Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
Pracownik biurowy- 5 minut od centrum! Poznaj szczegóły! z Śródmieście, zobacz zdjęcie
Pracownik biurowy- 5 minut od centrum! Poznaj szczegóły!
Aplikuj i dołącz do zespołu!Od ponad 15 lat zajmujemy się telefoniczną obsługą klientów.Nie wiele Ci to mówi? Nic straconego! Wyślij CV - wszystkiego Cię nauczymy!Na co dzień:- kontaktujemy się z klientami (gotowa baza klientów),- zajmujemy się telefonicznym umawianiem spotkań lub sprzedażą branżowych publikacji (zależnie od projektu, do którego przystąpisz),- doskonalimy umiejętności negocjacyjn ...
Asystentka Biura Zarządu Głównego Polskiego Towarzystwa Kardiologicznego
Polskie Towarzystwo Kardiologiczne poszukuje energicznej, kreatywnej osoby do pracy biurowej.1.OBOWIĄZKIbieżąca organizacja i koordynacja pracy biura;prowadzenie korespondencji seryjnejzarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą;nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów;opieka nad gośćmi i interesantami firmy;dbanie o pozytywny wizerunek firmy;2.OCZEKIWANIAwykształcenie wyższe;dobra znaj ...
SPECJALISTA DS. REALIZACJI PROJEKTÓW UNIJNYCH
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:nadzór nad prawidłową realizacją projektu zgodnie z wymogami Instytucji Zarządzającej i wnioskiem;obsługa organizacyjna szkoleń (organizacja cateringu, przygotowywanie materiałów szkoleniowych);prowadzenie dokumentacji szkoleniowej zgodnie z wymogami Instytucji Zarządzającej,działania marketingowe - umieszczanie informacji na portalach i stronie internetowej projektu, ogł ...
Asystentka biura
Czyżewscy Kancelaria Adwokacka poszukuje osób na stanowisko Asystentki biuraOpis stanowiska:kompleksowa obsługa sekretariatu;dbanie o najwyższą jakość obsługi klientów i gości kancelarii, rezerwacja i obsługa spotkań; obsługa centrali telefonicznej;prowadzenie, przygotowanie, ewidencja i archiwizacja korespondencji przychodząceji wychodzącej;wykonywanie bieżących prac administracyjnych oraz wspoma ...
ASYSTENT ZARZĄDU
Fundacja Promocji Mediacji i Edukacji Prawnej LEX NOSTRAposzukuje osoby na stanowisko ASYSTENT ZARZĄDUZakres obowiązków:• Prowadzenie spotkań;• Wspomaganie Członków Zarządu w realizacji bieżących zadań;• Efektywne zarządzanie kalendarzem spotkań wewnętrznych i zewnętrznych Członków Zarządu;• Sporządzanie raportów, zestawień, prezentacji, materiałów informacyjnych;• Koordynacja przep ...
Recepcjonistka/Recepcjonista w Kancelarii Prawniczej z Śródmieście, zobacz zdjęcie
Recepcjonistka/Recepcjonista w Kancelarii Prawniczej
Kancelaria Prawnicza Maciej Panfil i Partnerzy Sp. k. należy do wiodących w Polsce podmiotów specjalizujących się w obsłudze prawnej oraz dochodzeniu należności na każdym etapie. Od szesnastu lat świadczy usługi doradztwa prawnego w każdym obszarze prowadzenia działalności, reprezentując Klientów przed urzędami oraz sądami wszystkich instancji. Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:Recepc ...
Asystentka R&D Managera i działu sprzedaży, wszechstronna, wielozadaniowa, z Śródmieście, zobacz zdjęcie
Asystentka R&D Managera i działu sprzedaży, wszechstronna, wielozadaniowa,
Twoja rola:wsparcie pracy R&D Managera i działu sprzedaży w codziennych zadaniach,- prowadzenie biura, odbieranie telefonów/obsługa korespondencji, pisanie/redagowanie pism urzędowych, przygotowywanie prezentacji/zestawień, wyszukiwanie i zamieszczanie informacji w internecie, częściowe delegowanie powierzonych zadań,- częściowa obsługa klienta w zakresie przekazywania informacji, przyjmowania ...
Więcej ogłoszeń

ASYSTENT/KA W KANCELARII PRAWNEJ 

Dodaj takie ogłoszenie!
  • Data dodania05/11/2019
  • Ogłaszane przezFirma/Agencja
  • Rodzaj pracyPełny etat
  • Rodzaj umowyUmowa o pracę
ASYSTENT/KA W KANCELARII PRAWNEJ
Miejsce pracy: Warszawa
Region: mazowieckie

Do zadań zatrudnionej osoby będzie należało między innymi:

  • odpowiedzialność za pierwszy kontakt z klientem,
  • służenie pomocą innym pracownikom Kancelarii w ich zadaniach,
  • organizacja pracy sekretariatu i Kancelarii; łączenie rozmów telefonicznych, umawianie i przyjmowanie klientów Kancelarii,
  • obsługa oraz archiwizacja papierowa i elektroniczna dokumentacji,
  • prowadzenie korespondencji firmowej (przyjmowanie, rejestrowanie i wysyłanie poczty),
  • segregowanie i przekazywanie korespondencji do poszczególnych osób,
  • dbanie o wewnętrzny obieg dokumentów,
  • redagowanie wstępnych projektów pism i prowadzenie właściwych rejestrów,
  • wyszukiwanie, gromadzenie i przygotowywanie dokumentów,
  • organizacja wyjazdów służbowych,
  • prowadzenie terminarza spotkań, kontrola terminów,
  • przygotowywanie i obsługa konferencji, zebrań i spotkań,
  • zaopatrywanie biura w materiały potrzebne do funkcjonowania biura (tj. artykuły papiernicze, drobny sprzęt biurowy, zaopatrzenie socjalne),
  • dbałość o ład i porządek w biurze.

Od kandydatów oczekujemy:

  • doświadczenie min. 3 lata,
  • sprawnej organizacja pracy własnej,
  • radzenie sobie ze stresem i presją czasu,
  • budowanie dobrych relacji z ludźmi,
  • komunikatywność,
  • wysoka kultura osobista,
  • umiejętność pracy zespołowej i partnerskiej,
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
  • dyspozycyjność i samodzielność,
  • wykształcenie m. in. średnie.

Oferujemy:

  • przyjazną atmosferę pracy w ambitnym zespole,
  • rozwój zawodowy i szkolenia na najwyższym światowym poziomie,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • pracę w profesjonalnym zespole, w otoczeniu ludzi czerpiących radość z tego, co robią, ambitne projekty dla największych firm krajowych i zagranicznych.

Prosimy również o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).