Aby zapewnić najwyższą jakość usług i wygodne korzystanie z serwisu, używamy informacji zapisanych w przeglądarce za pomocą plików cookies (pol.: ciasteczek). Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies. W każdej chwili możesz je zablokować korzystając z ustawień swojej przeglądarki internetowej.
Dodaj ogłoszenie
Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
RKKW - KWAŚNICKI, WRÓBEL & Partnerzy w Warszawie poszukujena stanowisko: Asystentka-Obsługa Recepcji
Kancelaria RKKW - KWAŚNICKI, WRÓBEL & Partnerzy - Radcowie Prawni Spółka Partnerska z siedzibą w Warszawie poszukuje osób na stanowisko: Asystent/Asystentka Działu Administracji - Obsługa Recepcji Zakres obowiązków: Zadaniem osoby zatrudnionej na ww. stanowisku będzie bieżące wsparcie recepcji biura Oczekiwania: Wykształcenie min. średnie lub wyższeUmiejętność pro ...
Kancelaria Adwokacka zatrudni asystentkę biura/sekretarkę
Kancelaria Adwokacka adwokata Marka Małeckiego zatrudni asystentkę biura/sekretarkę.Zakres obowiązków: Obsługa sekretariatu oraz spotkańKontakt telefoniczny z sądami i urzędamiKoordynacja prawidłowego obiegu dokumentacji i informacjiProwadzenie kalendarzaBieżące wsparcie prawników w czynnościach biurowo – administracyjnych Wymagania: Bardzo dobra organizacja pracy oraz samodzie ...
Pracownik do spraw urzędowych z Srodmiescie, zobacz zdjęcie
Pracownik do spraw urzędowych
KATIKA Expat Assistance to firma z branży doradztwa imigracyjnego, specjalizująca się w legalizacji pobytu i zatrudnienia cudzoziemców w Polsce i istniejąca ponad 10 lat na rynku. Nasze biuro mieści się w zabytkowej kamienicy w ścisłym centrum Warszawy. Nasz zespół liczy sobie kilkanaście osób i zależy nam na jego powiększeniu na stałe. Szukamy osób zaangażowanych, z profesjonalnym podejściem do p ...
Asytentka / Recepcjonistka
FUTUREA Grupa Doradcza specjalizuje się w realizacji zaawansowanych projektów w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. W ramach naszej firmy funkcjonują wyspecjalizowane działy oferujące konkretne rozwiązania w zakresie administracji kadrowo - płacowej, szkoleń, rekrutacji oraz doradztwa HR. Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko: Asystentka / Recepcjonistka (miejsce pracy: Warszawa) ...
Asystentka R&D Managera i działu sprzedaży, wszechstronna, wielozadaniowa, Warszawa Śródmieście z Srodmiescie, zobacz zdjęcie
Asystentka R&D Managera i działu sprzedaży, wszechstronna, wielozadaniowa, Warszawa Śródmieście
Twoja rola:wsparcie pracy R&D Managera i działu sprzedaży w codzinnych zadaniach,- prowadzneie biura, odbieranie telefonów/obsługa korespondencji, pisanie/redagowanie pism urzędowych, przygotowywanie prezentacji/zestawień, wyszukiwanie i zamieszczanie informacji w internecie, częściowe delegowanie powierzonych zadań,- częściowa obsługa klienta w zakresie przekazywania informacji, przyjmowania zamó ...
Recepcjonistka/Recepcjonista i Asystentka/Asystent ds. Administracji z Srodmiescie, zobacz zdjęcie
Recepcjonistka/Recepcjonista i Asystentka/Asystent ds. Administracji
MIW Sp. z o.o.Biuro Tłumaczeń MIW powstało w 2009 roku. Główna siedziba biura mieści się w Warszawie-Śródmieściu przy ulicy Marszałkowskiej 83.Oferujemy naszym Klientom kompleksową ofertę tłumaczeniową: tłumaczenia przysięgłe, zwykłe oraz konferencyjne. Poszukujemy wszechstronnej osoby, która pomoże nam w zadaniach administracyjnych i codziennej pracy biura.W związku z rozwojem działalności Biuro ...
Pracownik biurowy- bez doświadczenia ! pon-pt, 8-16 z Srodmiescie, zobacz zdjęcie
Pracownik biurowy- bez doświadczenia ! pon-pt, 8-16
Firma znajduje się na Śródmieściu Warszawy, tuż przy Hali Mirowskiej. Pracujemy od poniedziałku do piątku, w weekendy odpoczywamy :)Na co dzień:- kontaktujemy się z klientami (gotowa baza klientów),- zajmujemy się telefonicznym umawianiem spotkań lub sprzedażą branżowych publikacji (zależnie od projektu, do którego przystąpisz),- doskonalimy swoje umiejętności negocjacyjne i sprzedażowe poprzez ...
Więcej ogłoszeń

