Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
Praca - pracownik biurowy - recepcjonistka, asystentka centrum Warszawy od 12.11.
Zatrudnię osobę do pracy w wirtualnym biurze na stanowisku recepcjonistki– asystentki.Praca w centrum Warszawy od zaraz.Wymagania:- Komunikatywność- Umiejętność obsługi komputera oraz programów – Word, Excell, skrzynki pocztowej- Mile widziana znajomość obsługi programu fakturowego,- Dyspozycyjność w nagłych przypadkach w godzinach pracy biura.- Obsługa urządzeń biurowych typu: ksero/skaner/druk ...
Pracownik biurowy\asystent kierownika\administrator szkoły języka angielskiego z Śródmieście, zobacz zdjęcie
Pracownik biurowy\asystent kierownika\administrator szkoły języka angielskiego
Project 12 Polska to zupełnie nowy, nowoczesny projekt, stworzony przez firmę z 18-letnim doświadczeniem w branży, dedykowany współczesnym ludziom i ich szybko zmieniającym się potrzebom. Jesteśmy nową falą w Polsce, ale z doświadczeniem bycia największą firmą w branże w naszym oryginalnym kraju.Obecnie poszukujemy młodej i aktywnej osoby, która zajmie stanowisko administratora szkoły. Znajdujemy ...
Asystentka biura
Czyżewscy Kancelaria Adwokacka poszukuje osób na stanowisko Asystentki biuraOpis stanowiska:kompleksowa obsługa sekretariatu;dbanie o najwyższą jakość obsługi klientów i gości kancelarii, rezerwacja i obsługa spotkań; obsługa centrali telefonicznej;prowadzenie, przygotowanie, ewidencja i archiwizacja korespondencji przychodząceji wychodzącej;wykonywanie bieżących prac administracyjnych oraz wspoma ...
Recepcjonistka/Recepcjonista i Asystentka/Asystent ds. Administracji  z Śródmieście, zobacz zdjęcie
Recepcjonistka/Recepcjonista i Asystentka/Asystent ds. Administracji
MIW Sp. z o.o.Biuro Tłumaczeń MIW powstało w 2009 roku. Główna siedziba biura mieści się w Warszawie-Śródmieściu przy ulicy Marszałkowskiej 83.Oferujemy naszym Klientom kompleksową ofertę tłumaczeniową: tłumaczenia przysięgłe, zwykłe oraz konferencyjne. Poszukujemy wszechstronnej osoby, która pomoże nam w zadaniach administracyjnych i codziennej pracy biura.W związku z rozwojem działalności Biuro ...
Asystentka R&D Managera i działu sprzedaży, wszechstronna, wielozadaniowa, z Śródmieście, zobacz zdjęcie
Asystentka R&D Managera i działu sprzedaży, wszechstronna, wielozadaniowa,
Twoja rola:wsparcie pracy R&D Managera i działu sprzedaży w codziennych zadaniach,- prowadzenie biura, odbieranie telefonów/obsługa korespondencji, pisanie/redagowanie pism urzędowych, przygotowywanie prezentacji/zestawień, wyszukiwanie i zamieszczanie informacji w internecie, częściowe delegowanie powierzonych zadań,- częściowa obsługa klienta w zakresie przekazywania informacji, przyjmowania ...
Poszukujemy do pracy recepcjonistki / recepcjonisty na 2-3 popołudnia w tygodniu. z Śródmieście, zobacz zdjęcie
Poszukujemy do pracy recepcjonistki / recepcjonisty na 2-3 popołudnia w tygodniu.
Wraz z otwarciem nowej lokalizacji przy ulicy Mokotowskiej, zatrudnimy osobę na stanowisko recepcjonistyki / recepcjonisty na dwa lub trzy popołudnia w tygodniu (w tym przynajmniej dwa piątki w miesiącu) w godzinach 15:00-21:00.Oferujemy:- umowę zlecenia / umowę o pracę.- pracę w spokojnej przyjaznej atmosferze - wynagrodzenie 17 zł brutto za hWymagania:- posiadanie statusu studenta - dyspozycyjno ...
"Biuro Rachunkowe zatrudni osobę do pracy w sekretariacie"  z Śródmieście, zobacz zdjęcie
"Biuro Rachunkowe zatrudni osobę do pracy w sekretariacie"
Biuro Rachunkowe zatrudni od zaraz osobę do pracy w sekretariacie. Do zadań osoby zatrudnionej należało będzie: obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz jej archiwizowanie, w tym jej opisywanie, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, kontakt bezpośredni i telefoniczny z klientami biura i urzędami, archiwizacja dokumentacji przekazywanej przez klientów biura przygotowanie zaświad ...
Więcej ogłoszeń

Asystentka - kancelaria prawno-księgowa 

Dodaj takie ogłoszenie!
  • Data dodania23/10/2019
  • Ogłaszane przezFirma/Agencja
  • Rodzaj pracyPełny etat
  • Rodzaj umowyUmowa o pracę

Asystentka

Firma consultingowo-księgowa z Wielkiej Brytanii zajmująca się obsługą księgową oraz prawną zatrudni asystentkę do biura w centrum Warszawy (Plac Trzech Krzyży).


Do obowiązków zatrudnionej osoby należała będzie:

- obsługa istniejących i nowych klientów spółki (poczta email, telefon)
- obsługa CRM oraz programu do fakturowania (w jęz. angielskim)
- księgowanie dokumentów finansowych klientów

Wymagania:

- doświadczenie na podobnym stanowisku
- j. angielski - bardzo dobry
- obsługa pakietu Office (głównie Excel, Word)
- doświadczenie w obsłudze programów CRM
- skrupulatność, komunikatywność, odpowiedzialność

Oferujemy:

- pracę w prestiżowej lokalizacji (okolice Placu Trzech Krzyży) w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- współpracę na podstawie umowy o pracę z zagraniczną firmą lub inna forma do uzgodnienia,
- wstępne szkolenie przygotowawcze (płatne w ramach umowy),
- niezbędne narzędzia pracy,
- możliwość rozwoju zawodowego i stałego podnoszenia kwalifikacji;

Zainteresowanych proszę o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego w j. angielskim.