejsze pogodzenie obowiązków zawodowych z prywatnymi.Do Twoich obowiązków należeć będzie:analizowanie instalacji GLPI klientów p ...
Promocja portali
Prace administracyjna- biurowe, promocja portaliPrace administracyjna- biurowe, promocja portali: pointprofit.pl (strony www, promocja i reklama), efektplanu.pl (program partnerski)Wymagania: zaangażowanie, sumienność, znajomość programów biurowychMile widziane doświadczenie w pracy biurowejProszę przesłać CV na adres główny Agencji.
Praca: Architekt Wnętrz / Projektant Wnętrz z Śródmieście, zobacz zdjęcie
Praca: Architekt Wnętrz / Projektant Wnętrz
Poszukujemy osoby do pracy w trybie stacjonarnym w naszym biurze w Warszawie - Plac Zbawiciela. Oczekujemy samodzielności, umiejętności wykonywania dokumentacji technicznej wnętrz oraz sprawnego modelowania 3d w Sketch-Up'ie jak również tworzenia wizualizacji przyzwoitej jakości w Vrayu. Mile widziane poczucie humoru! :)Wynagrodzenie: od 3.000 zł / pełen etat, w zależności od umiejętności.Zach ...
Więcej ogłoszeń