Asystent(ka) dyrektora artystycznego 

Dodaj takie ogłoszenie!
  • Data dodania11/02/2020
  • Ogłaszane przezFirma/Agencja
  • Rodzaj pracyPełny etat
  • Rodzaj umowyUmowa o pracę

Wymagania:

• dyspozycyjność
• umiejętność pracy pod presją czasu
• sumienność, dokładność, samodzielność oraz dobra organizacja czasu i stanowiska pracy
• komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów
• dobra znajomość pakietu Microsoft Office a zwłaszcza aplikacji Word i Excel
• znajomość pakietu Adobe Creative Cloud a zwłaszcza aplikacji Photoshop i Illustrator
• znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
• prawo jazdy kat. B


Dodatkowe atuty:

• wysoka kultura osobista
• znajomość zagadnień z zakresu historii sztuki lub architektury
• znajomość oprogramowania typu CAD lub programów graficznych 3D
• doświadczenie na podobnym stanowisku pracy (najlepiej w branży projektowej lub budowlanej)


Zakres obowiązków:

• prowadzenie i zapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatu biura:
   – zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów i przepływu informacji,
   – zarządzanie korespondencją,
   – kontakt telefoniczny i mailowy z kontrahentami,
   – organizacja i koordynacja spotkań,
   – pilnowanie kalendarza,
   – obsługa urządzeń biurowych, etc.
• dbanie o wizerunek firmy i przełożonego
• przygotowywanie umów i dokumentów (faktur, wycen, prezentacji, wizualizacji, raportów, sprawozdań, dokumentacji powykonawczej)
• współpraca z pozostałymi działami w firmie, budowanie pozytywnych relacji
• wykonywanie bieżących zadań zleconych przez przełożonego.
SPIRA(Zobacz więcej ogłoszeń)Użytkownik od 02-2020
Dołącz plik(maksymalnie 2MB)
Przesyłanie
[Usuń]
Klikając "Wyślij", wyrażasz zgodę na nasze Zasady korzystania i Politykę prywatności oraz zgadzasz się na otrzymywanie naszych newsletterów i ofert promocyjnych.
Dodaj do Zachowanych
 Porady Bezpieczeństwa - Twoje bezpieczeństwo jest dla nas ważne, zachęcamy do zachowania czujności. Dowiedz się więcejZgłoś ogłoszenie
Śródmieście
Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
Elastyczne godziny pracy w administracji publicznej. Dobra lokalizacja! z Śródmieście, zobacz zdjęcie
Elastyczne godziny pracy w administracji publicznej. Dobra lokalizacja!
Redaktor Polskiej Bibliografii Prawniczej w INP PAN Ilość miejsc: 3 Wymagania: - wykształcenie z dziedzin naukowych tj. prawo / administracja / kryminologia / resocjalizacja - bądź w trakcie studiów; - dyspozycyjność min. 25 godz. tygodniowo; - znajomość czasopism naukowych z zakresu nauk prawnych, baz informacji prawnej Lex i Legalis oraz ogólnodostępnych baz danych; ...
Sekretarka asystentka
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:kompleksowa obsługa administracyjno-organizacyjna biura i sekretariatukoordynacja obiegu dokumentów oraz zapewnienie właściwego przepływu informacjibieżące prace administracyjno-biurowewspółpraca z pracownikami biuraprzygotowanie i obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej, koordynacja obiegu korespondencji,organizac ...
Specjalista ds. sprzedaży eksportowej (B2B, Home office)
Specjalista ds. sprzedaży eksportowejProducent i eksporter ziół leczniczych, poszukuje osoby na stanowisko:Specjalista ds. sprzedaży eksportowej (praca zdalna)Główne zadania:• Realizowanie strategii sprzedażowej na rynkach zagranicznych;• Samodzielnie budować kanały sprzedaży poza granicami kraju na podległym obszarze,• Budowanie i utrzymanie stałych relacji z klientami;• Prowadzenie korespondencj ...
Kancelaria RKKW w Warszawie poszukuje osób na stanowisko:Asystentka Administracji - Obsługa Recepcji
Kancelaria RKKW - KWAŚNICKI, WRÓBEL & Partnerzy - Radcowie Prawni Spółka Partnerska z siedzibą w Warszawie poszukuje osób na stanowisko: Asystent/Asystentka Działu Administracji - Obsługa Recepcji Zakres obowiązków: Zadaniem osoby zatrudnionej na ww. stanowisku będzie bieżące wsparcie recepcji biura Oczekiwania: Wykształcenie min. średnie lub wyższeUmiejętność ...
Spec. ds. Marketingu
Firma z branży medycznej poszukuje osoby na stanowisko grafik/ specjalista ds. reklamy Zakres obowiązków:• udział w tworzeniu i realizacji planów działań marketingowych• monitoring rynku, inicjowanie działań związanych z promocją• opieka nad dokumentacją działu marketingu (umowy, faktury, kontrola terminów, rozliczeń, obiegu dokumentów itp.)• prowadzenie negocjacji handlowych w zakresie market ...
Pracownik biurowy
Pracownik Biurowy Miejsce pracy: Antykwariat, Warszawa, ul. Nowy Świat (przy rondzie de Gaulle) ZAKRES ZADAŃ: Realizacja zamówień i pakowanie przesyłek Zapewnienie efektywnej obsługi biura Bieżąca obsługa klientów Obsługa kasy fiskalnej, wystawianie faktur Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i wspomaganie współpracowników w pracach administracyjnych Rejestracja i p ...
Specjalista ds. Administracyjnych z Śródmieście, zobacz zdjęcie
Specjalista ds. Administracyjnych
Zakres obowiązków:Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura oraz obsługa bieżących spraw administracyjnych,Nadzór, tworzenie i zarządzanie obiegiem dokumentów oraz ewidencja korespondencji wychodzącej i przychodzącej, archiwizacja dokumentów,Obsługa spotkań biznesowych,Wystawianie faktur, bieżący kontakt z księgowością,Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy,Współpraca z firmami kurierskimi, dostaw ...
Więcej ogłoszeń