Asystent/ka ds. administracyjnych / Centrum

Dodaj takie ogłoszenie!
  • Data dodania 27/03/2019
  • Lokalizacja
  • Ogłaszane przez Firma/Agencja
  • Rodzaj pracy Pełny etat
  • Rodzaj umowy Umowa o pracę

KMT Consulting Engineers Sp. z o. o. Sp. k.

Jesteśmy nowoczesnym biurem projektów konstrukcji założonym w 2009 roku w Warszawie. Trzonem naszej działalności jest projektowanie konstrukcji budowlanych w BIM oraz doradztwo w zakresie rozwiązań branżowych. Więcej o KMT można przeczytać na naszej stronie: www.kmtce.com

W związku z intensywnym rozwojem firmy poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Asystent/ka ds. administracyjnych

Miejsce pracy: Warszawa

Numer referencyjny: Admin 03/2019

Rozpoczęcie zatrudnienia: kwiecień 2019

Opis stanowiska:

- zapewnienie właściwego obiegu dokumentów i przepływu informacji w firmie,

- wsparcie w zakresie spraw kadrowych,

- administracja bieżących spraw biurowych,

- obsługa i rozliczanie umów z firmami zewnętrznymi,

- kontakt z partnerami biznesowymi,

- współpraca z zewnętrznym biurem księgowym,

- wsparcie procesu wydawania dokumentacji projektowej,

- aktualizowanie informacji na stronie internetowej firmy,

- inne zadania zlecone przez przełożonego.

Oczekiwania wobec Kandydatów / Kandydatek:

- wykształcenie wyższe bądź w trakcie studiów zaocznych,

- oczekujemy dyspozycyjności w wymiarze 40 h tygodniowo,

- min. półroczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,

- dobra znajomość języka angielskiego,

- dobra znajomość MS Office,

- wysoka kultura osobista, otwartość,

- bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu,

- skrupulatność i dokładność w realizowaniu zadań, samodzielność w działaniu,

- komunikatywność i umiejętność współpracy z innymi,

- zaangażowanie i odpowiedzialność.

Oferujemy:

- ciekawą pracę w młodym zespole, w szybko rozwijającej się firmie,

- pozytywną atmosferę pracy w nowoczesnym biurze projektowym,

- pracę w nowoczesnej siedzibie firmy w prestiżowej lokalizacji w centrum Warszawy,

- codzienne obiady na koszt pracodawcy,

- spotkania integracyjne,

- prywatna opieka medyczna po okresie próbnym.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania. Dodatkowo prosimy o podanie dostępności czasowej oraz oczekiwań finansowych (netto).

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez KMT Consulting Engineers Sp. z o. o. Sp. k. z siedzibą w Warszawie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”.

Informujemy, że Administratorem danych jest KMT Consulting Engineers Sp. z o. o. Sp. k. z siedzibą w Warszawie przy Plac Małachowskiego 2. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.